تحلیل قیمت 18 تیر

تحلیل قیمت 23 تیر 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو

در روز دوشنبه قیمت بیت کوین به 345 دلار رسید. انعطاف این ارز و قدرت بازیابی بالا باعث شده است تا مارک موبیس رئیس شرکت LLP نظر خود را در مورد بیت کوین تغییر دهد. اگرچه وی بیت کوین ندارد، بیان کرده است که در صورت رشد این ارز را خریداری می کند. بانک دویچه ( Deutsche Bank) اعلام کرده است که فروش خود را کاهش می دهد و درامد تجاری خود را کم می کند که باعث کاهش 18000 شغل می شود. تحلیل گران دلیل این امر را سیاست های پولی این بانک اعلام کرده اند. اما چاپ پول برای ارزرهای دیجیتال مفید است. تحلیل این هفته به این صورت است:

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین رو به افزایش است و افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای 12000-12500 دلار برسانند. افزایش قیمت می تواند تا 13.9 دلار هم پیش برود. در این سطح مقاومت بالایی انتظار داریم اما اگر این مرز بشکند قیمت تا 16.2 دلار پیش می رود. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اما اگر افراد بدبین کنترل را در دست بگیرند قیمت تا EMA بیست روزه و حتی SMA پنجاه روزه می رسد. توصیه می کنیم تاجران منتظر ثبات قیمت باشند زیرا اگر SMA پنجاه روزه بشکند قیمت پایین تر می رود.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 23 تیر 98

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم به بالای EMA بیست روزه رسیده است که علامت مثبت است. این افزایش قیمت نشان می دهد خریداران منتظر اصلاح قیمت نیستند. ممکن است قیمت در 320 و 366 دلار با مقاومت روبرو شود. اما اگر قیمت افزایش یابد خریداران 40% سود کرده اند. توصیه می کنیم خریداران در 320 دلار تصمیم گیری کنند زیرا ممکن است قیمت بعدی به 557 دلار برسد. در نزدیکی 500 دلار مقاومت بالا وجود خواهد داشت. اما اگر قیمت افزایش نیابد می تواند تا 270 دلار پیش برود و دیدگاه ما نفی شود.

  تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 23 تیر 98

تحلیل قیمت ریپل

قیمت ریپل به 0.37 دلار رسیده است اما در 6 جولای قیمت این ارز به EMA بیست روزه رسیده بود. میانگین های متغیر روند منفی دارند و RSI در منطقه منفی است که نشان می دهد افراد بدبین کنترل را در دست دارند. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را افزایش دهند و اگر موفق شوند قیمت به 0.45 دلار می رسد اما اگر نتوانند قیمت به 0.37 دلار می رسد. قبل از توصیه خرید منتظر افزایش قیمت هستیم.

  تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 23 تیر 98

تحلیل قیمت لایت کوین

قیمت LTC در سه روز گذشته در محدوده بوده است. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را بالای SMA پنجاه روزه حفظ کنند و اگر موفق شوند قیمت به 111 دلار می رسد. زیر این قیمت، این ارز وارد کانال نزولی می شود. میانگین های متغیر ثابت هستند و RSI در زیر 50 است که ثبات را نشان می دهد. قبل از توصیه خرید منتظر ثبات قیمت هستیم. اگر قیمت وارد کانال صعودی شود قیمت به 140 می رسد و تا 146 دلار پیش می رود.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 23 تیر 98

تحلیل قیمت ایاس

اگر افراد خوشبین توانسته اند قیمت ایاس را بالای 5.5 دلار نگه دارند اما نتوانسته اند آن را بالای EMA بیست روزه حفظ کنند. اگر قیمت افزایش یابد علامت خوشبینانه است اما این ارز با مقاومت مواجه می شود اگرچه قیمت می تواند تا 7.64 دلار و حتی 8 پیش برود. اما اگر قیمت کم شود می تواند تا 4 دلار هم پیش برود. میانگین های متغیر روند نزولی دارند و RSI در منطقه منفی است که نشان می دهد افراد بدبین کنترل را در دست دارند.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 23 تیر 98

تحلیل قیمت بیت کوین کش

در هفت روز قبل قیمت این ارز زیر EMA بیست روزه بوده است و افراد بدبین نتوانستند قیمت را از این کمتر کنند. اکنون انتظار داریم افراد خوشبین قیمت را به بالای میانگین های متغیر افزایش دهند و اگر موفق شوند قیمت به 448 دلار و حتی 515 دلار می رسد. پس تاجران می توانند در 423 دلارتصمیم گیری کنند. کاهش قیمت از 357 دلار دیدگاه ما را می شکند زیرا قیمت به 280 دلار کاهش میابد.

  تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 23 تیر 98

تحلیل قیمت بایننس کوین

در هفت روز قبل قیمت بایننس کوین زیر EMA بیست روزه بوده است و سعی می کند به بالای این سطح راه بیاید. اگر افراد خوشبین قیمت را به 34 دلار برسانند می تواند تا 40 دلار هم پیش برود. اما اگر نتوانند قیمت به 28 دلار می رسد. پس توصیه می کنیم تاجران در روند صعودی تصمیم گیری کنند. اگر قیمت کم شود دیدگاه ما نفی می شود و ممکن است به 18 دلار برسد.

 تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 23 تیر 98

تحلیل قیمت کاردانو

این ارز در محدوده 0.073 و 0.10 دلار معامله می شود. افراد خوشبین اولین پشتیبانی را در 0.07 دلار قرار داده اند. اگر قیمت از میانگین های متغیر بیشتر شود می تواند تا 0.10 دلار پیش برود اما اگر قیمت به زیر EMA بیست روزه برسد وارد محدوده 0.077-0.73 دلار می شود. افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای میانگین های متغیر برسانند. قبل از توصیه خرید کاردانو باید منتظر بود قیمت به 0.077 دلاربرسد.

 تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 23 تیر 98

تحلیل قیمت بیت کوین SV

در 5 روز قبل بیت کوین SV سعی می کرده است تا قیمت را به بالای EMA بیست روزه برساند که علامت منفی است و نبود تقاضا را نشان می دهد. میانگین های متغیر روند نزولی دارند و RSI زیر 50 است که نشان می دهد قیمت در یک محدوده خاص خواهد بود. این ارز در 172 دلار پشتیبانی می شود و در 226 و 255 دلار با مقاومت روبرو می شود. پس از این انتظار ثبات می شود  و ممکن است قیمت افزایش یابد اما اگر قیمت به 172 دلار کاهش یابد احتملاال به 134 دلار می رسد.

 تحلیل قیمت بیت کوین SV
تحلیل قیمت بیت کوین SV تاریخ 23 تیر 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments