تحلیل قیمت ارز دیجیتال

تحلیل قیمت ۱6دی ۹۷ بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال

اطلاع از روند بازار و پیش بینی آنجه در انتظار بازار ارز دیجیتال است، یکی از مهم ترین نکاتی است که به هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال مورد توجه معامله گران قرار می گیرد. در این پست قصد داریم به تحلیل قیمت ارز دیجیتال نگاهی بیندازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین

امروز بیت کوین رشد کمی داشته است. تقریبا سه درصد و در بازار معملات 3899 دلار، خرید و فروش می شود. در طول ماه گذشته، بیت کوین حدود یک درصد و در طول هفته گذشته 7 درصد رشد داشته است.

ارزش بیت کوین در هفته گذشته
تحلیل قیمت بیت کوین 16 دی 97

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در حال حاضر حدود 159 دلار معامله می شود. در هفته گذشته دومین بزرگ ترین ارزی بوده است که معامله شده است. رشد اتریوم در هفته گذشته 35 درصد و در ماه گذشته 47 درصد بوده است.

این هفته، توسعه دهندگان اتریوم، از الگوریتم جدیدی به نام POW صحبت کرده اند. این الگوریتم سبب افزایش بهره وری پردازش های GPU می شود. بحث در مورد اینکه آیا با اجرای این الگوریتم پروژه Ethereum Constantinople hard fork بهبود می یابد، هنوز پا بر جاست.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 16 دی 97

تحلیل قیمت ریپل

سومین پر فروش ترین ارز رمزپایه، ریپل (XRP) حدود 0.36 دلار معامله می شود. ریپل در طول هفته 7 درصد و در طول ماه حدود 5 درصد رشد داشته است.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 16 دی 97

تحلیل وضعیت کلی ارز دیجیتال

ارزش کل ارز های دیجیتال بازار تا این لحظه حدود 133 میلیارد دلار است و در پایین ترین سطح هفته به 125 دلار است.

از میان ده ارز دیجیتال برتر، لایت کوین (LTC) و TRON بیشترین رشد را داشته اند. بیش از 12 و 15 درصد. در صورت تداوم این رشد، همین حالا به خرید لایت کوین باید اقدام کرد.
در اوایل این هفته مبادلات رمز نگاری Gemini که توسط برادران وینکلاوس در سال 2014 تاسیس شد، تبلیغاتی را در خصوص قانون مندی بهتر فضای ارز دیجیتال منتشر کرد. تبلیغاتی که با عنوان “Crypto needs rules” پخش شده است واکنش های مختلفی را در پی داشته است. زیرا برخی معتقد هستند فضای ارز دیجیتال از دخالت تنظیم کننده ها رنج می برد.

همچنین در این هفته پنج صرافی ارز رمزپایه مانند coincheck به انجمن Japan’s self-regulatory پیوستند.

تحلیل کلی بازار ارز دیجیتال
تحلیل کلی بازار ارز دیجیتال 16 دی 97

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments