بیت کوین 30هزار دلاری

بیت کوین از مرز 30 هزار دلار فراتر رفت.

فقط دو هفته از بیت کوین 20 هزار دلاری، بزرگترین ارز دیجیتال، در دومین روز سال 2021 از مرز 30 هزار دلار عبور کرد. بیت کوین در دوم ژانویه با شروع سال جدید به یک نقطه روان شناختی جدید دست پیدا کرد.

نمودار قیمت بیت کوین دلار
نمودار هفتگی قیمت بیت کوین به دلار – منبع : تریدینگ ویو

داده های بازار کوین تلگراف، کوین 360 و تریدینگ ویو در روز جمعه نشان میداد که قیمت دلاری بیت کوین به 30 هزار دلار می رسد. پس از رسیدن به بالاترین رکورد های جدید 29700 دلار در طول شب، این جفت ارز هیچ نشانه ای از ضعف و بازگشت قیمتی نشان نداد و قبل از وقوع شکست نهایی، چندین بار این سطح را آزمایش کرد.

با این حال سطح نزدیک به 30 هزار دلار در طی چند روز گذشته تحت فشار فروش بیت کوین به طور شدیدی قرار داشته است، دقیقا مطابق آنچه برای 20 هزار دلار شاهد آن بودیم.

قیمت ارز های دیجیتال

در میان آلت کوین های بزرگ، عملکردها متفاوت بوده است و با وجود اینکه پیشرفت های چشمگیری در بیت کوین شاهد بودیم، اتر زیر 748 باقی مانده است و رشد چندانی نکرده است. د رنقطه مقابل برخی از ارز ها مانند Polkadot در طول هفته گذشته 6.3 درصد کاهش داشته است. ارز دیجیتال ریپل نیز علی رغم تمامی فشار های قانونی پس از 7 درصد بهبود در روز جمعه ، در قیمت 0.23 دلار ثابت شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments