بهبود شبکه بیت کوین

سه رکورد جدیدی که بیت کوین در سال 2019 شکست، خبری از بازار خرسی نیست

داده های جدید درباره بیت کوین نشان می دهد که این شبکه از نظر فنی به سطح هایی رسیده که قبل به خود ندیده و بیت کوین در سال 2019 خرسی نبوده است.

بررسی سه معیار تعداد تراکنش های بیت کوین، ارزش مالی تراکنش ها و هش ریت شبکه تایید می کند که این بزرگترین رمزارز جهان امسال خرسی نبوده است.

در 12 ماه گذشته، این معیار ها رکورد های جدیدی را به ثبت رسانده اند که نسبت به قبل عملکرد بهتری را نشان می دهد که شامل موفقیت هایی که در سال 2017 هم کسب شد می شود و این موضوع را که پرایس اکشن بیت کوین اندیکاتوری از سلامت کلی نیست را قوت بخشید اگر چه قیمت بیت کوین نسبت به کمترین قیمت سال گذشت 100 افزایش داشته است.

تعداد تراکنش ها

شبکه بیت کوین نسبت به هر سال دیگری در سال 2019 تراکنش بیشتری انجام داده است. داده هایی که از طریق وبسایت تحلیلی TradeBlock بدست آمده نشان می دهد که ما می 2019 شلوغ ترین ماه تاریخ برای بیت کوین بوده که در این ماه تقریبا 12 میلیون تراکنش انجام شده است. ماه دسامبر با 11 میلیون تراکنش بعد از این ماه قرار دارد.

تعداد تراکنش های بیت کوین 2009 تا 2019
تعداد تراکنش های بیت کوین از سال 2009 تا 2019

ارزش مالی معاملات

با افزایش تراکنش ها، ارزشی که وارد شبکه می شود، بیش تر می شود. امسال میزان دلاری که در شبکه بیت کوین جا به جا شده از هر زمان دیگری بیشتر بوده است. ارزش مالی 4 میلیارد دلار در یک روز در اواخر ماه جولای رکوردی بوده که بیت کوین امسال به ثبت رسانده است.

ارزش مالی تراکنش های بیت کوین سال 2019
ارزش مالی تراکنش هابی بیت کوین در سال 2019

هش ریت

همانطور که پیش از این هم گزارش های مربوط به آن را منتشر کرده ایم، هش ریت شبکه بیت کوین رکورد های جدیدی را در سال 2019 به ثبت رسانده است.

هش ریت اندیکاتوری از میزان قدرت پردازش ماینر هایی که تصمیم به پردازش تراکنش ها در شبکه بیت کوین گرفته اند، است. علی رقم کاهش قیمت و در نتیجه سودآوری برای ماینر ها، داده ها نشان می دهد که مشارکت آن ها همچنان در حال افزایش است.

هش ریت شبکه بیت کوین سال 2019
هش ریت شبکه بیت کوین در سال 2019

برآورد کردن نرخ هش کار سختی است و آماری که ارائه دهندگان داده نشان می دهند برآورد حدودی است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments