برداشت وب مانی به صورت نقدی

برداشت وب مانی به صورت نقدی توسط UNISTREAM امکان پذیر است

وب مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی محبوب و رایج در بین کاربران ایرانی است که از طریق آن می توانید به هر کجای دنیا که وب مانی پذیرفته می شود، انتقال وجه داشته باشید یا از فروشگاه هایی که وب مانی می پذیرند، خرید کنید. تا به حال امکان استفاده از خدمات وب مانی به صورت فیزیکی و با مراجعه حضوری به ویژه برای کاربران ایرانی محدود بوده است اما با بسته شدن قراردادی بین UNISTREAM و WebMoney حالا امکان برداشت وب مانی به صورت نقدی توسط مشتریان این سیستم پرداخت امکان پذیر است. در ادامه به جزئیات روش برداشت وب مانی به صورت نقدی و مکان هایی که امکان این کار وجود دارد می پردازیم.

شرایط برداشت وب مانی به صورت نقدی

مشتریان سیستم وب مانی از این پس می توانند WME (یورو وب مانی) و WMZ (دلار وب مانی) را به صورت نقدی توسط خدمات کمپانی UNISTREAM برداشت کنند.

این گزینه در حال حاضر در کشور های زیر در دسترس است که کشور ایران در این فهرست نیست.

  1. آبخازیا
  2. ارمنستان
  3. بلاروس
  4. بلژیک
  5. آلمان
  6. یونان
  7. گرجستان
  8. دانمارک
  9. قزاقستان
  10. قرقیزستان
  11. اسرائیل
  12. قبرس
  13. لتونی
  14. لیتوانی
  15. مولداوی
  16. مغولستان
  17. مغولستان
  18. تاجیکستان
  19. ازبکستان
  20. اوکراین
  21. فرانسه
  22. جمهوری چک

نزدیک ترین شعبه برداشت را می توانید از وبسایت UNISTREAM پیدا کنید.

مشاهده نزدیک ترین شعبه UNISTREAM

در این صفحه از وبسایت، با وارد کردن نام یک شهر از کشور های گفته در شده در فهرست بالا، می توانید نزدیک ترین شعبه به خود را برای مراجعه حضوری پیدا کنید.

پیش از این که انتقالی انجام دهید، مطمئن شوید که شعبه پرداخت در محدوده جغرافیایی مورد نظر شما، ارز مورد نیاز شما را در دسترس دارد. وجه فقط به شخص فرستنده وجه، نام دریافت کننده و دارنده WMID باید مطابقت داشته باشد.

برداشت و تبدیل وب مانی به ریال در ایران

متاسفانه هنوز وب مانی شعبه رسمی در ایران برای ارائه خدمات حضوری پرداخت ندارد و در ایران مشتریان این سیستم پرداخت فقط قادر به استفاده از خدمات این سرویس دهنده در بستر اینترنت هستند.

خوشبختانه با بهره گیری از خدمات تبدیل وب مانی به ریال وبسایت Pay98 می توانید به فروش وب مانی های خود و دریافت معادل آن به ریال در ایران بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments