بازی tree for money

کسب درآمد از بازی Tree For Money: کلاهبرداری یا واقعیت؟

کسب درآمد از بازی های آنلاین یکی از روش های محبوبی است که این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازی Tree For Money یکی از اپلیکیشن های اندرویدی است که ادعا می کند می تواند درآمد شما را چند برابر کند. در این مقاله به معرفی بازی Tree For Monys می پردازیم و روش نقد کردن درآمد از این بازی را بررسی می کنیم.

معرفی بازی Tree For Money

Tree for money یک بازی اندرویدی است که ادعا می کند که با رشد “money tree”، جایزه هایی به شما تعلق می گیرد. در این بازی شما باید با ضربه های متوالی بر روی money tree پول مجازی بدست آورید. درآمد شما باید به بیش از 200 دلار برسد تا بتوانید آنرا به پول واقعی تبدیل کنید و برداشت را از طریق پی پال انجام دهید.

  • مالک : Lilytyrellgo
  • حداقل برداشتی : 200 دلار
  • هزینه بازی : رایگان
  • رتبه بندی کلی : یک از پنج

برای شروع بازی Tree For Money کافیست نام بازی را در گوگل پلی جست و جو کنید. نسخه اندروید بازی را دانلود کرده و شروع به بازی کردن کنید.

بازی Tree for moneys

نکته ای که در خصوص این بازی مطرح است ، این است که در صفحه گوگل پلی ذکر شده است : ” This app is in development. It may be unstable” این بدان معناست که توسعه این برنامه هنوز کامل نشده است اما شما می توانید از آنچه تا کنون ایجاد شده است، استفاده کنید.

🔸 این بازی شامل تبلیغات متعدد است و شما می توانید با مشاهده تبلیغات درآمد بیشتری بدست آورید. اما روند اصلی بازی بسیار ساده است شما با ضربه های متوالی بر روی درخت پول مجازی بدست می آورید و بعد از رسیدن به سقف مشخص می توانید آنرا برداشت کنید.

🔸 علاوه بر این یک گردونه شانس نیز در بازی Tree For Money وجود دارد که شما میتوانید ابتدا با مشاهده تبلیغات، گردونه را به حرکت درآورید و شانس خود را برای جایزه بیشتر امتحان کنید. با سیستم عضو گیری (رفرال) شما می توانید دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. با دعوت حدود 100 نفر می توانید 5 دلار دریافت کنید.

🔸 نکته ای که در خصوص این بازی بسیار مهم است، عدم تطابق پول بدست آمده و نشان داده شده با موجودی نقدیست که دریافت می کنید. شما با رسیدن به سقف مورد نیاز، سطح درخت خود را ارتقا می دهید و سپس بین 5 تا 13 دلار جایزه نقدی برنده می شوید.

آیا بازی Tree For Money کلاهبرداری است؟

اگرچه بسیاری از افراد ادعا می کنند توانسته اند از این بازی درآمد زیای بدست آورند اما بررسی های ما نشان می دهد، هیچ واریزی تا کنون انجام نشده است و اکثر کاربران بیان کردند با نزدیک شدن به سطح قابل برداشت پول، روند رشد بسیار کند می شود و به عبارت بهتر احتمال رسیدن به سقف مورد نظر برای برداشت در حدود صفر است.

حتی اگر شما به سقف مشخص درآمد برسید، این کمپانی می تواند به راحتی از واریز وجه برای شما خودداری کند. همانطور که در ابتدای متن بیان کردیم، در صفحه گوگل پلی این بازی قید شده است که این بازی در حال توسعه است، بنابراین کمپانی می تواند ذکر کند که مراحل توسعه بازی تکمیل نشده است و لذا کاربران نمی توانند هیچ گونه شکایتی از این سیستم داشته باشند.

علاوه بر این، به علت اینکه این اپلیکیشن در حالت “in development” منتشر شده است، امکان درج دیدگاه در گوگل پلی وجود ندارد و به همین علت نمی توان از نظرات کاربران در خصوص این بازی اطلاعاتی بدست آورد. اما در انجمن های سایت رسمی پی پال کاربران ذکر کرده اند که نتوانسته اند درآمد بدست آمده خود را از این سایت نقد کنند.

نظرات کاربران در مورد بازی
نظرات کاربران در مورد بازی

اگر از بعد مادی این بازی صرف نظر کنیم، این بازی هیچ هیجان و روند جذابی ندارد. به جز آنکه شما بایستی بر روی درخت ضربه بزنید تا پول بیشتری بدست آورید. این روند به مرور کسل کننده می شود. لذا حتی نمی توان با این بازی سرگرم شد!

نتیجه گیری

با توجه به تمامی نکاتی که در مورد بازی Tree For Money مطرح شده است، از نظر نویسنده مقاله ، این بازی کلاهبرداریست و جز هدر رفتن وقت شما هیچ بازدهی دیگری ندارد. توصیه می کنیم اگر به کسب درآمد از بازی علاقه مند هستید با مطالعه این مقاله از بازی های معتبر تری استفاده کنید تا بتوانید علاوه بر درآمد دلاری، سرگرمی و هیجان نیز داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
alireza
alireza
3 سال قبل

اصن نمیشه به اون حداقل پرداختش رسید. فقط علاف میکنه ادم رو! اسکمه

Nasr
Nasr
3 سال قبل

این بازیها اکثرش کلاهبرداریه حتی سایتهای شرط بندی
با اینکه در صورت برد واریزم داره ولی بیشترش باخته