خرید اکانت اسپاتیفای

اکانت اسپاتیفای با اشتراک یک ماهه رایگان

کمتر کسی است که علاقه ای به موزیک داشته باشد و نام اسپاتیفای (Spotify) را نشنیده باشد. اسپاتیفای یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های حوزه آهنگ و موزیک است. ارائه انواع پلی لیست های مختلف، دسترسی به موزیک های خواننده های متنوع، دسته بندی های گوناگون این برنامه را از دیگر رقبایش متمایز می کند. پخش موزیک توسط اسپاتیفای سبب شده میلیون ها نفر در سراسر جهان از این برنامه استفاده کنند. برای استفاده از خدمات، شما بایستی اکانتی در این اپ ایجاد کنید. در این پست نحوه دریافت اکانت اسپاتیفای رایگان را با شما به اشراک می گذاریم.

معرفی نرم افزار اسپاتیفای

اگر اولین بار است که نام اسپاتیفای را می شنوید، توصیه می کنیم ابتدا برای آشنایی بیشتر، مطلب ” معرفی اسپاتیفای” را مطالعه بفرمایید.

اسپاتیفای اپلیکیش محبوب پخش موزیک بر روی وسایل متفاوتی از جمله تبلت، موبایل، کامپیوتر نصب می شود و می توان از نسخه وب سایت اسپاتیفای استفاده کرد. برای استفاده از این اپلیکیشن، شما باید یک اکانت spotify ایجاد کنید. اکانت های اسپاتیفای انواع مختلفی دارد:

انواع اکانت Spotify

Spotify ultimate

  • دسترسی به میلیون ها موسیقی جدید و قدیمی
  • ایجاد پلی لیست و مدیریت و پخش در سیستم شخصی
  • دسترسی به شبکه اجتماعی
  • گوش دادن به رادیوهای هنرمندان
  • حذف تبلیغات
  • پخش موزیک روی سیستم های دیگر بوسیله ی اسپاتیفای

Spotify Premium

  • دارا بودن تمام امکانات اکانت اسپاتیفای Ultimate
  • پخش موسیقی های داخل موبایل
  • پخش موسیقی از اسپاتیفای روی گوشی موبایل
  • پشتیبانی از حالت آفلاین روی گوشی و دسکتاپ
  • مجوز پخش کیفیت های بالاتر و بخش های ویژه سایت

واضح است که برای ایجاد هر کدام از حساب نیاز به پرداخت هزینه ی اشتراکی آن می باشد. این هزینه بسته به نوع حساب متغیر می باشد ولی موضوعی که در خرید اکانت اسپاتیفای مطرح است، که البته پی 98 ارزان ترین اکانت اسپاتیفای را در اختیار شما قرار می دهد.

اکانت اسپاتیفای ارزان

خرید ارزان ترین اکانت اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای ماه اول به کاربران خود اکانتی تقریبا رایگان می دهد. نسخه یک ماهه آزمایشی اسپاتیفای با قیمت دو دلار عرضه می شود، و ما در سامانه پی 98 این اکانت یک ماهه را همراه با یک مستر کارت منحصر به فرد و تنها با قیمت 2 دلار به شما ارائه می کنیم. پس از پایان یک ماه، باید اکانت خود را تعویض کرده و یک اکانت آزمایشی دیگر را خریداری نمایید. اگر بخواهید این اکانت را تمدید کنید، برای ماه های آینده باید 10 دلار بابت هر ماه اشتراک بپردازید. برای خرید اکانت اسپاتیفای به پنل کاربری در حساب پی 98 خود وارد شوید.

ثبت نام در پی 98

اگر در پی 98 ثبت نام نکرده اید، اکنون بهترین فرصت است که با ثبت نام در سامانه پی 98 از خدمات متنوع آن بهره مند شوید.

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص اکانت های این اپلیکیشن می توانید در انتهای این پست، در قسمت دیدگاه ها، نظرات خود را ثبت نمایید. پشتیبانان پی 98 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرزانه
فرزانه
3 سال قبل

سلام
من یک هفته پیش برای اولین بار وارد نرم افزار spotify شدم و ثبت نام کردم اما در کمال تعجب بدون پرداخت حتی ۲ دلار از تمام امکاناتش دارم استفاده میکنم و خیلی عجیبه!! علتش چی میتونه باشه؟