پرداخت در پی پال با ارز دیجیتال

با استفاده بیشتر پی پال از ارزهای دیجیتال، بیت کوین گران شد.

در روز 3 شنبه 30 مارس (10 فروردین)، بعد از اینکه خبرگزاری رویترز سیستم پرداخت با ارز دیجیتال توسط پی پال (Paypal) را اعلام کرد، همزمان شاهد افزایش قیمت بیت کوین هم بودیم.

این شرکت بزرگ مبادلات مالی، که در اکتبر (مهر) سال پیش، پشتیبانی از بیت کوین و ارائه خدمات معاملاتی را ارائه کرده بود، حال به کاربران خود در آمریکا این اجازه را می دهد تا از دارایی ارز دیجیتال خود برای انجام تبادلات مالی در پی پال با سراسر دنیا، استفاده کنند. این سرویس همچنین به کاربران این اجازه را می دهد تا علاوه بر بیت کوین (BTC)، بتوانند از اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) استفاده کنند.

Dan Schulman، مدیر عامل پی پل، در گفت و گوی خود با رویترز گفت:

این اولین بار است که شما می توانید به صورت یکپارچه، همان طور که از کارت های اعتباری خود در کیف پول پی پال استفاده می کردید، از دارایی ارز دیجیتال خود هم استفاده کنید.

ارائه این خدمات، پی پال را به یکی از بزرگ ترین شرکت های مالی اصلی جهان که پا به عرصه ارز های دیجیتال گذاشته، تبدیل کرده است.

در این خصوص، Dan Schulman، یک ویدئو آموزشی از خود ضبط کرده است که راهنمای قدم به قدم استفاده از ارز دیجیتال در خدمات پرداخت پی پال را نمایش می دهد. برای این کار، او سری به سایت BroncoWesternWear می زند تا پوتین های مورد علاقه اش را سفارش دهد و بعد از انتخاب سایز مناسب، به صفحه پرداخت رفته و گزینه بیت کوین برای خرید 299 دلاری خود را انتخاب می کند.

Dan Schulman، سال هاست که خود، یکی از هولدر های بیت کوین بوده اما زمان زیادی نمی گذرد که پی پال به کاربران خود اجازه خرید و ذخیره ارز های دیجیتال را داده است. قیمت بیت کوین از زمان انتشار این خبر، بیش از قبل به 60,000 دلار نزدیک شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments