گوگل دولوپر

اطلاعیه جدید پی 98 : از سر گیری خدمات توسعه دهنده گوگل

از آنجایی که یکی از رسالت های مهم سامانه پی98 همواره فراهم آوردن بستری راحت برای کسب درآمد ارزی و نقد کردن آن می باشد و همچنین بنا به درخواست مکرر کاربران، اعلام می دارد این سامانه مجددا قابلیت خرید اکانت توسعه دهنده گوگل را فعال نموده است.

حساب توسعه دهنده گوگل یا Google Developer یک اکانت ویژه از شرکت گوگل است که به برنامه نویسان این امکان را می دهد، اپلیکیشن های اندرویدی خود را در گوگل پلی منتشر کرده و بدین صورت درآمد دلاری داشته باشند.

گوگل پلی یکی از مهم ترین و معتبر ترین مارکت های اشتراک گذاری اپلیکیشن است که انتشار برنامه در آن، پیش از این برای کاربران ایرانی آسان نبوده است. این شرکت به علت تحریم ها، خدمات خود را برای هویت ایرانی مسدود کرده است و کاربران نمی توانستند با انتشار اپلیکیشن خود کسب درآمد کنند.

از این پس تمامی برنامه نویسان و توسعه دهندگان می توانند با خرید اکانت توسعه دهنده گوگل از پی98، به راحتی به عنوان دولوپر به گوگل پلی وارد شوند. این اکانت ها، به صورت صد درصدی وریفای شده می باشند. علاوه بر اینکه سایت امکان خرید VPS برای تغییر آی پی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون هیچ دغدغه ای اپلیکیشن های خود را در Google Play منتشر کنند.

ارائه این خدمات به کاربران در سریع ترین زمان ممکن (24 تا 72 ساعت) پس از ثبت درخواست انجام می شود و تیم پشتیبانی پی98 همانند گذشته پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

علاوه بر این خدمات اکانت توسعه دهنده اپل برای برنامه نویسان به زودی فراهم می شود و کاربران می توانند از طریق پنل کاربردی خود فقط با چند کلیک اکانت Apple Developer داشته باشند. برای اطلاع از زمان فعال سازی اکانت اپل بخش وبلاگ سامانه پی98 را دنبال کنید.

امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن انواع خدمات ارزی و ریالی معتبر، دغدغه فعالیت در کسب و کار های بین المللی را از بین ببریم. 🌷

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments