پی پال

پی پال مدعی است که ورود به ارزهای دیجیتال نقش مثبتی در افزایش درآمد این شرکت داشته است

مدیرعامل پی پل PayPal معتقد است دارایی های رمزارز در حال ساخت یک سیستم مالی عادلانه تر و فراگیرتر هستند.

در طی تماسی که در راستای به روز رسانی اطلاعات سرمایه گذاران پی پال در سه ماهه اول سال صورت گرفت، رئیس و مدیر عامل شرکت، دن شولمن گفت که دارایی های دیجیتال برای این شرکت بسیار موثر واقع شده اند و او معتقد است کریپتو کارنسی ها و ارزهای دیجیتال بانک های مرکزی نیروی محرکی برای دستیابی به “یک سیستم مالی عادلانه تر” خواهند بود.

پس از موفقیت در اقدام PayPal برای پذیرش دارایی های رمزنگاری، بیشتر این تماس به برنامه های اخیر و آینده شرکت برای دارایی های دیجیتال اختصاص یافت..

شولمن گفت: 

“ما معتقدیم كه پشتوانه های فناوری کنونی سیستم مالی ما طی سالهای آینده به طور قابل توجهی ارتقا می یابد” 

همچنین او اضافه کرد این امر به تلاش ها برای خنثی کردن تاثیرات منفی بیماری همه گیر کرونا نیز كمك می كند:

“کریپتو کارنسی ها و ارزهای دیجیتال منتشر شده از سوی بانک های مرکزی می توانند نقشی اساسی در شکل گیری جبران خسارات کرونا  و یک سیستم مالی عادلانه تر داشته باشند.”

مدیر عامل شرکت پی پل اظهار داشت که این ارائه دهنده خدمات پرداخت یک نقشه راه رمزنگاری گسترده ای را با اشاره به اینکه نوآوری های دارایی دیجیتال “با مشارکت دولت ها و مطابق با چارچوب های نظارتی محلی، ملی و جهانی” دنبال خواهد شد، برنامه ریزی کرده است.

وی افزود:

 “ما با تلاش در حوزه  رمز ارز ها از نظر تاكتیكی به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.”

سهام شرکت پیرو به روزرسانی سود در روز چهارشنبه، 5 آوریل بیش از 5 درصد افزایش داشته است. 

پس از اینکه پی پال فاش کرد که سود هر سهم بیش از 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به انتظارات داشته است، درآمد 6.03 میلیارد دلاری PayPal نیز بیش از پیش بینی ها بود.  علاوه بر این 14.5 میلیون کاربر جدید در این شرکت حساب فعال ایجاد کرده اند که منجر به این شده است که پایگاه کاربران پی پل  به 392 میلیون نفر برسد.

شولمن ادعا كرد كه استفاده از دارایی های دیجیتال توسط پی پال “به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته است” و به گفتگوهای سازنده با “بانک های مرکزی، نهادهای نظارتی و مقامات دولتی در سراسر جهان” اشاره کرد.

این شرکت استفاده از دارایی های دیجیتال خود را به عنوان تقویت کاربرد رمز ارزها با دادن قابلیت به “میلیون ها تاجر در سراسر جهان” برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری توصیف کرد. با این حال، معاملات انجام شده در دارایی های دیجیتال در شبکه تجاری پی پال  در حال حاضر با ارز فیات تسویه می شوند.

برنامه PayPal’s Venmo ماه گذشته نیز قابلیت خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را معرفی کرده است. پی پل خاطرنشان کرد که مطالعه رفتار مشتری Venmo در سال 2020 نشان داده است که 30 ٪ از مشتریان قبلا خرید دارایی رمزنگاری را آغاز کرده اند- که 20 ٪ آنها را در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا شروع به خرید کرده اند.

شولمن همچنین گفت كه اين شركت ماه گذشته، شرکت امنیت دارایی های دیجیتالی Curv مستقر در اسرائیل را خریداری کرده است و اظهار داشت:

 “تیم با استعداد Curv منابع فناوری موجود ما را تقویت و تلاش های ما را برای ایجاد زیرساخت های مالی جدید، كارآمد، ارزان و فراگیر تسریع می کند.”

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments