اطلاعیه نوروزی

اطلاعیه نوروزی1399 : در تعطیلات بیشتر با شما هستیم!

هرچند اسفند ماه 98 سرشار از تیتر های خبری ناگوار بود اما با تمام سختی ها و چالش ها، نوروز از راه می رسد…

مدیریت و کارکنان پی 98 ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما کاربران محترم، پیشاپیش سالی سرشار از لبخند را برایتان آرزو می کنند. امیدواریم در سال 1399 بتوانیم بیش از هر زمان دیگری بستر انجام خدمات ارزی و دیجیتالی را راحت تر و سریع تر از همیشه برای شما عزیزان فراهم کنیم.

خرید و فروش سریع تر در نوروز 99

توصیه می کنیم کاربران محترمی که قصد خرید و استفاده از خدمات پی 98 را دارند، قبل از تعطیلات کیف پول پی 98 خود را شارژ نموده و در اولیت افرادی قرار گیرند که می توانند از خدمات استفاده کنند. با توجه به محدود بودن فعالیت های بانک ها در ایام نوروز، اولیت موجودی سایت، با کسانی است که پرداخت خود را از طریق کیف پول از پیش شارژ شده انجام دهند. اولیت دوم با کسانی است که از طریق درگاه پرداخت خود را انجام دهند.

شایسته است کیف پول خود را پیش از تاریخ 27 اسنفد ماه به میزان نیاز ایام نوروز خود شارژ نمایید. چرا که در ایام نوروز عمده موجودی سایت تنها برای کاربرانی که در این ایام اقدام به شارژ کیف پول نموده اند قابل رویت خواهد بود و به پرداخت های خارج از کیف پول به میزان یک درصد، کارمزد بیشتری تعلق می گیرد.

همچنین این موضوع برای کسانی که قصد فروش ارز و نقد کردن درآمد خود را دارند، نیز صادق است. با توجه به اینکه اولیت ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروز 99 با کسانی است که کیف پول خود را شارژ نموده اند، لذا توصیه می کنیم در صورت فروش ارز، به جای دریافت وجه در حساب بانکی خود، آنرا به کیف پول سایت پی 98 منتقل کنید تا بتوانید به راحتی از تمامی خدمات سایت پی 98 در ایام تعطیلات استفاده کنید.

شایان ذکر است با توجه به تاخیر واریزی پرداخت های انلاین در ایام، پرداخت های خارج از کیف پول با 1% کارمزد بیشتر همراه خواهد بود.

ساعات کاری سامانه پی 98 در ایام نوروز

طبق روال سالیان گذشته در تمامی روزهای عید نوروز، سامانه پی 98 آماده ارائه خدمات به کاربران می باشد و پشتیبانان پی 98 به طور مستمر از طریق تیکت، چت آنلاین و تماس تلفنی پاسخگوی سوالات می باشند. هرچند تمامی خدمات پی 98 به صورت خودکار و آنی انجام می شود و نیاز به ارتباط با پشتیبانی بسیار محدود است. با این حال پیشنهاد می شود پرسش خود را ابتدا به صورت تیکت یا چت آنلاین مطرح کرده و در گام بعد از گزینه تماس تلفنی استفاده نمایید.

با توجه شیوع ویروس کرونا و غیر حضوری شدن برخی از واحدهای پشتیبانی، لطفا تا حد امکان سوالات خود را در قالب تیکت و چت آنلاین پیگیری نموده و از تماس تلفنی خودداری نمایید. ساعات پشتیبانی در این ایام 8 صبح الی 2 بامداد می باشد.

هرچند نوروز امسال برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانمان همگی در خانه می مانیم اما با تلاشی مضاعف، امکان تجارت جهانی را برای شما ساده تر و مطمئن تر خواهیم نمود.

پیشاپیش سال نو مبارک❤️️

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حبیب زاور
حبیب زاور
4 سال قبل

باسلام وآرزوی سالی سرشاراز مهربانی وعطوفت وعشق برای همه ایرانیان ..بویژه شما سروران گرامی.سال نو پیشاپیش میمون وخجسته باد. عیدی ما را فراموش نکنید.