همکاری تتر با ای او اس

استیبل کوین تتر از این پس بر روی بلاک چین ای او اس در دسترس است

تتر اعلام کرده است که در همکاری با کمپانی EOS یعنی Block.one استیبل کوین خودش را در بلاک چین EOS عرضه کرده است.

طبق این بیانیه، تتر، قرارداد های هوشمند تتر ای او اس را توسعه داده و به حساب کاربری ای او اس با شناسه tethertether فرستاده است و شعبه کانادایی ای او اس آن را بررسی کرده است. به گفته آن ها تتر ای او اس برای تراکنش های کوچک و همتا به همتا کاربردی است چرا که از طراحی اثبات سهام در آن به کار گرفته شده است.

مدیر اجرایی تتر، جین لوئیس وان در ولده گفته است که گسترش این کوین به بلاک چین ای او اس باعث می شود همکاری ها بیشتر شود.

پیش از این هم صرافی رمز ارز و سرویس کیف پول آمریکایی کوین بیس گفته بود که از حالا امکان معامله و استفاده از توکن ای او اس در این صرافی وجود دارد. ای او اس یکی از محبوب ترین توکن هایی بوده است که به این صرافی در چند وقت اخیر اضافه شده است و حجم بازاری برابر با 8 میلیارد دلار دارد.

در همین حین، تتر درگیر طرح شکایتی از سوی New York Attorney General (NYAG) Letitia James است که صرافی رمز ارز بیت فینکس و تتر را متهم به فریب دادن سرمایه گذاران و تصاحب کردم 850 میلیون دلار شده است. وکیلان صرافی بیت فینکس اما سعی کرده اند تا با به چالش کشیدن صلاحیت قضایی و موضوع دعوا آن را کنار بگذارند.

با اضافه شدن استیبل کوین تتر به بلاک چین ای او اس، محبوبیت این کوین بیش از پیش می شود و احتمالا باعث افزایش گردش آن خواهد شد. افزایش گردش به معنای خرید تتر به میزان بیشتری از قبل خواهد بود.

دیدگاه شما درباره آینده استیبل کوین تتر چیست؟ آیا به نظر شما می تواند به عنوان یک ابزار مالی به ویژه برای معاملات رمز ارز باقی بماند؟ دیدگاه خود را از طریق فرم ارسال دیدگاه پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments