کاهش استفاده تجاری از بیت کوین کش

استفاده تجاری از بیت کوین کش (BCH) کاهش چشمگیری داشته است

بلومبرگ روز 20 آگوست گزارش داد که بررسی پرداخت های دریافت شده توسط 17 صرافی ارز دیجیتال بزرگ در جهان نشان می دهد که استفاده از بیت کوین کش در تجارت کاهش چشمگیری داشته است. این داده های آماری بر اساس تحقیقات Chainalysis، شرکت تحلیلی بلاک چین، گردآوری شده است.

گروهی از تحلیلگران ارشد Chainalysis دریافتند که پرداخت های بیت کوین کش (BCH) در ماه مه سال جاری از 10.5 میلیون دلار به 7.7 میلیون دلار کاهش یافته است؛ در حالی که حجم پرداخت های بیت کوین (BTC) در ماه مه به میزان 60 میلیون دلار تخمین زده شده است. کیم گراور، اقتصاددان ارشد Chainalysis، در یک مصاحبه تلفنی به بلومبرگ گفت:

تعداد کاربران کمتر بیت کوین کش نگهدارندگان کمتر آن را نیز به همراه دارد. ثروتمندترین نگهدارندگان بیت کوین کش کسانی هستند که ترافیک زیادی را به خدمات تجاری (Merchant Services) ارسال می کنند.

در سال جاری، قیمت بیت کوین کش به میزان قابل توجهی در حدود 75 درصد کاهش یافته است و این در حالیست که ارزش بیت کوین تنها در حدود 55 درصد کاهش داشته است. گراور بر این باور است که “مالکیت متمرکز” دلیل اصلی کاهش میزان پذیرش بیت کوین کش در مبادلات روزانه به شمار میرود؛ زیرا بین 10,000 تا 100,000 بیت کوین کش (BCH) به تنهایی توسط دو کیف پول نگهداری می شود.

بیت کوین کش سال گذشته پس از یک هارد فورک از بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. مسأله مقیاس پذیری بیت کوین منجر به ایجاد این ارز رمزنگاری شده در تاریخ 1 آگوست 2017 شد که سبب ایجاد یک بلاک چین جدید گشت. ارتقاء اصلی ارائه شده توسط Bitcoin Cash افزایش محدودیت حجم بلوک ها به 8 مگابایت است.

هم اکنون خرید و فروش بیت کوین کش در سطح 533.38 دلار انجام می شود که این ارز رمزپایه را در جایگاه چهارم در میان سایر آلت کوین ها به لحاظ حجم بازار قرار داده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments