آیا اتریوم ارزش بیشتری نسبت به ریپل و بیت کوین دارد؟ نگاهی به آمار شرکت آماری ارزهای رمزپایه

بعد از این که ارزهای رمزپایه، در بازار وال استریت، به شهرت رسیدند، اعتماد آژانس آماری ارزهای رمزپایه نیز نسبت به این نوع ارزها جلب شد. هفته گذشته، این شرکت آماری که در فلوریدا واقع شده است و شرکت وایز نام دارد، در یک جدول آماری، انواع ارزهای رمزپایه را رتبه بندی کرده که این رتبه بندی بر اساس معیارهای مختلف مانند: میزان ریسک کردن، نوآوری در فناوری و برخی از دیگر معیارهای اساسی. برخی از این آمار تعجب برانگیز است، چراکه اولا هیچ کدام از ارزهای رمزپایه رتبه A را به خود نگرفته بودند و دوما اینکه اتریوم از رتبه بالاتری نسبت به بیت کوین و ریپل برخوردار بود.

اما چقدر این آمار اعتبار دارد؟ متخصصان سرمایه گذاری و ارزهای رمزپایه دیدگاه های متفاوتی در این زمینه دارند که در بخش زیر، به آن ها اشاره شده است:

دیوید دریک، متخصص ارزهای رمزپایه می گوید: این آمار بسیار قابل اطمینان است. در واقع این آمار، مقدمه ای است برای ارائه آمارهای جدیدتر.

الویت پریچر، رئیس شرکت Eloite Wave در این رابطه می گوید: تنها علتی که آژانس های آماری، سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه را، پس از نه سال از به وجود آمدنشان، قانونی اعلام کرده اند، وجود تقاضاهای بیش از حد در خصوص سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است.

آل زدنک، رئیس شرکت سرمایه گذاری Taust Sollus، در این رابطه گفته است: شرکت آماری وایز، آمارهای دقیقی ارائه کرده است و قابل احترام است. این شرکت، از زمان آغاز به کار خود، آماری به روز از بخش های مختلف بازار ارائه داده است. آمار های اخیر این شرکت درباره ی رتبه بندی ارزهای رمزپایه، به نظر به روز و عالی می باشد. البته نشانه هایی از شک در حرف ها زدنیک وجود دارد، چراکه می گوید: امروزه صنعت ارزهای رمزپایه بسیار جوان است و بسیاری از شرکت ها، برای سرمایه گذاری در این بخش در نزاع هستند، پس علت رتبه بندی این ارزها به چه علت است؟ درواقع نیازی به این رتبه بندی ها وجود ندارد. ارزهای رمزپایه دائما د حال تغییر هستند و سرعت این تغییرات، هرگونه درجه بندی نامربوط را بعد از چند هفته ارائه خواهد داد. من به سرمایه گذاران و دنبال کنندگان این گونه آمار پیشنهاد می کنم، اگر به فکر سرمایه گذاری در این زمینه هستید، مراقب باشید. در هر صنعت نوظهوری، تنها جمعیت اندکی از سرمایه گذاران هستند که سودمند می شوند. بیت کوین نیز می تواند در این صنعت نوظهور از بین برود و یا دچار سقوط شود.

احتمالات بر این است که ارزهای رمزپایه ای همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل در خطر باشند چراکه دولت ها و بانک ها تا کنون مخالفت های زیادی با تجارت این گونه ارزها از خود بروز داده‌اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهیار بیگدلی
مهیار بیگدلی
6 سال قبل

اتریوم که کلا گند زد به همه چی 😐