آموزش کسب بیت کوین رایگان

آموزش کسب بیت کوین رایگان به روش های مختلف و معرفی بهترین سایت ها

همانطور که روشی برای کسب میزان قابل توجهی دلار به صورت رایگان وجود ندارد، در مورد دیگر ارز ها نیز همین موضوع صادق است و روشی برای کسب بیت کوین رایگان به میزان قابل توجه وجود ندارد. اما خبر خوب این است که اگر می خواهید باز هم تلاش کنید و کمی درآمد از طریق کسب بیت کوین رایگان بدست بیاورید، روش های آنلاینی وجود دارد. بنابراین تا به این جای کار باید گفت که به معنای واقعی کلمه، چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد و برای بدست آوردن بیت کوین باید هزینه پرداخت کنید. منظور ما از به کار بردن رایگان همیشه از نظر پولی نیست بلکه صرف کردن وقت را نیز هزینه در نظر می گیریم و از این جهت می گوییم که چنین چیزی به رایگان بدست نمی آید. در ادامه به صورت کامل انواع روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان را خواهیم گفت و طریق استفاده از آن ها را آموزش خواهیم داد.

خرید بیت کوین به جای صرف وقت

همانطور که گفتیم، روش هایی که به بدست آوردن بیت کوین به شیوه های رایگان ختم می شود همگی مستلزم این است که وقت زیادی را صرف آن ها کنید و حتی در بسیاری از مواقع باز هم سود آنچنانی نصیب شما نمی شود یا ممکن است حتی خساراتی هم در این راه ببینید. بنابراین اولین پیشنهاد ما خرید آنلاین بیت کوین در ایران از طریق سامانه Pay98 است.

شرکت در مسابقه هفتگی Pay98

وبسایت Pay98 خود برگزار کننده مسابقه ای است که طی آن به صورت هفتگی به کاربرانش جایزه می دهد. علاوه بر بیت کوین می توانید برنده اتریوم، ریپل، دلار پی پل، و شارژ کیف پول حساب کاربری شوید. روش انجام مسابقه به این صورت است که هر کاربر در روز می تواند وارد صفحات مختلف خدمات Pay98 شود و در آن جا با کلیک روی بنر مسابقه در هر صفحه یک بار فرم دریافت امتیاز را پر کند. برای مثال در صفحه اصلی وبسایت با کلیک روی منوی خدمات ارز های دیجیتال و سپس انتخاب خرید و فروش بیت کوین می توانید بر روی بنر مسابقه در این صفحه کلیک کنید و درخواست خود را برای کسب امتیاز تکمیل نمایید.

دریافت جایزه بیت کوین رایگان و دیگر ارز ها
دریافت جایزه بیت کوین رایگان و دیگر ارز ها

در پایان هر هفته و در روز پنج شنبه به سه نفری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایز اول تا سوم یعنی بیت کوین، اتریوم و ریپل و دو جایزه دیگر بین شرکت کنندگان دیگر به قید قرعه کشی اعطا می شود. جایزه مسابقه توسط کاربر قابل انتخاب است و مراحل آن تقریبا فقط شامل انتخاب جایزه و ورود اطلاعات کاربری می شود.

ثبت نام در وبسایت Pay98

برای شرکت در مسابقه کافی است تا ابتدا در وبسایت Pay98 ثبت نام کنید و سپس به و صفحه اصلی وبسایت و صفحات خدمات مختلف مراجعه کنید.

روش اول کسب بیت کوین رایگان

احتمالا این روش ساده ترین روش برای بدست آوردن بیت کوین رایگان است و البته وقت زیادی هم از شما می گیرد. کارهایی که در ادامه جزئی از این روش معرفی می کنیم معمولا زمان زیادی از شما می گیرند و پرداخت آن هم زیاد نیست. حتی اگر کلی زمان خالی برای صرف کردن داشته باشید باز هم آنقدری درآمد ندارند. حتی بعضی از وبسایت ها ویروس و بدافزار هایی در خود دارند که برای شما مشکل ساز می شود و همان بهتر که اصلا از آن ها استفاده نکنید.

وبسایت های PTC یا پرداخت به ازای کلیک

همانطور که از عنوان آن پیداست، این وبسایت ها در ازای دیدن تبلیغات و مراجعه به یک سری وبسایت های طرف قراردادشان، به شما بیت کوین پرداخت می کنند. محبوب ترین وبسایت PTC در حال حاضر وبسایت ads4BTC است. در این وبسایت می توانید انتخاب کنید که تبلیغات به صورت 5، 10 و 20 ثانیه ای نمایش داده شود.

تعرفه دریافت بیت کوین رایگان در ازای تماشای تبلیغات
تعرفه دریافت بیت کوین رایگان در ازای تماشای تبلیغات

همانطور که در تصویر می بینید، اگر تبلیغات 20 ثانیه ای را برای یک روز کامل و به صورت 24 ساعته تماشا کنید، می توانید 0.0216 بیت کوین رایگان بدست بیاورید. که با یک حساب سر انگشتی کار در 24 ساعت 9.612 دلار، یعنی حدودا 40 هزارتومان می شود.

سیستم پاداش با بیت کوین

حتی اگر وارد یک سیستم پاداش با بیت کوین (bitcoin Faucet) شوید، باز هم سود و درآمد حاصل آنقدری نخواهد بود. سیستم پاداش، وبسایت هایی هستند که هر چند دقیقه بخش خیلی کمی از یک بیت کوین را به شما می دهند. در ازای این پاداش از شما کار هایی خواسته می شود که بستگی به وبسایت ارائه دهنده دارد. با کمی جستجو در بین سایت ها، می توانید bitcoin Faucet مورد نظر خود را پیدا کنید.

انجام کار های کوچک

حتی امکان دریافت بیت کوین رایگان در ازای انجام کار های کوچک وحود دارد. وبسایت Coinworker نمونه خوبی از این دسته وبسایت هاست. کار هایی که به شما محول می شود می تواند هر چیزی باشد. برای مثال آزمایش یک برنامه تحت وب یا حتی ریتوییت کردن یک نوشته و ارسال دیدگاه و…

نویسندگی درباره بیت کوین

نویسندگی درباره بیت کوین نیازمند، وقت، دانش و آشنایی با نویسندگی به یک زبان خاص (معمولا انگلیسی) است. از طریق نویسندگی با توجه به مکانی که در آن نویسندگی می کنید، می توانید درآمد خوبی داشته باشید. برای مثال در ایران چنین فرصتی وجود دارد و با نویسندگی برای یک وبسایت خارجی می توانید به راحتی درآمد خوبی بدست بیاورید. شاید دیگر اسم این کار نتوان کسب بیت کوین رایگان گذاشت و در واقع شما در ازای انجام کار، دستمزد می گیرید.

کمپین جمع آوری امضا BitcoinTalk

حدودا اواسط سال 2014 وبسایت BitcoinTalk شروع به راه اندازی کمپین جمع آوری امضا کرد. این بدان معناست که شما از امضای خود در وبسایت BitcoinTalk برای تبلیغ یک محصول بیت کوین استفاده می کنید و به ازای هر نوشته ای که ارسال می کنید، به شما پرداخت می شود. فهرست کامل کمپین ها را می توانید در این فروم گفتگوی آنلاین ببینید. قطعا با چنین کاری کلی نوشته در این وبسایت تولید شده که مردم یک سری کلمات تکراری را فقط برای این که تعداد نوشته هایشان بیشتر شود تکرار می کنند در واقع تولید محتوایی صورت نمی گیرد.

با توجه به سطح کاربری خود در وبسایت BitcoinTalk به شما بیت کوین پرداخت می شود. معمولا افرادی که جزو دسته اعضای کامل نیستند گاهی هیچ و یا خیلی بیت کوین بدست نمی آورند. برای این که سطح کاربری شما در این وبسایت کامل شود، دستکم می بایست 120 نوشته ارسال کنید. از این زمان به بعد به طور متوسط به ازای هر نوشته 0.0005 بیت کوین بدست می آورید. محدودیت ها و قوانینی هم در مورد ارسال نوشته وجود دارد.

  • نوشته ها باید دستکم طول 60 کاراکتر یا بیشتر داشته باشند
  • نباید تبلیغات دیگری یا امتیاز منفی داشته باشید
  • میزان حداقلی ارسال نوشته در هفته نیز وجود دارد

و…

اگر بخواهیم حدودی حساب کنیم به فرض آن که هر نوشته 60 کلمه ای در این وبسایت 5 دقیقه زمان شما را بگیرید، اگر به صورت 24 ساعته کار کنید می توانید 0.144 بیت کوین رایگان بدست بیاورید که چیزی حدود 64.08 دلار و حدودا معادل 240 هزارتومان می شود. البته این شامل نوشته هایی که برای رسیدن به سطح عضویت مورد قبول نیاز است، نمی شود.

نوشتن برای وبسایت و وبلاگ ها

اگر فکر می کنید که درباره بیت کوین اطلاعات زیادی دارید، همیشه می توانید به عنوان نویسنده در وبلاگ ها و وبسایت های تازه تاسیس فعالیت کنید. بسیاری از وبسایت ها برای تکمیل بخش مقالات و اخبار مربوط به بیت کوین نیازمند نویسنده هستند و اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید شروع به کار کنید.

درآمد بیت کوین از راه نویسندگی بستگی زیادی به مهارت شما در انجام این کار دارد. برای در وبسایت های خارجی معمولا به ازای نوشتن یک نوشته 1000 کلمه ای حتی تا 80 دلار هم به شما پرداخت می شود. اگر به دنبال یک کار در رابطه با ارز های دیجیتالی هستید می توانید از وبسایت Coinality کمک بگیرید.

انجام خدمات مربوط به بیت کوین

این روش یک دسته گسترده است و شامل هر خدمات و کاری می شود که بیت کوین و ارز های دیجیتال دیگر ارتباط داشته باشد. همانطور که در روش قبلی هم اشاره کردیم، وبسایت Coinality در این زمینه بسیار کاربردی است و می توانید انواع کار های مربوط به ارز های دیجیتال را در آن پیدا کنید.

  • توسعه دهنده بلاک چین
  • مدیریت وبسایت
  • متخصص طراحی گرافیک
  • متخصص استخراج
  • بازاریاب آنلاین

و… از جمله کارهایی هستند که می توانید در آن ها فعالیت کنید.

کسب بیت کوین با بازی کردن

بعضی از بازی ها هم وجود دارند که نیازی به هزینه کردن نیست و کافی است تا فقط بازی کنید و در ازای بازی کردن بیت کوین رایگان بدست بیاورید. در واقع انجام چنین کاری هم نوعی انجام کار به ازای پاداش می شود که کار شما بازی کردن خواهد بود و شاید برای گیمر ها و افرادی که بازی کردن را به انجام کار های دیگر ترجیح می دهند، کار قابل تحمل تری باشد. البته که در این روش درآمد بیت کوین شما آنچنانی نخواهد بود. برخی از بهترین وبسایت هایی که در ازای اجرای بازی به شما بیت کوین رایگان می دهند عبارتند از : Chopcoin، Coinbrawl و اپلیکیشن موبایلی Bitcoin Aliens.

کسب بیت کوین رایگان با پاسخ به سوال

وبسایتی که در این زمینه می توانیم به شما معرفی کنیم، وبسایت Bitfortip است. ایده پشت این وبسایت ساده است. کسی سوالی را با تعیین پاداش ارسال می کند. هر شخصی که بهترین پاسخ به سوال را بدهد، پاداش را می گیرد. فقط کافی هست کمی در اینترنت جستجو کنید تا پاسخ سوالی که پرسیده می شود، را بدست بیاورید. نمونه ای از این سوالات:

  • ارزان ترین قیمت یک تلفن موبایل خاص چقدر است؟
  • بهترین پلتفورم تبلیغات بیت کوین کدام است؟

این که چه میزان بیت کوین بدست بیاورید بستگی به طراح سوال دارد. کمترین میزان 0.0001 بیت کوین که حدودا با قیمت امروز 0.06 دلار است.

مشخص نیست که چقدر می توانید از طریق این وبسایت به بیت کوین رایگان دست پیدا کنید چون تا جایی که به نظر می رسد هفته ای دو سوال مطرح می شود. بدان معنا که باید این وبسایت محبوبیت بیشتری بدست بیاورد تا بتوان روی درآمد حاصل از آن حساب کرد.

بدست آوردن بیت کوین به صورت آنلاین

در نهایت با نمایش یک نمودار ساده قصد داریم به شما نشان دهیم احتمال این که بتوانید به صورت آنلاین با روش های مختلفی که گفتیم، بیت کوین بدست بیاورید، چقدر است. همانطور هم که در ابتدا گفتیم روشی نیست که به بیت کوین کاملا رایگان ختم شود و هر چه باشد اگر نیاز به پول دادن نباشد، حتما بایستی از زمان خود صرف کنید. در این نمودار هر چه بخواهید بیت کوین بیشتری بدست بیاورید، هزینه یا زمان بیشتری از شما می گیرد.

نمودار درآمد از بیت کوین
نمودار درآمدی با استفاده از روش های گفته شده

اگر ایده ای درباره این موضوع دارید روش های بیشتری برای کسب بیت کوین با تلاش و زحمت کم تر و البته صرف هزینه کمتر می دانید، با ما در میان بگذارید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
27 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
persianbitcoin
persianbitcoin
4 سال قبل

سلام و عرض ادب به همه عزیزان
هدف بنده از ایجات این پست صرفا جذب زیر مجموعه نیست
من تونستم بهترین و معتبر ترین وبسایت های ارز دیجیتال که به صورت رایگان بیت کوین به کاربران چه سایت های ptc و چه سایت های faucet رو شناسایی کنم و در وبلاگم قرار بدم
درواقع این وبسایت ها گلچینی از بهترین وقدیمی ترین سایت های ارز دیجیتال هست برای علاقه مندان به جمع اوری ارز دیجیتال از این روش که به راحتی بتونن به صورت یکجا بهترین وبسایت ها رو پیدا کنند.

عزیزان تعداد وبسایت های معرفی شده من زیاد نیست اما با کیفیت ترین اون ها رو جمع کردم و بیشتر از دوساله که از همه اونا درامد دارم .
در صورت تمایل ممنون می شم از وبلاگ بنده دیدن کنید
با تشکر
ادرس وبلاگ

ali
ali
4 سال قبل

سلام دوستان. من امروز مزاحمتون شدم تا شمارو با بیت کوین آشنا کنم ،البته مطمئنا برخی از شماها چیزایی شنیدین و احتمالا از کنارش به راحتی رد شدین.کسی که این کارو یادم داد ازم قول گرفت که به تا میتونم به همه یاد بدم تا اینجوری بقیه هم کسب درآمد داشته باشن مخصوصا دانشجوها که خیلی از لحاظ مالی تحت فشارن ،چون خود منم دانشجو بودمو خوابگاه و یخچال خالی رو تجربه داشتم.
یک راست میرم سر اصل مطلب.
من آخرای دانشگاه با کلی سرچ و تحقیق تو اینترنت با بیت کوین آشنا شدم که ای کاش زودتر این اتفاق برام میوفتاد.بیت کوین با ارزش ترین ارز دیجیتال دنیاست که الان هر بیت کوین چیزی حدود (۹۰ )نود میلیون ارزش داره. حالا چجوری میشه بیت کوین بدست آورد؟ برای بدست آوردنش دستگاه های چند میلیونی نیازه که به درد دانشجو نمیخوره!!این کاری که براتون میخوام بگم هیچ گونه خرج و هزینه ای نداره فقط یکم صبر و حوصله میخواد !!
فقط کافیه مرورگر لبتاب تونو تغییر بدین !من الان حدود یه سالی میشه که از این مرور گر استفاده میکنم و خیلی هم قویتر و زیباتر از کروم و موزیلا و… هستش انصافا…
طرز بدست آوردن بیت کوین هم هیچ مشکل و سختی نداره فقط یه علامت سکه اون بالا مرورگر هستش که اونو میزنی و خود لبتاب بیت کوین استخراج میکنه روزی سه چهار ساعت لبتابو بزار تو همون حالت بمونه ..شاید این موضوع برای خیلیاتون قابل درک نباشه که چجوری بیت کوین بدست میاد که نمیشه واقعا همه مواردو اینجا گفت،ی سرچ تو گوگل خیلی میتونه کمکتون کنه.. خیلی راه برای بدست آوردن بیت کوین هست که من بهترین راهشو بدست آوردم و بهتون گفتم فقط اینکه تنهایی این کار به هیچ دردی نمیخوره و حتما حتما باید زیرمجموعه گیری کنید تا به نتیجه برسید بازم میگم که این کار حتی یه هزاری هم ازتون نمیخواد و کاملا رایگانه…
من الان با دویست و خورده ای زیر مجموعه ای که دارم هر چهار ماه حدودا بیست تا بیست و پنج میلیون از این راه بدست میارم که خیلی کمکم میکنه.
فقط راحت از این پست نگذرید و لااقل یه سرچ تو اینترنت کنید.
اگه آدم کم حوصله ای هستید این متن رو نادیده بگیرید ،اما اگه به نتیجه رسیدید به بقیه هم معرفی کنید
من لینک سایتی که ازش مرورگر اصلی رو میتونید دانلود کنید رو براتون میزارم .
خیلی ممنون از دوستانی که متن رو تا انتها خوندن.
get.cryptobrowser.site/6077809

پوریا
پوریا
پاسخ به  ali
4 سال قبل

دزد ،چرا نمیگی که اونایی که توسط لینکی که گذاشتی ثبت نام میکنن میان زیر مجموعه تو و لبتاپشون سرویس میشه و اونام باید زیرمجموعه بگیرن وگرنه چیزی گیرشون نمیاد و عملا با استخراجشون یه درصدیش هم به تو میرسه

ناشناس
ناشناس
5 سال قبل

توجه داشته باشید اگه خواهان سود هستید باید حداقل سیستم خودرا 8ساعت روشن بگذارید وزیرمجموعه بگیرید بافیلترواردشوید توغیرممکن ممکن هست خوددانید

m.m
m.m
5 سال قبل

satoshibox.com
با راحت ترین راه ممکن برای بدست اوردن 14 بیت کوین

هیرسا
هیرسا
5 سال قبل

سلام
توضیحی کلی در مورد سایت بیت کویت مجانی
من یه سایتی میشناسم که به نظرم از اینا خیلی بهتره و مقدار بیت کوینی که هر یک ساعت با تایید ریکپچا و زدن گزینه رول میده نسبتا خوبه و البته گزینه هایی داره که میتونی اونو بخری تا مقدار دریافت بیت کوینت از ۱۰ درصد تا ۱۰۰۰ درصد بیشتر بشه و به نظر من خیلی خوبه. و میتونی هم زیر مجموعه داشته باشی و هر چقدر زیر مجموعه هات بیت کوین داشته باشن ۵۰ درصدش رو به تو میده نه که او اون میگیره میده به تو نه مثلا اون ۱٫۰ بیت کوین داشته باشه ۰٫۵ بیت کوین به تو هدیه داده میشه از خود سایت و اگر هر چقدر زیر مجموعه داشته باشی این به نفع توعه.یه قسمتی هم داره به اسم بازی و قمار که من اثلا توصیه نمیکنم برین اونجا چون ۹۹ درصد میبازین.با زدن هر بار رول ۲ تا بلیط قرعه کشی و ۲ تا RP میده که اگر در تنظیماتتون قرعه کشی و غیر فعال کنید مقدار RP دوبرابر میشه و با زیاد شدن اون میتونین گزینه هایی که داره مثل افزایش دریافتی RP و یا افزایش دریافتی بیت کوین و افزایش دریافتی بلیط قرعه کشی رو بخرید که پیشنهاد من اینه که قرعه کشی یا همون Lottery رو غیر فعال کنید و بعد با رسوندن مقدار RP یا همون Reward Points به ۱۲۰۰ تا گزینه افزایش مقدار دریافتی RP به ۱۰۰ تا با هر بار کلیک روول در هر ساعت تا RP هاتون زود زود زیاد شه و زودتر بتونید افزایش بیتکوین رو هم بخرین.تو تنظیماتش با دادن آدرس بیت کوین خودتون و زدن گزینه Auto Withdraw در قسمت Withdraw اون دوتا سبزا در بالا و سربرگ Auto میتونید اگر حسابتون ۰٫۰۰۰۳۰۰۰۰ به بالا رسید خودکار هر یکشنبه ها پول به حسابتون واریز بشه و سربرگ Slow که میتونید دستی مبلغ رو وارد کنید تا به مدت ۶ تا ۲۴ ساعت آینده پول به حسابتون ریخته بشه یا اون یکی سربرگ Instant بازم به طور دستی مبلغ رو وارد کنید ولی تا ۱۵ دقیقه آینده واریز میشه.قسمتی هم هس که سالانه یه چند درصدی به بیت کوینات اضافه میشه و روزانه و ماهیانه اش رو هم نوشته.
کلا سایت خوب و مفیدیه واسه بیت کوین رایگان و همه میتونن ازش استفاده کنن و سرمایه اولیه به هیچ عنوان نمیخواد.

این آدرس پایینی که دادم اگر از این آدرس برین و ثبت نام کنین میشین زیر مجموعه من و من خواهش میکنم لطفا از این آدرس وارد بشین تا زیر مجموعه من شین. اصلا هم نترسین که آدرس جعلی باشه و شما رو بخطر بیاندازه. خوبم نگاه کنید میبینید که HTTPS هستش و اون S امنیتی رو داره.
آدرس کاملا سالم هست و آدرس های زیر مجموعه گیری خودتونم همینجوریه.
این متن رو بخاطر جمله آخر همین مطلب نوشتم.
آرزوی من افزایش بیت کوین شما البته در صورت قرار گرفتن در زیر مجموعه های من است ; )
موفق باشید.

آدرس سایت برای ثبت نام:
freebitco.in/?r=16626920

نازنین
نازنین
5 سال قبل

سلام.من این اموزشو توی نت پیدا کردم.ایا تاییدش میکنید؟سایتی که معرفی شده برای کسب بیت کوین رایگان، واقعا پرداختی داره؟
seoarzan.ir/free-bitcoin
ممنون میشم راهنماییم کنید.مرسی

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  نازنین
5 سال قبل

درود، درباره وبسایت کریپتوتب در نوشته ای دیگه توضیح دادیم.

digital pol
digital pol
5 سال قبل

با سلام خدمت دوستان
راحت ترین راه برای کسب بیت کوین استفاده از سایت زیر هست که بدون هیچ زحمتی و فقط با روشن نگه داشتن کامپیوتر انجام میشه
می توانید شب تا صبح کامپیوتر خود را روشن نگه داشته و بیت کوین بدست بیاورید.

امید
امید
5 سال قبل

satoshihero.com/en/
اینم یک سایت که سوشی خوب میده

milad
milad
5 سال قبل

سلام
یه راهی پیدا کردم برای درآمد ارزی
یه مرورگر هست نصب میکنی رو لپ تاپ بهت بیتکوین رایگان میده
و در عرض یه مدت کوتاه درآمد حاصل از بیت کوین به صورت دلار قابل برداشت خواهد بود

get.cryptobrowser.site در این وب سایت به راحتی میتونید بیت کوین به دست بیارید

محمد
محمد
5 سال قبل

سلام دوستای گلم یه ربات تلگرامی کاملا خارجی پیدا کردم که خیلی معتبره -من خودم 1 بیت کوین خوابوندم -رفرال هم داره درصد خیلی خوبی میده
ادرسشم:@hipex_bot هست

kingmamad
kingmamad
5 سال قبل

سلام .یه ربات هست که هر۱۲ساعت ۲۰۰۰۰به بالا میتونید ساتوشی بگیرید،واپشن های دیگه ای هم برای گرفتن بیت کوین داره که خیلی خوبه
ازجمله زیرمجموعه گیری و…
من ازاین سایت برداشت کردم وپرداختی داره اگه کمی وقت بذارید درهفته درامدخوبی خواهیدداشت.
t.me/btc_tikets_bot

ایمان
ایمان
5 سال قبل

معتبرترین و راحت ترین روش بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق لینک زیر که یک مرورگر هست و مورد تایید شرکت گوگل.دارای زیرمجموعه گیری عالی
cryptobrowser.site

علی
علی
5 سال قبل

بهترین و به صرفه ترین ربات استخراج بیت کوین
t.me/CryptoFarmerBot

خیلی زود پرداخت میکنه
بدون دردسر و کلیک و….

مدارک پرداخت هم موجوده میتونید بیایید پی وی تلگرام

bitconews
bitconews
5 سال قبل

سلام دوست عزيز
سايت خوبي داريد ممنون
موفق و كامياب باشيد

HiddenM
HiddenM
5 سال قبل

سلام
توضیحی کلی در مورد سایت بیت کویت مجانی
من یه سایتی میشناسم که به نظرم از اینا خیلی بهتره و مقدار بیت کوینی که هر یک ساعت با تایید ریکپچا و زدن گزینه رول میده نسبتا خوبه و البته گزینه هایی داره که میتونی اونو بخری تا مقدار دریافت بیت کوینت از 10 درصد تا 1000 درصد بیشتر بشه و به نظر من خیلی خوبه. و میتونی هم زیر مجموعه داشته باشی و هر چقدر زیر مجموعه هات بیت کوین داشته باشن 50 درصدش رو به تو میده نه که او اون میگیره میده به تو نه مثلا اون 1.0 بیت کوین داشته باشه 0.5 بیت کوین به تو هدیه داده میشه از خود سایت و اگر هر چقدر زیر مجموعه داشته باشی این به نفع توعه.یه قسمتی هم داره به اسم بازی و قمار که من اثلا توصیه نمیکنم برین اونجا چون 99 درصد میبازین.با زدن هر بار رول 2 تا بلیط قرعه کشی و 2 تا RP میده که اگر در تنظیماتتون قرعه کشی و غیر فعال کنید مقدار RP دوبرابر میشه و با زیاد شدن اون میتونین گزینه هایی که داره مثل افزایش دریافتی RP و یا افزایش دریافتی بیت کوین و افزایش دریافتی بلیط قرعه کشی رو بخرید که پیشنهاد من اینه که قرعه کشی یا همون Lottery رو غیر فعال کنید و بعد با رسوندن مقدار RP یا همون Reward Points به 1200 تا گزینه افزایش مقدار دریافتی RP به 100 تا با هر بار کلیک روول در هر ساعت تا RP هاتون زود زود زیاد شه و زودتر بتونید افزایش بیتکوین رو هم بخرین.تو تنظیماتش با دادن آدرس بیت کوین خودتون و زدن گزینه Auto Withdraw در قسمت Withdraw اون دوتا سبزا در بالا و سربرگ Auto میتونید اگر حسابتون 0.00030000 به بالا رسید خودکار هر یکشنبه ها پول به حسابتون واریز بشه و سربرگ Slow که میتونید دستی مبلغ رو وارد کنید تا به مدت 6 تا 24 ساعت آینده پول به حسابتون ریخته بشه یا اون یکی سربرگ Instant بازم به طور دستی مبلغ رو وارد کنید ولی تا 15 دقیقه آینده واریز میشه.قسمتی هم هس که سالانه یه چند درصدی به بیت کوینات اضافه میشه و روزانه و ماهیانه اش رو هم نوشته.
کلا سایت خوب و مفیدیه واسه بیت کوین رایگان و همه میتونن ازش استفاده کنن و سرمایه اولیه به هیچ عنوان نمیخواد.

این آدرس پایینی که دادم اگر از این آدرس برین و ثبت نام کنین میشین زیر مجموعه من و من خواهش میکنم لطفا از این آدرس وارد بشین تا زیر مجموعه من شین. اصلا هم نترسین که آدرس جعلی باشه و شما رو بخطر بیاندازه. خوبم نگاه کنید میبینید که HTTPS هستش و اون S امنیتی رو داره.
آدرس کاملا سالم هست و آدرس های زیر مجموعه گیری خودتونم همینجوریه.
این متن رو بخاطر جمله آخر همین مطلب نوشتم.
آرزوی من افزایش بیت کوین شما البته در صورت قرار گرفتن در زیر مجموعه های من است ; )
موفق باشید.

آدرس سایت برای ثبت نام:
freebitco.in/?r=13685654

تاریخ ارسال این متن 27 / 02 / 1397

CRISTIANORONALDO13962018
CRISTIANORONALDO13962018
پاسخ به  HiddenM
5 سال قبل

اگه سایتش موردد تایید بوود فیلتر نمیکردن

سعید
سعید
5 سال قبل

به حسابم

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  سعید
5 سال قبل

کارمزد حداقلی رو تعیین کردید؟

سعید
سعید
5 سال قبل

من حدود ۵۰۰هزار ساتوشی زدم ولی ۱۰ روزه بخوابم منتقل نشده مشکل کجاست

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  سعید
5 سال قبل

از چه سایتی؟

معین
معین
5 سال قبل

سایت استخراج بیت کوین رایگان فقط از طریق لینک زیر وارد شوید و ثبت نام کنید و در قسمت download smart miner برنامه را دانلود کنید و پس از نصب بیت کوین رایگان جمع نمایید. توجه داشته باشید که فقط برای ویندوز 64 بیت قابل استفاده است و کاملا هم واقعی بوده و برداشتی دارد خودمم برداشت کردم. به محض ورود 0.5mbtc به شما هدیه میدهد . لینک سایت: https://computta.com

سیاوش اژدری
سیاوش اژدری
6 سال قبل

سلام دوستان
کیف پول کوین پیمنت که 70 نوع ارز دیجیتال رو ساپورت میکنه با ثبت نام در این سایت ده دلار هدیه بیت کوین بهتون میده. از لینک زیر میتونید ثبت نام کنید:
https://www.coinpayments.net

شایان.م
شایان.م
6 سال قبل

این سایت ها اون اول که بیت کوین اومده بود کارایی داشتن اما الان بیشتر یه سرگرمی محسوب میشن

Eloise204
Eloise204
6 سال قبل

بدی این سایت ها اینه که ارزش وقتی که میزاری رو ندارن و بیت کوین خیلی کمی بهتون میدن

پویا
پویا
پاسخ به  Eloise204
5 سال قبل

دوستان من ۳۸۸۸۰۰۰ساتوشی رو امروز دریافت کردم کاملا معتبر و واقعی. همچنین میتوانم اثبات کنم که واقعا این مبلغو دریافت کردم به امید موفقیت دوستان