آتش سوزی فارم ماینینگ اینوسیلیکون

آتش گرفتن فارم ماینینگ اینوسیلیکون شایعه است!

دیروز خبری در رسانه های حوزه رمزارز از جمله کوین تلگراف منتشر شد که حاکی از آتش گرفتن یکی از بزرگترین مراکز داده و فارم ماینینگ (مزرعه استخراج) کمپانی Innosilicon بود.

وب سایت کوین تلگراف این خبر را به نقل از Marshall Long، یکی از اولین فعالان در زمینه استخراج بیت کوین، منتشر کرده است.

این شایعه در طی انتشار یک ویدیو در توییتر شروع شد.

Dovey Wan، یکی از اعضای کمپانی Primitive Ventures، هلدینگ دارایی های رمزارزی، گفته که ارزش این تجهیزات که درگیر این حادثه شده 10 میلیون دلار بوده است.

یکی از اعضای کمپانی Primitive Ventures، هلدینگ دارایی های رمزارزی، گفته که ارزش این تجهیزات که درگیر این حادثه شده 10 میلیون دلار بوده است.

این شایعه در طی انتشار یک ویدیو در توییتر شروع شد.

لازم به ذکر است که منبع ویدیو مشخص نیست و مارشال لانگ معروف به OGBTC آن را منتشر کرده است و بسیاری از دنبال کنندگان آن غیر واقعی دانستند.

ویدیویی که در رابطه با شایعه آتش سوزی
فارم ماینینگ کمپانی Innosilicon منتشر شده است

برخی دیگر با ابراز این که هش ریت شبکه بیت کوین افت کرده است، خبر را واقعی می دانند؛ در حالی که بر اساس داده های وب سایت Coin.dance، هش ریت شبکه بیت کوین تغییر محسوسی در زمان انتشار خبر نکرده است.

هش ریت شبکه بیت کوین 10 مهر ماه

همچنین کمپانی Innosiliccon در حساب توییتر خود این خبر را تکذیب کرده است و خواسته است تا کاربران بیشتر از این به این شایعه دامن نزنند.

توییت اینوسیلیکون درباره شایعه آتش سوزی

پخش شدن چنین خبر هایی می تواند تاثیر منفی بر روی قیمت بیت کوین بگذارد چرا که با از بین رفتن تجهیزات یکی از بزرگترین کمپانی های استخراج رمزارز، هش ریت شبکه پایین می آید و به تبع آن، یک ناامیدی در بازار ایجاد می شود.

سوال مهم این است که چرا چنین خبر هایی که هیچ پایه و اساس مشخصی ندارند، این گونه و با این سرعت پخش می شوند و حتی مورد تحلیل برخی وب سایت ها قرار می گیرند؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments