تحلیل ارز ریپل و چشم انداز صعودی آن | آیا ریپل می تواند به 1 دلار برسد؟

تحلیل ارز ریپل (XRP) و چشم انداز صعودی آن | آیا ریپل می تواند به 1 دلار برسد؟

قیمت XRP پس از پیروزی قانونی پرونده خود در برابر SEC ایالات متحده تقریباً دو برابر شد. اما آیا رالی آن پس از نزدیک به قیمت 1 دلار ادامه دارد؟

قیمت ریپل پس از حکم دادگاه فدرال مبنی بر اینکه فروش آن در صرافی های رمزنگاری مطابق با قوانین اوراق بهادار ایالات متحده است، به شدت افزایش یافته است.

در 15 جولای، قیمت XRP حدود 15 درصد کاهش یافت و به 0.72 دلار رسید، اما در مقایسه با پایین ترین قیمت چند روز قبل، همچنان حدود 54 درصد افزایش داشت.

در 13 جولای، جفت XRP/USD به 0.93 دلار رسید که بهترین سطح آن از دسامبر 2021 است، این اقدام قیمت و نوسانات آن چشم انداز آینده ریپل را درخشان کرد.

چارت روزانه ریپل

رالی صعودی ریپل با همکاری نهنگ ها

برخی شاخص‌ها نشان می‌دهند که پامپ مداوم قیمت XRP ممکن است فقط یک واکنش کوتاه مدت به اخبار مثبت ریپل نباشد.

به عنوان مثال، مدت زمان پامپ عظیم XRP با رسیدن حجم معاملات آن به بالاترین حد 10 ماهه همزمان است. در همین حال، تعداد تراکنش‌های نهنگ XRP – کیف پول‌هایی که بیش از 100000 دلار دارند – به بهترین سطح خود در سال 2023 رسید که نشان می‌دهد ثروتمندترین سرمایه‌ گذاران از رالی XRP حمایت می‌کنند.

♦️پیش بینی قیمت ریپل در سال 2023 و بررسی روند آن♦️

برایان کیو، تحلیلگر معتقد است:

اگر آدرس‌های کلیدی نهنگ و کوسه عرضه خود را به این پامپ افزایش دهند، این یک سیگنال پیش‌ بینی است که روند صعودی تازه شروع شده است. این نشانه خوبی برای چشم انداز آینده و احتمال یک دلاری شدن ریپل است. 

تعداد معاملات نهنگ ها

علاوه بر این، افزایش قیمت XRP با افزایش عرضه توسط واحدهای دارای مانده توکن 100000 تا 10 میلیون مطابقت دارد.

عرضه XRP توسط نهنگ ها نگهداری می شود

به عبارت دیگر، نهنگ‌ها دارایی خود را نفروختند، اما XRP انباشته کردند، که نشان می‌دهد بیشتر آنها می‌خواهند خود را برای دستاوردهای بیشتر آماده کنند.

احتمال یک دلاری شدن قیمت ریپل و فراتر از آن چقدر است؟

از نظر تکنیکال، XRP می تواند سطح کلیدی 1 دلار را در روزهای آینده تست کند، اما پتانسیل آن برای ادامه روند صعودی فراتر از آن در حال حاضر ضعیف به نظر می رسد.

🔺قابل توجه است که عقب نشینی در 14 جولای در نزدیکی یک تلاقی مقاومت شامل یک خط روند افقی چند ساله (بنفش) و یک سقف خط روند نزولی بسیار قدرتمند (مشکی) رخ داد.

🔺علاوه بر این، شاخص RSI ریپل به منطقه اشباع خرید رسیده است که این احتمال اصلاح قیمت را افزایش می دهد. 

چارت روزانه قیمت ریپل

اگر اصلاح قیمت رخ دهد، ریپل تا سپتامبر به سمت حمایت خط روند صعودی چند ساله خود نزدیک به 0.45 دلار کاهش می یابد که حدود 55 درصد از سطح قیمت فعلی کمتر است.

سایر اهداف قیمت شامل میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای (EMA 50 هفته ای؛ موج قرمز) نزدیک به 0.48 دلار و متحرک نمایی 200 هفته ای (موج آبی) نزدیک به 0.50 دلار است.

🔴از سوی دیگر، با توجه به اینکه ریپل به منطقه اشباع خرید در RSI رسیده است، می‌تواند منجر به تثبیت قیمت XRP در محدوده 0.75 تا 1 دلار شود.

چارت هفتگی قیمت ریپل

اگر قیمت XRP قاطعانه به بالای 1 دلار برسد، هدف بعدی آن تا سپتامبر احتمالاً سطح مقاومتی از جلسه آگوست تا دسامبر 2021 یعنی 1.35 دلار خواهد بود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments