لونا کلاسیک بخریم یا نه؟ | تحلیل تکنیکال LUNC پس از پامپ های جنجالی

لونا کلاسیک بخریم یا نه؟ | تحلیل تکنیکال LUNC پس از پامپ های جنجالی

علیرغم افزایش قابل توجه، لونا کلاسیک همچنان در یک کانال نزولی باقی مانده است، زیرا به طور مداوم نمی تواند به مقاومت 0.00033 دلار برسد. این پلتفرم طرح توکن سوزی 1.2% را معرفی کرد که پیش بینی می شد روند صعودی را احیا کند، اما خرس ها حتی پس از توکن سوزی هم به راحتی قیمت را به زیر 0.0003 دلار محدود کردند. با این حال، این دارایی دوباره در تلاش است تا قیمت خود را افزایش دهد و به سطوح بالاتر دست یابد، اما حجم کاهش یافته در حال حاضر مانع از صعود شده است.

چارت 4 ساعت لونا کلاسیک

از زمانی که قیمت LUNC به بالای 0.00036 دلار رسید، خرس‌ها آن را مجبور کردند در یک کانال نزولی معامله کند. با این حال، پس از بازگشت اخیر، لونا کلاسیک به آزمایش مقاومت بالایی نزدیک‌تر است. اگر حجم خرید مانع از پیشرفت قیمت شود، ممکن است مانند قبل با شکست روبرو شود، یا در غیر این صورت افزایش قیمت ممکن است منجر به رالی صعودی به سمت مقاومت فوری در 0.00033 دلار شود.

افزایش فشار فروش قیمت LUNC را به پایین تر از میانگین متحرک 50 ساعته در 0.00031 دلار رسانده و چشم انداز بدی را به نمایش گذاشته است. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت LUNC احتمالاً به سمت میانگین متحرک 100 ساعته خود در 0.00025 دلار کاهش می یابد.

🔺در چه صورت قیمت لونا کلاسیک (lunc) به 1 دلار می رسد؟🔺

بایننس مکانیزم سوزاندن LUNC را برای بهبود تجربه معاملاتی پس از پیشنهاد انجمن Terra LUNA Classic معرفی کرد. طبق گفته بایننس، تمام سکه های LUNC بر کارمزد معاملات نقطه ای و مارجین LUNC تأثیری نخواهد داشت. نرخ کارمزد معاملاتی سقف مبادله 0.1٪ است.

در روز های گذشته، قیمت LUNC با افزایش تقریبا 60 درصدی به 0.00031654 دلار رسید، زیرا معامله گران لونا کلاسیک در بایننس براساس سناریو و استراتژی “با شایعه بخر و با اخبار بفروش” منتظر اعداد توکن سوزی بودند.

🔍پس از انتشار اعداد توکن سوزی لونا کلاسیک، پاسخ‌های معامله‌گران متفاوت بود. یکی از معامله‌گران، Tree_of_Alpha، اشاره کرد که میزان توکن سوزی LUNC تنها 0.09٪ از ارزش بازار سکه است.

🔍یکی دیگر از معامله گران برجسته بازار کریپتو، به معامله گران توصیه کرد که سکه LUNC را بفروشند و در توییت خود نوشت: «دامپ دامپ».

این در حالی است که تریدرها و کسانی که از نوسانات کوتاه مدت ارز لونا کلاسیک سود می برند، به امید صفر شدن قیمت LUNC معاملات فروش یا SHORT باز می کنند. 

در زمان انتشار، دو کوان پس از مخالفت با قوانین بازار سرمایه کره جنوبی در لیست قرمز اینترپل قرار دارد. دو کوون هم در ایالات متحده و هم در کره جنوبی با شکایت های دسته جمعی مواجه است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی است که آیا Terraform Labs و Kwon با نامیدن TerraUSD یک استیبل کوین، سرمایه گذاران را فریب داده اند یا خیر.

کیم هیونگ جونگ از بخش تحقیقات کریپتو دانشگاه کره گفت:

دادستان ها مشتاق هستند که او را مجازات کنند تا درس عبرتی برای کلاهبرداران و افراد سواستفاده گر بازار ارزهای دیجیتال باشد، اما اگر او واقعاً در دادگاه مجرم شناخته شود، موضوع برای آینده ارز لونا کلاسیک متفاوت است.

تحلیل استیبل کوین USTC

در چند روز گذشته، TerraUSTC رشد خوبی را نشان داد که باعث شد تا بیش از 120٪ افزایش یابد. با این حال، به نظر می رسد گاوها تسلط خود را از دست داده اند و در نتیجه، قیمت اخیراً عقب نشینی خیره کننده 28 درصدی را تجربه کرده است. در حال حاضر، قیمت ممکن است تا رسیدن به منطقه تقاضای حیاتی در حدود 0.043 دلار به کاهش ادامه دهد.

چارت 1 ساعت استیبل کوین USTC

متأسفانه، قیمت USTC در حال حاضر در داخل یک الگو کنج صعودی افزایشی معامله می شود که احتمال کاهش قابل توجه را افزایش می دهد. قیمت ممکن است اندکی افزایش یابد تا به مقاومت نزدیک به 0.06217 دلار برسد، زیرا در حال حاضر تلاش می‌کنند از حمایت پایین‌تر بازیابی شوند. اگر گاوها نتوانند قیمت را به بالاتر از این سطوح برسانند، بازار ممکن است کاهش شدیدی را تجربه کند که سطح حمایت را در حدود 0.04343 دلار آزمایش می کند.

قیمت‌های لونا کلاسیک (LUNC) و استیبل کوین ترا (USTC) در مجموع به تجربه یک افزایش قابل توجه نزدیک‌تر می‌شوند. اما با گذشت زمان، USTC ممکن است با پس زمینه قابل توجهی روبرو شود، در حالی که قیمت LUNC ممکن است اهداف بالاتر را آزمایش کند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments