دلیل افزایش قیمت دوج کوین | تبلیغ جدید ایلان ماسک و پذیرش پرداخت با DOGE

دلیل افزایش قیمت دوج کوین | تبلیغ جدید ایلان ماسک و پذیرش پرداخت با DOGE

ایلان ماسک روز چهارشنبه اعلام کرد که عطر Burnt Hair شرکت بورینگ، دوج کوین (DOGE) را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرد. در نتیجه، قیمت DOGE بیش از 3 درصد افزایش می یابد، از پایین ترین سطح 0.057 دلار به بالاترین سطح 0.060 دلار می رسد. مدیر عامل تسلا حتی بیوگرافی توییتر خود را به “فروشنده عطر” تغییر داد تا محصول جدید را تبلیغ کند.

ایلان ماسک عطر Burnt Hair شرکت Boring را تبلیغ می کند

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در توییت 12 اکتبر، عطر Burnt Hair شرکت بورینگ را تبلیغ می کند. او حتی بیوگرافی توییتر خود را به “فروشنده عطر” تغییر داد تا محصول عطر را به ارزش هر شیشه 100 دلار در توییتر بفروشد.

علاوه بر این، او گفت مشتریان می توانند این عطر را با Dogecoin خریداری کنند. مدیرعامل تسلا با نشان دادن تعهد خود به دوج کوین، به تبلیغ آن برای پرداخت ادامه می دهد.

ایلان ماسک روز یکشنبه اعلام کرد که کمپانی بورینگ در حال عرضه عطر Burnt Hair است که در سه ماهه اول سال 2023 در دسترس خواهد بود. این دومین محصول توسط شرکت Boring او است. پیش از این، این شرکت “Not-A-Flamethrower” را با بیش از 20000 محصول به فروش رساند.

این در حالی است که ایلان ماسک بیش از 10000 بطری عطر Burnt Hair را به صورت پیش سفارش فروخته است. با این حال، جامعه Dogecoin از پامپ قیمت این میم کوین محبوب ایلان ماسک خوشحال است.

افزایش قیمت دوج کوین (DOGE)

بازار کریپتو همچنان تحت فشار پیش از داده‌های تورم (CPI) ایالات متحده و افزایش بالای شاخص دلار آمریکا (DXY) قرار دارد. قیمت بیت کوین و اتریوم همچنان در یک روند بدون حرکت در نوسان هستند.

در همین حال، قیمت دوج کوین (DOGE) در بحبوحه تبلیغ عطر ایلان ماسک بیش از 3٪ در یک روز افزایش می یابد. حجم معاملات ثابت است و نشان دهنده عدم علاقه معامله گران است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.059 دلار و 0.060 دلار است.

علاوه بر این، ایلان ماسک پس از موافقت با خرید 44 میلیارد دلاری توییتر با قیمت 54.20 دلار برای هر سهم، حمایت خود را از دوج کوین در توییتر دوباره به جامعه ثابت کرد. با این حال، درام پیرامون شرکت Apollo Global Management و Sixth Street Partners که از تامین مالی این معامله عقب نشینی کردند، نگرانی هایی را ایجاد کرد. با این حال، او گفت که این شرکت ها هرگز در تامین مالی این معامله شرکت نکردند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments