بالا رفتن قیمت کوانت

3 دلیل افزایش 125 درصدی قیمت کوانت (QNT) در این هفته

قیمت کوانت پس از لیست شدن موفقیت آمیز در کوین بیس و تاییدیه های شرکت های فن آوری، با افزایش 125 درصدی در شرایط نزولی بازار توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

کاربرد های قابل استفاده در دنیای واقعی و ارزش آزاد شده هنگام ارزیابی چشم انداز طولانی مدت یک پروژه رمز ارز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و این امر به ویژه در بازارهای نزولی وقتی تمایل سرمایه گذاران کم است و احتمال گسترش بازار نزولی زیاد است، بیشتر به چشم می خورد.

یکی از پروژه هایی که با وجود رکود در سطح بازار در طی ماه گذشته شتاب بیشتری گرفته است، کوانت (QNT) است. کوانت یک پروژه متمرکز بر قابلیت همکاری برای کمک به شرکتها در ادغام و کارکرد فناوری دفتر توزیع شده (DLT)، می باشد.

اطلاعات حاصل از کوین تلگراف مارکت پرو و تریدینگ ویو نشان می دهد که به دنبال افت ناچیز تا سطح 44 دلار در 22 ژوئن (1 تیر) در حالی که کل بازار رمز ارزها با فروش کامل روبرو بود، قیمت کوانت بیش از 125 درصد افزایش یافت تا رکورد جدیدی را در 99.11 دلار در 25 ژوئن (4 تیر) ثبت کند.

در ادامه به برخی از مهم ترین دلایلی که سبب این رشد قیمت شده است پرداخته ایم:

تاثیر لیست شدن کوانت در صرافی کوین بیس 

چرخش سریع قیمت QNT پس از یک عقب نشینی صورت گرفت که بیشتر دلیل آن، لیست شدن در کوین بیس پرو (Coinbase Pro) بود که از 23 ژوئن پذیرش واریز های این ارز را آغاز کرد.

فعالیت قیمتی QNT از 24 ژوئن (3 تیر) آغاز شد زیرا معاملات از طریق سفارشات محدود در Coinbase Pro آغاز شد. اضافه شدن آن به نمای Coinbase که شامل برنامه های اندروید و iOS در تاریخ 25 ژوئن است، شاهد افزایش حجم معاملات و قیمت توکن بود.

جلب توجه ارتقا پروتکل 

قبل از لیست شدن کوین بیس و فروش بازار، قیمت QNT در 14 ژوئن پس از انتشار یک به روزرسانی فناوری در اواسط سال با نام Overledger 2.0، جلب توجه کرد. 

هیجان برای به روزرسانی از اوایل ماه ژوئن ایجاد شده بود، از آنجا که که کوانت از چندین منبع معتبر از جمله Oracle و Deloitte  خدمات حرفه ای دریافت کرده است، این پروژه به عنوان نامزد جایزه Fintech در2021 معرفی شد.

VORTECS : پیش از آخرین افزایش کوانت، داده ها صعود کرد

داده های VORTECS از کوین تلگراف مارکت پرو در 22 ژوئن، قبل از افزایش قیمت اخیر، چشم انداز صعودی QNT را تشخیص داد.

امتیاز VORTECS، اختصاصی کوین تلگراف، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیب نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

نمودار قیمت کوانت

همانطور که در نمودار بالا دیده می شود، امتیاز VORTECS برای Quant در 22 ژوئن در حالی که بازار در حال فروش بود، به نمره بالای 71 رسید و متعاقباً با افزایش قیمت 125٪ طی سه روز آینده روبرو شد.

سرویس NewsQuake از Cointelegraph Markets Pro نیز اطلاعیه کوین بیس را در تاریخ 24 ژوئن مهم جلوه داد ، که به دنبال آن 50٪ افزایش قیمت کوانت طی دو روز آینده مشاهده شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments