مجموعه توکن های NFT اسنوپ داگ در شبکه کاردانو

مجموعه توکن های NFT اسنوپ داگ در شبکه کاردانو

پروژه توکن های غیر مثلی Clay Nation می‌گوید که همکاری رسمی خود را با Snoop Dogg و Champ Medici آغاز کرده است، بنابراین انیمیشن‌های نمادین Clay و محتوای موسیقی قابل باز شدن را به شبکه کاردانو می‌آورد.

پیش از این از همکاری اسنوپ داگ و Champ Medici با ClayNation رونمایی شده بود.

در همین راستا، اسنوپ داگ و بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، در یک فضای حماسی توییتر ملاقات کردند تا در مورد اکوسیستم کاردانو، موسیقی و NFT ها در 5 آوریل صحبت کنند.

Clay Mates’ Clay Nation مجموعه ای از 10000 توکن غیر مثلی در کاردانو است که از کیفیت های خاک رس دست ساز تشکیل شده است. سپس یک الگوریتم چندین کیفیت را برای تولید هر Clay Nation منحصر به فرد جمع آوری می کند.

به طور تصادفی، مجموعه های NFT اسنوپ داگ درست زمانی که شبکه Cardano نقطه عطف جدیدی را جشن گرفت، راه اندازی شد.

به گفته مورگان شوفیلد، رئیس رشد اکوسیستم کاردانو، این شبکه در حال حاضر بیش از چهار میلیون توکن بومی را در حدود 50000 سکه ضرب شده، منتشر کرده است. افزایش تعداد قطعات ساخته شده از هنر و پروژه های غیرقابل تعویض هم با رشد شبکه کاردانو و هم با احیای مجدد صنعت NFT مرتبط است.

Pavia، اولین پروژه متاورس کاردانو اخیراً گزارش داد که اکنون بیش از 22000 مالک زمین یا دارندگان کیف پول منحصر به فرد از NFT های زمینی pavia.io وجود دارد. پاویا که به‌عنوان اولین متاورس کاردانو در ژانویه به‌طور رسمی عرضه شد. 

کاردانو شاهد رشد عظیمی در تعداد پروژه‌ها و فعالیت‌های زنجیره‌ای است. در حال حاضر نزدیک به 900 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند که بازارهای توکن های غیرقابل تعویض 3.6 درصد را به خود اختصاص داده اند و مجموعه های NFT سهم بزرگ تری از 47.9 درصد را تشکیل می دهند.

در زمان انتشار، ADA با کاهش 7 درصدی به 0.96 دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود و از نظر ارزش بازار در رتبه هشتم ارزهای دیجیتال بزرگ قرار دارد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments