احتمال جداسازی جامعه لونا کلاسیک از دو کوان و TFL در راستا پیشنهاد 11030

احتمال جداسازی جامعه لونا کلاسیک از دو کوان و TFL در راستا پیشنهاد 11030

انجمن لونا کلاسیک (LUNC) شروع به رای گیری در مورد پیشنهاد 11030 برای جداسازی Rebel Station از ترا لبز (TFL) یا همان آزمایشگاه های ترا می کند.

پیشنهاد رسمی 11030 توسعه‌ دهنده جدید لونا کلاسیک به نام Terra Rebels اکنون برای رای‌گیری توسط جامعه آماده است. این پیشنهاد، Terra Rebels را قادر می سازد تا 937,500,000 توکن LUNC به ارزش 150,000 دلار از استخر جامعه برای توسعه موقعیت جدید دریافت کند. این به جامعه LUNC اجازه می دهد تا از ترا لبز (TFL) و دو کوان جدا شود. با این حال، جامعه اکنون به این فکر می‌کند که آیا این کار به نفع لونا کلاسیک خواهد بود یا خیر! اگر این پیشنهاد اجرا شود، راه را برای لونا کلاسیک 1 دلاری هموار می کند؟

پیشنهاد 11030 توسط توسعه دهنده لونا کلاسیک

پیشنهاد 11030 توسط توسعه دهنده لونا کلاسیک

آزمایشگاه‌های Terraform برنامه‌های خود را برای پایان دادن به پشتیبانی از کیف پول Terra Station و تمرکز بر کیف پول زنجیره‌ای LUNA به عنوان بخشی از آخرین پیشرفت‌ها اعلام کرد. از توسعه‌دهنده لونا کلاسیک، Terra Rebels خواسته شد تا قبل از ۱۵ دسامبر تغییرات L1 پرهزینه‌ای در بلاک چین ایجاد کند.

با توجه به غیرممکن بودن تکمیل در این زمان، Terra Rebels پیشنهاد 11030 را برای مستقل شدن از TFL و Do Kwon اعلام کرد. این در واقع آخرین مرحله در نقشه راه Revival Terra Classic بود.

Terra Rebels همچنین اعلام کرد که به پشتیبانی از Terra Station پایان می دهد و TerraCVita را با پشتیبانی TFL مدیریت می کند.

برخی معتقدند که جامعه باید منتظر رای دادن باشد زیرا TFL’s Jared با TerraCVita برای اشتراک‌ گذاری داده‌های API.Terra.Dev که می‌تواند TFL را داشته باشد تا به پشتیبانی Terra Station با TerraCVita ادامه دهد، ارتباط برقرار کرد. همچنین، از 150000 دلار لونا کلاسیک که Terra Rebels برای زیرساخت ها و توسعه خود درخواست کرده بود، جلوگیری می کند.

♦️رای گیری در 6 روز آینده به پایان می رسد. تاکنون، از این پروپوزال 95 درصد آرا حمایت کرده است، زیرا 12 تایید کننده از جمله StakeBin و Vegas Validator به این پیشنهاد “بله” داده اند. «Crypto King Burn And Build» و «Classy’s Crypto Sphere» نیز از این پیشنهاد حمایت کرده‌اند. لازم به ذکر است که توسعه دهنده لونا کلاسیک وگاس نیز یکی از امضاکنندگان اصلی این پیشنهاد است و سایر تایید کنندگان هنوز رای نیاورده اند.

خرید و فروش لونا کلاسیک

آیا پیشنهاد می تواند بر قیمت LUNC تاثیر بگذارد؟

تصویب پیشنهاد توسط جامعه می‌تواند تاثیری بر قیمت لونا کلاسیک (LUNC) داشته باشد. با این حال قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته کاهش جدیدی را تجربه کرده است. در آن بازه زمانی، آلت کوین 1 درصد و در 7 روز گذشته به میزان 4 درصد کاهش یافته است. بسیاری از سودهای هفتگی به دلیل زیان در نمودار روزانه از دست رفته است.

در حال حاضر، LUNC تثبیت را در زیر مقاومت حیاتی خود نشان می دهد. با سقوط صرافی FTX، لونا کلاسیک مدتی است که تحت تأثیر رالی نزولی قرار گرفته است. طی ماه گذشته، این رمز ارز بیش از 10 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

LUNC در زمان انتشار با قیمت 0.0001713 دلار معامله می شود. حتی با وجود تحولات در اکوسیستم، قیمت LUNC تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. مقاومت حیاتی مهم در 0.000175 دلار است، اما تقاضا برای این رمز ارز از طرف گاوها بسیار کم است. هنگامی که این آلت کوین از مرز 0.000175 دلار عبور کند، مسیر آسانی برای رسیدن به سطح روانی 0.00019 دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک

در ماه گذشته، سکه یک واگرایی صعودی را نشان داد و پس از آن LUNC افزایش جزئی در قیمت را نشان داد. با وجود آن، گاوها نتوانستند قدرت خود را نشان دهند. شاخص قدرت نسبی نزدیک به عدد 40 بود که به این معنی بود که سکه به سمت منطقه اشباع فروش حرکت می کرد.

چارت روزانه لونا کلاسیک

به طور مشابه، قیمت LUNC کمتر از خط میانگین متحرک 20 روزه بود که نشان دهنده کمبود تقاضا بود. این نشان می دهد که فروشندگان حرکت قیمت در بازار را هدایت می کنند.

🛑در زمینه قدرت خرید، جریان سرمایه نیز به دلیل عدم علاقه سرمایه گذاران کاهش یافته است. شاخص جریان پول Chaikin میزان ورودی و خروجی سرمایه را در یک نقطه مشخص نشان می دهد. این شاخص زیر خط مشخص شده است که به معنای جریان کم سرمایه می باشد.

چارت قیمت لونا کلاسیک

شاخص حرکت جهت دار جهت و روند کلی قیمت دارایی را نشان می دهد. DMI منفی بود زیرا خط -DI (نارنجی) بالای خط +DI (آبی) است. شاخص جهت دار متوسط (قرمز) زیر 25 بود که نشان دهنده کاهش قدرت در قیمت فعلی است.

در حال حاضر، لونا کلاسیک 100٪ کمتر از بالاترین رکورد خود که تقریباً هشت ماه پیش تضمین شده بود، معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments