تحلیل روند صعودی شیبا | 3 دلیل برای ادامه دار شدن رشد قیمت شیبا تا پایان سال 2023

تحلیل روند صعودی شیبا | 3 دلیل برای ادامه دار شدن رشد قیمت شیبا تا پایان سال 2023

شکست قیمت شیبا به سمت بالا و عملکرد آن در آستانه راه اندازی شیباریوم موجب شده است تا این ارز دیجیتال اخیرا مورد توجه بسیاری از معامله گران قرار بگیرد. 

براساس داده های سایت کوین مارکت کپ شیبا اینو از هفته گذشته تاکنون 20 درصد و در 30 روز گذشته 35 درصد افزایش یافته است. با توجه به اینکه راه اندازی شیباریوم احتمالا استفاده از توکن شیبا و گسترش اکوسیستم شیبا اینو را افزایش می دهد، احتمال اینکه آلت‌ کوین از رشد پایدار تری برخوردار شود، زیاد است.

نمودار و اندیکاتورهای شیبا در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و توکن میم یکی از قوی‌ ترین ارزهای دیجیتال حال حاضر در بازار به نظر می‌رسد.

دلیل همه نوسانات مثبت این است که شبکه لایه دو شیباریوم که مدت ها در انتظارش بودیم در آستانه راه اندازی و انتشار کامل خود در چند روز یا هفته آینده است. تیم توسعه دهنده اکوسیستم شیبا در پایان ماه جولای تاریخ دقیق راه اندازی شیباریوم را منتشر کرد و اعلام کرد که او و همکارانش در حال “آماده شدن برای راه اندازی” این پلتفرم بودند.

♦️مهم‌تر از همه، دیروز توسعه‌ دهندگان فاش کردند که حداقل سه مشارکت مهم در رابطه با Shibarium به توافق رسیده‌اند، که این خبر نشان می‌دهد چگونه شبکه لایه دو احتمالاً استفاده از Shiba Inu و پذیرش SHIB را افزایش می‌دهد.

♦️و در ارتباط با Shibacals که به زودی منتشر می شوند (کلکسیون های مبتنی بر NFT)، شیبا اینو می تواند شاهد رشد بزرگی در ماه های آینده باشد، به خصوص اگر متاورس شیبا اینو تا پایان سال وارد بازار شود.

🔰به این ترتیب، ممکن است شاهد افزایش قیمت شیبا تا 0.0000150 دلار در چند ماه آینده باشیم، قبل از اینکه تا دسامبر به 0.000020 دلار یا 0.000030 دلار برسد.

تحلیل قیمت شیبا در کوتاه مدت

این امکان وجود دارد که راه اندازی شیباریوم قبلاً توسط بازار قیمت گذاری شده باشد و تاثیر خود را گذاشته باشد، به این معنی که رشد بیشتر احتمالاً تدریجی و نتیجه مستقیم پذیرش و استفاده از شیبا است.

به عبارت دیگر، SHIB ممکن است طی چند ماه آینده پیشرفت تدریجی داشته باشد، چیزی که ممکن است معامله گرانی را که به دنبال سود کوتاه مدت هستند ناامید کند.

حال بیایید تا چشم انداز کوتاه مدت شیبا را با تحلیل نمودار و شاخص های دیگر بررسی کنیم. 

🔺سطح حمایتی شیبا: 0.000094 دلار
🔺سطح مقاومت اصلی: 0.0000106 – 0.000012 دلار

تسلط خریداران شیبا بر ادامه دار شدن رالی صعودی

با شکست قیمت 0.000094 دلار این سطح به حمایت تبدیل شده است و خریداران با ایجاد فشار خرید شیبا حتی از زمانی که این سطح را به بالا شکستند اجازه بازگشت قیمت را نداند. این نشان می دهد که در حال حاضر گاو ها تصمیم گیرنده روند شیبا هستند. 

تسلط خریداران شیبا بر ادامه دار شدن رالی صعودی

پرواز قیمت شیبا ادامه دارد!

اولین مقاومت مهم رالی صعودی در 0.0000106 دلار است. اگر قیمت به افزایش خود ادامه دهد، SHIB می تواند 0.000012 دلار را هدف بعدی قرار دهد. با توجه به قیمت فعلی، این میم کوین شانس خوبی برای رسیدن به این سطوح دارد.

پرواز قیمت شیبا ادامه دارد!

بررسی شاخص MACD شیبا

شاخص MACD نشان می دهد که حرکت صعودی در این هفته با هیچ مانعی رو به رو نیست چرا که از اواخر ژوئیه به طور مداوم به بالاترین حد خود رسیده است. این نشان می دهد که رالی صعودی شیبا ممکن است ادامه داشته باشد. 

بررسی شاخص MACD شیبا

به طور کلی مقاومت 0.0000106 دلار را زیر نظر داشته باشید زیرا فروشندگان می توانند در آنجا ظاهر شوند. اگر آنها نتوانستند قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، انتظار داشته باشید که خریداران قیمت را به 0.000012 دلار برسانند. 

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments