به روز رسانی شیبا اینو : کیف‌پول‌ های برتر ETH اکنون بیش از ۲ بیلیون دلار ارزش توکن‌های SHIB دارند!

به روز رسانی شیبا اینو : کیف‌پول‌ های برتر ETH اکنون بیش از ۲ بیلیون دلار توکن‌های SHIB دارند!

شیبا اینو دوباره ثابت کرد که محبوب‌ترین میم کوین توسط برترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) است. طبق آمار WhaleStats، ارزش کل SHIB هایی که توسط بزرگترین کیف پول های ETH نگهداری می شوند از 2 بیلیون دلار فراتر رفته است. در همین حال، همچنین توانسته است به 10 توکن برتر خریداری شده در 24 ساعت گذشته توسط نهنگ های ETH بازگردد.

شیبا اینو از ابتدای ماه جاری با پروژه های آتی خود موج مثبتی را به سمت جامعه فرستاده است. در حالی که بزرگترین کیف پول های ETH اقدام به خرید بیشتر SHIB کرده اند که نشانه خوبی برای دارندگان آن است.

بزرگترین کیف پول های اتریوم برای Shiba Inu هستند

طبق آمار Whale، نهنگ‌های اتریوم اکنون ۲,۷۶۱,۶۴۶,۱۳۰ دلار (۲٫۷ بیلیون دلار) سکه Shiba Inu با بیش از ۱۸٫۶ تریلیون SHIB در اختیار دارند. این حرکت باعث شده است که میم کوین با مضمون سگ به بزرگترین توکن ارزش دلاری در میان بزرگترین کیف پول های اتریوم تبدیل شود.

پس از قاتل دوج کوین، نهنگ ها همچنین مقدار زیادی توکن FTX به ارزش بیش از 1.7 بیلیون دلار در اختیار دارند. استیبل کوین USDC با بیش از 1.1 میلیارد دلار ارزش در جایگاه سوم قرار دارد.

همانطور که در حال بررسی هستیم، SHIB به 10 توکن برتر خریداری شده توسط ETH Whales در 24 ساعت گذشته رسیده است. نه تنها این، بلکه دومین میم سکه بزرگ نیز وارد 10 سکه برتر خریداری شده توسط نهنگ ها در 30 روز گذشته شده است.

طبق داده ها، نهنگ ها در 30 روز گذشته به طور متوسط 4,737,740,881 توکن SHIB خریداری کرده اند.

آینده شیبا اینو چیست؟

اخیراً، شیبا اینو موفق شد یک نقطه عطف دیگر را به دست آورد زیرا با 1,175,078 آدرس در مجموع، به رتبه اول تاریخ خود رسید. همه اینها را می توان با توکن های SHIB در آخرین اعلامیه ایجاد متاورس خاص خود، Shiberse، مرتبط کرد.

از سوی دیگر، ارتش شیبا اینو از آتش سوزی های سازمان یافته حمایت کامل کرده است. ردیاب سوزاندن Meme-coin اعلام کرد که بیش از 100 میلیون توکن SHIB سوزانده شده در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است.

شیبا اینو با میانگین قیمت 0.000031 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 0.74 درصد افزایش داشته است. میم کوین نیز در حجم معاملات 24 ساعته خود 17 درصد افزایش یافته است. Doge-Killer با ارزش کل بازار 17.06 بیلیون دلار در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments