کسب ذرامد از شیبا

کسب درآمد از هولد کردن شیبا اینو در پروتکل وام دهی اویلر امکان پذیر شد

دارندگان SHIB می توانند پس از فعال سازی پروتکل وام دهی اویلر سود کسب کنند.

پروتکل Euler Finance، یک پروتکل وام دهی غیر امانی در اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد تقریباً هر دارایی رمزنگاری را قرض دهند. این پروتکل فعال‌سازی و پشتیبانی از ارز شیبا اینو را در پروتکل وام دهی خود اعلام کرد.

این بدان معناست که دارندگان Shiba Inu اکنون می توانند توکن ها را قرض بگیرند یا قرض دهند و سود کسب کنند.

طبق گفته Euler Finance، ” شیبا میزبان یک جامعه اختصاصی است که توکن را از یک میم کوین به یک اکوسیستم پر جنب و جوش با ارزش بازار نزدیک به 16 میلیارد دلار تبدیل کرده است!”

توئیت

شیبا اینو روندی را که در اواخر سال 2021 آغاز کرد، ادامه می‌دهد، زمانی که شاهد هجوم لیست شدن توسط صرافی‌های متعدد در کشورهای مختلف بود. از جمله Gemini، Kraken، CoinDCX، Bit2Me، Korbit کره جنوبی و Coinhako مستقر در سنگاپور از صرافی هایی بودند که پشتیبانی از این ارز را اعلام کردند. اکنون، جامعه SHIB پیش بینی می کند که صرافی رابین هود نیز شیبا اینو را نیز فهرست کند. درخواستی در این رابطه تا زمان انتشار این خبر 555066 امضا به دست آورده است.

شیبا اینو “چیزهای شگفت انگیز برای سال 2022” را تبلیغ می کند

تیم Shiba Inu اخیراً در توییتی گفته است: “در حال کار روی چیزهای شگفت انگیز است” کوئینی مسئول کانال شیبا در Discord، در پایان سال 2021 اظهار داشت که بدون فاش کردن جزئیات بیشتر، “با ورود به سال 2022” یک سورپرایز بزرگ برای جامعه شیبا اینو وجود خواهد داشت.

طبق گفته WhaleStats، از آنجایی که دارندگان چیزهای شگفت‌انگیز را در اکوسیستم شیبا اینو پیش‌بینی می‌کنند، شبکه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بر اساس آمار WhaleStats، تعداد کل دارندگان فعلی 1،130،443 است.

توکن سوزی شیبا اینو نیز با سرعتی در حال پیشرفت ادامه دارد. به گفته Shibburn حدود 410,300,753,866,373 SHIB از 1 کوادریلیون عرضه اولیه سوخته است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments