پامپ سندباکس

افزایش قابل توجه قیمت سندباکس (SAND) پس از اعلام همکاری با اسنوپ داگ و وارنر موزیک

افزایش قابل توجه قیمت ارز سند به دنبال اصلاحی دو ماهه صورت گرفته است که تقریباً 70 درصد از ارزش بازار توکن را از بین برد.

سندباکس (SAND) علیرغم احساسات منفی گسترده تر بازار در دو روز گذشته از کاهش قیمت خودداری کرده است. در عوض، آلتکوین یک پامپ قیمتی و بهبودی غیرقابل پیش بینی را نیز به ثبت رساند. 

این افزایش قیمت در حالی صورت گرفت که سرمایه گذاران و معامله گران شراکت های پرمخاطب اخیر آن را به عنوان نشانه ای مبنی بر اینکه این پروژه دارای بنیادهای قوی است ارزیابی کرده اند.

ارز SAND در کندل بسته شدن در 27 ژانویه 10.23 درصد افزایش یافت و به 3.38 دلار رسید و پس از آن با جهش 5.42 درصدی دیگر به 3.57 دلار در روز جمعه رسید. در مقابل، بیت کوین (BTC)، در همان بازه زمانی 1.41 درصد کاهش یافت.

در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر روند این ارز در 24 ساعت گذشته نیز با بیش از 10 درصد افزایش تا 3.7 دلار صعودی بوده است. 

نمودار 7 روزه سندباکس
نمودار 7 روزه تغییرات قیمت سندباکس

رونق در پذیرش و محبوبیت سندباکس

پس از اعلام شراکت Sandbox با رپر آمریکایی اسنوپ داگ و وارنر موزیک، یک شرکت موسیقی بزرگ، معامله‌گران تصمیم گرفتند که سرمایه های خود در این رمز ارز را افزایش دهند.

در 27 ژانویه، اسنوپ داگ تیزری از آنچه که به نظر می‌رسید مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آینده‌اش با نام «آواتارهای اسنوپ» باشد، منتشر کرد. این رپر همچنین اشاره کرد که آواتارهای او به عنوان بخشی از متاورس Sandbox خواهند آمد.

ویدئو معرفی آواتار های اسنوب داگ در سندباکس

بعداً، همان روز، Sandbox اعلام کرد که با کمک Warner Music، یک پارک موضوعی موسیقی و محل برگزاری کنسرت در متاورس خود ایجاد خواهد کرد. در انجام این کار، پروژه بازی خاطرنشان کرد که هنرمندان Warner Music عملاً با طرفداران خود در ارتباط قرار خواهند گرفت و جریان‌های درآمد واقعی ایجاد می‌کنند.

سباستین بورگت، افسر ارشد عملیات یکی از بنیانگذاران The Sandbox به کوین تلگراف گفت:

طبیعتاً، مشارکت‌های پرمخاطب، چشم‌انداز SAND را برای یافتن مشتریان بیشتری در آینده افزایش می دهد. این در درجه اول به دلیل نقش توکن به عنوان یک دارایی اصلی در متاورس سند باکس- یک وسیله مبادله، حاکمیت و استکینگ است. در نتیجه، ارز سند در 27 ژانویه عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از رقبای ارز دیجیتال خود داشت.

گام بعدی برای سند (SAND) چیست؟

آخرین فشار خرید ارز سندباکس (SAND) در راستای بهبودی متلاطم در بخش گسترده تر ارزهای دیجیتال که از 24 ژانویه آغاز شد، ظاهر شد.

در رونق کلی بازار در طول 22 ژانویه تا 28 ژانویه، بازار کریپتو بیش از 150 میلیارد دلار به ارزش خالص خود اضافه کرد. SAND که در کنار سایر دارایی‌ها بهبود یافت، به 2.56 دلار رسید و تنها در چهار روز به رشد بیش از 40 درصدی رسید.

نمودار تکنیکال سندباکس

پس از جهش، قیمت SAND میانگین متحرک نمایی 200 روزه خود (EMA 200 روزه؛ موج آبی در نمودار بالا) را به عنوان حمایت موقت خود تأیید کرد. اگر احساسات مثبت پیرامون همکاری اسنوپ داگ و وارنر موزیک ادامه یابد، ارز سند احتمالاً حرکت صعودی خود را به سمت متحرک نمایی 50 روزه (موج قرمز) نزدیک به 4.50 دلار افزایش خواهد داد.

در همین حال، کانترینگ کلارک، تحلیلگر مستقل بازار، با یادآوری اینکه پامپ SAND می‌توانست پیش از ادامه روند نزولی احتمالی، «خروجی مفیدی برای دارندگان» ایجاد کند، دیدگاه و تحلیل صعودی برای این ارز را زیر سوال برد.

نظر شما چست؟ قیمت سندباکس همچنان بالا می رود یا اصلاح می شود؟

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments