ماجرا تغییر لوگو توییتر به حرف X | انفجار 2000 درصدی قیمت توکن X به دنبال تغییر پروفایل توییتر ایلان ماسک 

ماجرا تغییر لوگو توییتر به حرف X | انفجار 2000 درصدی قیمت توکن X به دنبال تغییر پروفایل توییتر ایلان ماسک 

طبق آنچه که بسیاری پیش بینی می کردند، ایلان ماسک در حال برنامه ریزی برای تغییر بیشتر ویژگی های توییتر از جمله لوگو و رنگ است.

در چنین پیشرفت قابل توجهی، ایلان ماسک، مالک توییتر، از بازنگری قریب الوقوع و جامع پلتفرم رسانه های اجتماعی خبر داده است. X.com دامنه جدید توییتر خواهد بود و در حال حاضر شروع به هدایت مجدد بازدیدکنندگان به توییتر کرده است.

پرنده آبی به زودی از توییتر پر می کشد!

صحبت از تغییر لوگو توییتر مدت هاست مطرح شده اما ماسک اکنون آن را رسمی کرده است. ماسک در توییتی نوشت: ما با برند جدید از پرنده آبی توییتر خداحافظی می کنیم!

پس از اعلام این خبر، توییت ماسک، موجی از گمانه‌زنی‌ها و تفسیرها را برانگیخت و جامعه توییتر را به این فکر فرو برد که چه چیزی در انتظار این پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی و اشاره مرموز به پرنده آبی است.

نکته قابل توجه، توییتر در ماه آوریل اعلام کرد که رسماً خود را به “X Corp” تغییر نام داده است. این شرکت این تصمیم متحول کننده را از طریق بیانیه‌های رسمی و ایمیل‌هایی که به شرکای تجاری، سهامداران و اشخاص مرتبط ارسال کرده بود، اعلام کرد.

تغییر نام نشان دهنده تغییر قابل توجهی در هویت پلتفرم است و نشان دهنده تعهد شرکت به پذیرش عصر جدیدی از نوآوری و رشد است. در آن زمان، این شرکت خاطرنشان کرد که این برند همچنان به عنوان توییتر شناخته می شود، با این حال، ماسک انتقال به دامنه جدیدی به نام http://x.com را عنوان کرد.

توییت ایلان ماسک

قابل ذکر است که این دامنه ارتباطی احساسی با گذشته ایلان ماسک دارد، زیرا در سال 1999 توسط این کارآفرین ثبت شد و چند سال پیش توسط پی پال به او بازگردانده شد. پرونده ای در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی فلوریدا، بخش میامی، فاش کرد که X Corp به جای Delaware در Nevada مستقر است.

چه چیزی در انتظار “X” است؟

با رسمی شدن تغییر نام تجاری و دامنه، تمرکز به آینده “X” و مراحل بعدی پلتفرم معطوف شده است. در حالی که توییت های اخیر ایلان ماسک به یک بازنگری همه جانبه اشاره دارد، جزئیات این تغییرات فاش نشده است. اینکه آیا توییتر، @X را مدیریت خواهد کرد یا خیر هنوز مشخص نیست.

با این حال، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که توییتر ویژگی‌های اصلی خود در مکالمات بی‌درنگ و تعامل عمومی را حفظ کند، اما با قابلیت‌ها و نوآوری‌های پیشرفته‌ای که دیدگاه ماسک را برای این پلتفرم منعکس می‌کند.

همانطور که “X” مسیر خود را در چشم انداز دیجیتال حک می کند، کاربران، سرمایه گذاران و علاقه مندان به فناوری در سراسر جهان از نزدیک مسیر حرکت آن را زیر نظر خواهند داشت و مشتاقند ببینند چگونه چشم انداز ایلان ماسک در تغییر شکل غول رسانه های اجتماعی برای آینده آشکار می شود.

پامپ 2000 درصدی توکن X

به نظر می رسد یک توکن نامرتبط به نام X به ماه رفت و به طور ناگهانی جهش عجیبی در قیمت خود داشته است. قیمت توکن X در 24 ساعت گذشته 2000٪ رشد کرده است. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که ایلان ماسک در میان برنامه های تغییر نام پلتفرم توییتر، تصویر پروفایل خود را به نماد X تغییر داد.

آیا پامپ قیمت توکن X کار ایلان ماسک بوده است؟

رمز ارزی به نام X Token به بازار NFT غیرمتمرکز چند زنجیره ای مرتبط است. وب‌ سایت رسمی آن اشاره می‌کند که توکن متعلق به انجمن X است و اداره می‌شود، در حالی که حاکمیت توسط X DAO ارائه شده است. با این حال، گزارش شده است که بازار NFT آن اکنون غیرفعال است.

طبق داده‌های Coingecko، قیمت توکن X در روز گذشته بیش از 2000 درصد افزایش یافت، در حالی که قیمت آن در 7 روز گذشته افزایش 1830 درصدی را ثبت کرده است. توکن X در زمان چاپ با قیمت متوسط 0.000392 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته آن با 142779 درصد افزایش به 133491 دلار رسیده است.

به نظر می رسد تبلیغاتی که توسط ایلان ماسک در مورد تغییر نام توییتر به “X” ایجاد شده است، به نظر می رسد که دلیل مهمی است که موجب افزایش قیمت توکن می شود. در رویدادهای اخیر، ماسک حتی تصویر پروفایل توییتر خود را به “X” تغییر داد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments