پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت در X

پذیرش دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت در X | بررسی علت افزایش قیمت DOGE امروز در میان سقوط بازار کریپتو

ایلان ماسک که اخیرا لوگوی توییتر را به X تغییر داده است، در حمایت از دوج کوین موقعیت مکانی خود را نیز در توییتر به روز کرده است.

ایلان ماسک از حامیان اصلی ارزهای رمزنگاری شده و به ویژه دوج کوین (DOGE) بوده است و تاکنون معلوم نیست توییت ها و اظهارات او چگونه باعث افزایش یا کاهش قیمت سکه DOGE شده است. و امروز، درست پس از اینکه ماسک لوگوی توییتر را به “X” تغییر داد، لوکیشن توییتر خود را نیز به “X Д تغییر داد. در اینجا “X” لوگوی جدید توییتر است و “Д نماد دوج کوین است.

اشاره به حمایت از DOGE در X (توئیتر)

تصمیم ماسک برای به روز رسانی لوکیشن توییتر خود برای گنجاندن نماد دوج کوین ناشناخته است. با این حال، به احتمال زیاد او تلاش می کند حمایت خود را از ارزهای دیجیتال ابراز کند. این اتفاق همزمان با صحبت‌هایی روی داد که توییتر در حال بررسی پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت است.

کسانی که برای خرید دوج کوین اقدام کرده اند و سایر سرمایه داران مطرح همچنین سهم ماسک در موفقیت Dogecoin را در این زمان تشخیص می دهند. به عنوان مثال، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس، در مورد دفن نشدن پروژه دوج کوین در قبرستان ارزهای دیجیتال ابراز شگفتی کرد و این فرضیه را مطرح کرد که ماسک ممکن است در محبوبیت این میم کوین نقش داشته باشد.

خرید و فروش دوج کوین

قابل ذکر است، از آنجایی که ماسک ساختار مالی جدیدی را برای سایت رسانه اجتماعی فاش کرد، صحبت های بیشتری در مورد اینکه دوج کوین نقش جدیدی در اکوسیستم توییتر ایفا می کند، وجود دارد.

🔺آیا قیمت دوج کوین میتواند به 1 دلار برسد؟ احتمال دوج کوین یک دلاری چقدر است؟🔺

دلیل افزایش قیمت دوج کوین

پس از تغییر لوگو و به‌روزرسانی موقعیت مکانی، همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت دوج کوین در یک روند صعودی شدید قرار دارد. در یک روز 4.36 درصد افزایش یافته است و اکنون در زمان نوشتن 0.0745 دلار معامله می شود. دوج کوین گاهی نشانه‌هایی از علاقه مجدد به نمایش می‌گذارد زیرا موقعیت خود را به عنوان بزرگترین میم کوین از نظر ارزش‌ گذاری بازار حفظ می‌کند. این ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم، پس از افزودن بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار خود، این هفته به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ رسید. این امر پس از افزایش بیش از 6 درصدی Dogecoin در یک هفته رخ داد که به سرعت ارزش بازار آن را به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش داد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments