money pool چیست

Money Pool چیست؟ سیستم جمع آوری پول در پی پال

Money Pool یکی از راه های سریع و ساده برای جمع آوری پول در میان دوستان است. اگر قصد دارید برای آخر هفته یک مهمانی تولد ترتیب دهید و دوست خود را سورپرایز کنید، یا قصد ایجاد یک بازارچه خیریه دارید و با هر هدفی که شما را ملزم به جمع آوری پول می کند، Money Pool گزینه مناسبی برای شما است.

به کمک این امکان شما می توانید یک نوع حساب ایجاد کنید، آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و همگی برای رسیدن به یک هدف مشخص، سرمایه گذاری کنید. برای استفاده از این خدمات فقط نیاز است که یک حساب پی پال داشته باشید. این ابزار فعلا برای حساب های غیر تجاری (non-business) فعال است.

این خدمات پی پال در نوامبر 2017 راه اندازی شده است و تفاوت های کلیدی با یک وب سایت پس انداز اجتماعی دارد. مهم ترین نکته کاربردی در خصوص Money Pool آن است که وقتی موجودی استخر به میزان هدف رسید، این پول به حساب شما منتقل می شود. این سرویس در 16 کشور دنیا همچون آلمان، فرانسه، هلند، دانمارک، ایتالیا فعال است.

چگونه یک Money Pool راه اندازی کنیم؟

برای ایجاد یک Money Pool شما نیاز به یک حساب پی پال از نوع پرسونال دارید. برای افتتاح حساب پی پال می توانید از این طریق اقدام کنید. به اکانت پی پال خود وارد شوید. از ماژول Money Pool بر روی گزینه “Create Money Pool” کلیک کنید. شما می توانید برای استخر خود یک نام انتخاب کنید. عکسی برای آن بگذارید و نحوه دریافت وجه را مشخص کنید. دیگران می توانند مبلغ مشخصی برای شما واریز کنند یا در پرداخت آزاد باشند. همچنین شما می توانید برای استخر خود هدفی تعیین کنید. به عنوان مثال رفتن به سفر، یا گرفتن یک مهمانی.

همچنین شما می توانید از تنظیمات مربوط به استخر، مهلتی برای جمع آوری پول در نظر بگیرید که پس از آن تاریخ دیگر وجهی از کسی دریافت نشود. افتتاح یک استخر زمان بسیار کمی می برد و پس از ایجاد آن، میزان پول جمع شده در آن نمایش داده می شود. مبلغ مورد نظر وقتی جمع آوری شد به حساب ایجاد کننده استخر واریز می شود.

آیا پی پال برای ایجاد Money Pool هزینه ای دریافت می کند؟

ایجاد و استفاده ازاین خدمات پی پال هیچ هزینه ای ندارد و رایگان است.

چگونه پول را جمع آوری کنیم؟

شما به ازای ایجاد این استخر یک لینک در اختیار دارید که با اختیار گذاشتن آن لینک با دیگران، میتوانید درخواست کنید که برای شما پول واریز کنند. می توانید این لینک را از طریق ایمیل، پیام و یا هر نوع دیگری با بقیه به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که امکان واریز وجه برای صندوق شما از سوی اعضای خانواده و دوستان ممکن است و مشتریان شما نمی توانند به حساب شما پول واریز کنند.نکته دیگر در خصوص این سرویس آن است که: اعضا می توانند مشاهده کنند هر فرد چه قدر به صندوق پول واریز کرده است و مدیریت حساب نیز برای تشکیل دهنده آن فراهم است.

در ادامه یک ویدیو در همین خصوص با شما به اشتراک می گذاریم که نحوه کار با Money Pool را به صورت تصویری آموزش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
mohammad
mohammad
4 سال قبل

سلام.من یک حساب پی پال ساختم و اون رو وریفای کردم با ویزا کارت .برای استفادش توی سایت خودم و گزاشتن لینک پرداخت روی محصولاتم چی کار باید بکنم؟اون کد بیزینسیم رو از کجا میتونم بگیریم رو ووکامرس بزارم؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  mohammad
4 سال قبل

درود، باید حساب بیزینیس پی پال داشته باشید.

mohammad
mohammad
پاسخ به  آرتین محسنی
4 سال قبل

حساب بیزینسی شماره موبایل میخواد.مراحلش رو رفتم و فکر کنم باز کردم.میشه مراحل برداشتن اون کدی که باید تو ووکامرس بزاریم رو بگید تا اگر حساب من بیزینسیه از اون طریق پیش برم؟

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  mohammad
4 سال قبل

درود، بزودی در این زمینه یک آموزش کامل در وبلاگ منتشر میشه، پیشنهاد می کنم در کانال تلگرامی ما عضو بشید.