افزایش فشار فروش ارز چیلیز

افزایش فشار فروش ارز چیلیز | تحلیل عملکرد قیمت CHZ

همانطور که توسط Lookonchain گزارش شده است، نقل و انتقالات عظیم ارز چیلیز در ساعات اخیر مشاهده شده است. یک نهنگ چیلیز حدود 14 میلیون توکن CHZ به ارزش 1.6 میلیون دلار به 9 آدرس مختلف منتقل کرد. ارائه‌ دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای پیش‌بینی می‌کند که بر اساس رفتار معاملاتی قبلی، توکن‌های CHZ ممکن است در نهایت به صرافی ها منتقل شوند.

خرید و فروش چیلیز

نهنگ ها یا دارندگان معمولا دارایی های خود را برای فروش به صرافی ها منتقل می کنند و بالعکس. در 24 ساعت گذشته، نهنگ ها با کاهش قیمت CHZ به 0.11 دلار کاهش یافتند.

با این وجود طبق داده‌های WhaleStats، رمز ارز چیلیز (CHZ)، توکن بومی که به بلاک چین Socios قدرت می‌دهد، در بین 10 توکن برتر خریداری‌شده توسط 5000 نهنگ برتر ETH قرار دارد.

نهنگ ها اغلب در دوره هایی که فشار فروش بیشتر است نسبت به خرید چیلیز با کاهش قیمت اقدام می کنند. برخی ممکن است برای به حداکثر رساندن سود کوتاه مدت تصمیم به “هودل” یا فروش مجدد با قیمت بالاتر بگیرند.

نوسانات قیمت ارز چیلیز

در زمان انتشار، چیلیز (CHZ) با 4.86 درصد کاهش به 0.1109 دلار رسید. این توکن نیز در هفت روز گذشته 18.66 درصد کاهش یافته است.

این کاهش در بحبوحه جام جهانی فوتبال رخ داد که به تازگی به پایان رسیده است. قبل از رویداد جهانی، سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که CHZ عملکرد قوی داشته باشد که دلیل آن احتمال افزایش کوتاه مدت قیمت ارزهای دیجیتال باشد. اما در حال حاضر متاسفانه شاهد فشار فروش چیلیز هستیم.

♦️ارز چیلیز با جام جهانی چه ارتباطی دارد؟♦️

در 8 دسامبر، Lookonchain گزارش داد که یک نهنگ غول پیکر با 680 میلیون CHZ به ارزش نزدیک به 102.6 میلیون دلار، توکن های Chiliz خود را فروخت. طبق گزارش ها، این نهنگ چهارمین دارنده بزرگ توکن های چیلیز بود. نهنگ حدود 20 میلیون چیلیز را به آدرسی منتقل کرد که بعداً به 9 آدرس دیگر منتقل شد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments