همکاری توسعه دهندگان اصلی لونا کلاسیک در تیم جدید

دلیلی برای خوشحالی خریداران لونا کلاسیک (LUNC) وجود دارد؟ همکاری ادوارد کیم و زارادار در تیم جدید

📍ترا ریبیل تعداد کل اعضای فعال را کاهش داد.

📍اگرچه فعالیت توسعه افزایش یافت، سلطه اجتماعی کاهش یافت.

 گروه توسعه دهندگان داوطلب لونا کلاسیک، Terra Rebel به کاهش مشارکت کنندگان غیرفعال در تیم، برای افزایش کارایی اشاره کرد. با این حال، توسعه دهندگان اصلی ادوارد کیم و توبیاس اندرسون (زارادار) که Terra Rebels را ترک کردند، که این باعث ترس در جامعه لونا کلاسیک شد.

توییت

در نتیجه، قیمت لونا کلاسیک (LUNC) به زیر 0.00013 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطحی است که آخرین بار در ماه آگوست مشاهده شده است. پایین ترین و بالاترین قیمت ثبت شده برای LUNC در 24 ساعت اخیر به ترتیب 0.0001295 دلار و 0.0001355 دلار است.

همکاری زرادار و ادوارد کیم در تیم جدید

توبیاس اندرسون یا زارادار، توسعه‌ دهنده اصلی Terra Classic، موقعیت خود را به دلیل ناتوانی در همسویی با آخرین بحث‌های حاکمیتی در مورد بودجه کنار گذاشت.

زارادار در یک توییت اخیر در 20 دسامبر روشن می کند که او جامعه را ترک نمی کند و همچنان در جامعه Terra Classic است. او قصد دارد روی پیشرفت های L1 در زنجیره و توسعه پروژه تمرکز کند.

فقط برای روشن کردن. من جامعه را ترک نمی‌کنم، فقط سعی می‌کنم زمانی را که در اختیار دارم روی L1 متمرکز کنم و بگذارم Terra Rebel در مسیر خودش رشد کند. به جای مبارزه، بگذارید همه فقط به جلو نگاه کنیم و روی ساختن تمرکز کنیم.

عضو انجمن از زارادار پرسید که آیا او معتقد است که Terra Rebels در مسیر اشتباهی قرار دارد یا خیر. زردار نظر داد “بله” او گفت که مناقشه در Terra Rebels هفته ها پیش آغاز شد.

♦️تحلیلگر معروف ClassyCrypto گزارش داد که زرادار، Terra Rebels را ترک کرد تا با توسعه دهنده اصلی، ادوارد کیم در تیم توسعه جدید LUNC کار کند. با این حال، ادوارد کیم این موضوع را تایید نکرده است که آیا در حال کار بر روی تیم دیگری است یا قصد دارد با گروه توسعه‌ دهنده موجود کار کند.

Terra Rebels گفت که ارتقاء لونا کلاسیک v23 قبلاً ارائه شده است. انتشار v23 با نسخه 1.0.4 برای باز کردن کانال های IBC آغاز شد. در حال حاضر، Terra Rebels با Edward Kim برای برابری LUNC v2.0.3 کار می کند.

در همین حال، گروه توسعه دهندگان TerraCVita آماده همکاری با ادوارد کیم و ساختن برای جامعه است.

لونا کلاسیک چگونه تحت تاثیر قرار گرفت؟

مطابق با این افشاگری، قیمت LUNC طی هفت روز گذشته تا زمان انتشار، به لطف شرایط فعلی بازار نزولی ضربه بزرگی خورد.

با توجه به کوین تلگراف، LUNC منفی 22درصد سود هفتگی را ثبت کرد. علاوه بر این، در زمان انتشار، لونا کلاسیک با ارزش بازار بیش از 806 میلیون دلار با قیمت 0.0001311 دلار معامله می شد.

نمودار Santiment معیارهای بسیار جالبی را نیز نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه تحولات فوق بر LUNC تاثیر گذاشته است. به عنوان مثال، با وجود کاهش تعداد اعضای فعال، فعالیت توسعه LUNC در هفته گذشته به شدت افزایش یافت.

این یک پیشرفت مثبت برای اکوسیستم بود. نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک نیز بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد، زیرا تاکنون بیش از 36 میلیارد توکن سوزانده شده است. این بیش از 0.5 درصد از کل عرضه را به خود اختصاص داده است.

توییت لونا کلاسیک

با این حال، خبر خوب در اینجا به پایان رسید. به این دلیل بود که سایر معیارها حاکی از آن بود که سناریو آنطور که در ظاهر به نظر میرسید خوب نیست.

به عنوان مثال، LUNC نتوانست در جامعه کریپتو محبوب بماند زیرا تسلط اجتماعی آن کاهش یافت. نه تنها این، بلکه کاهش اخیر قیمت با حجم بالایی همراه بود که فشار فروش را بیشتر کرد.

آیا ادوارد کیم و Zaradar می توانند توسعه لونا کلاسیک را تضمین کنند؟

Terra Rebels یک گروه غیر متمرکز است که به صورت ارگانیک با هدف احیای اکوسیستم Terra Classic گرد هم آمده است. نگاهی به نقشه راه Terra Rebel نشان داد که چندین پروژه در حال انجام است.

بیشتر این پروژه‌ها در سال 2023 راه‌اندازی خواهند شد. این پروژه‌ها شامل آزمایش، اعتبارسنجی و ممیزی امنیتی ارتقاء زنجیره LUNC و چندین مورد دیگر است. با این حال، کاهش تعداد اعضای فعال ممکن است تاثیر منفی بر این نقشه راه داشته باشد و باعث تاخیر شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments