اگر SOL به 100 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در سولانا چقدر ارزش دارد؟

اگر سولانا به 100 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما در SOL چقدر ارزش دارد؟

قیمت توکن SOL در حال سقوط است. اما اگر بتوانید سولانا را تا رالی صعودی بعدی نگه دارید، می توانید از این سرمایه گذاری درآمد خوبی کسب کنید.

یکی از تلفات اصلی سقوط اخیر صرافی FTX، سولانا (SOL) است. از آنجایی که بنیاد سولانا روابط نزدیکی با شرکت‌های FTX و دیگر شرکت‌های SBF داشت، تحت تاثیر این بحران قرار گرفت.

چند روز پس از انتشار خبر بحران نقدینگی FTX که بازار را فلج کرد، قیمت سولانا به پایین ترین حد در 11 نوامبر سقوط کرد. از آن زمان، SOL برای بازیابی تلاش کرده است.

قیمت Solana در طول دوره صعودی سال 2021 (در 6 نوامبر) به بالاترین حد تاریخ 260.06 دلار رسید. قیمت SOL از آن زمان کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 12.04 دلار معامله می شود.

چشم انداز ارز سولانا در آینده

چشم انداز ارز سولانا در آینده

به گفته چندین تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بازگشت سولانا به بالاترین حد خود (260 دلار) می تواند چالش برانگیز باشد زیرا ارزش 100 میلیارد دلاری سولانا (FDV) قابل توجیه نیست.

طبق cryptopredictions.com، سولانا می تواند تا سال 2026 از مرز 40 دلاری عبور کند.

با توجه به این که ارزش پیشنهادی اکوسیستم سولانا کم و بیش ثابت باقی می ماند (علیرغم اینکه احساسات بازار به نفع سولانا نیست، که یکی از دلایل اصلی سقوط قیمت آن است)، به احتمال بسیار زیاد ارز دیجیتال سولانا 100 دلار را در رالی صعودی بعدی لمس خواهد کرد.

🔰از آنجایی که SOL در حال سقوط است، اگر بتوانید آن را برای درازمدت نگه دارید، یعنی تا زمانی که روند صعودی بعدی اتفاق بیفتد و احساسات بازار به نفع سولانا باشد، می توانید از این سرمایه گذاری درآمد مناسبی به دست آورید.

خرید و فروش سولانا

اگر سولانا (SOL) به 100 دلار برسد چقدر درآمد خواهید داشت؟

بیایید فرض کنیم که امروز به اندازه 100 دلار برای خرید سولانا اقدام کرده اید. با این کار 8.28 توکن SOL با قیمت فعلی 12.08 دلار خواهید داشت. در صورتی که SOL به 100 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری شما به 828 دلار تبدیل می شود که به شما 8 برابر یا 728 درصد بازگشت سرمایه می دهد.

🟣بیایید فرض کنیم که امروز توکن های SOL به ارزش 1000 دلار می خرید. با نرخ فعلی، تقریباً 82.78 توکن خواهید داشت. سرمایه گذاری 1000 دلاری شما در صورت نقد شدن با قیمت 100 دلار به ارزش 8278 دلار خواهد بود. اگر SOL در 3 سال آینده به مرز 100 دلار برسد، ROI سالانه 102٪ در سرمایه گذاری خود دریافت خواهید کرد.

♦️برای هر کسی که قصد سرمایه‌گذاری در سولانا یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارد، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری، در مورد دارایی تحقیق کرده و ریسک‌های موجود را درک کند. بنابراین این توصیه سرمایه گذاری نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments