راه اندازی توکن جدید اکوسیستم شیبا اینو

راه اندازی توکن جدید اکوسیستم شیبا اینو به نام Treat | آیا توکن SHIB به ماه می رود؟

پس از مدت ها انتظار، شیبا اینو (SHIB) یک به روز رسانی بزرگ را برای اکوسیستم میم کوین ها فاش کرد. Shiba Inu با آخرین اعلامیه خود به راه اندازی یک توکن جدید برای شیباریوم مورد انتظار خود اشاره کرد.

♦️نام توکنی که هنوز راه اندازی نشده و انتظار می رود «Treat» باشد، چهارمین توکن در اکوسیستم SHIB خواهد بود.

توکن Treat در اکوسیستم شیبا اینو

در دسامبر سال گذشته، شیبا اینو اعلام کرد که BONE توکنی است که به عنوان گاز در شیباریوم استفاده می‌شود، که باعث هیجان در جامعه شد. اکنون، با این توکن جدید، SHIB می‌تواند در جامعه رمزنگاری جذابیت بیشتری کسب کند.

آیا شیبا اینو برای رفتن به ماه آماده است؟

در همین حال، SHIB در بین نهنگ ها بسیار محبوب باقی ماند. بر اساس WhaleStats، یک دسته محبوب توییتر که بروزرسانی‌های مربوط به فعالیت‌های نهنگ را ارسال می‌کند، SHIB در فهرست 10 توکن برتر خریداری شده در میان 5000 نهنگ بزرگ اتریوم قرار دارد.

این خبر خوبی بود زیرا نشان دهنده اعتماد نهنگ ها و تمایل آنها به خرید شیبا بوده است. علاوه بر این، محبوبیت SHIB تقویت شد زیرا در سال 2022 در کنار بیت کوین [BTC] و اتریوم [ETH] به یکی از پربیننده ترین دارایی های رمزنگاری بایننس تبدیل شد.

توییت WhaleStats

این تحولات هنوز تاثیر خاصی در قیمت SHIB را منعکس نمی کند، زیرا نمودار آن عمدتاً قرمز رنگ است. طبق داده های سایت کوین مارکت کپ SHIB به صورت هفتگی 9 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله، 0.000008305 دلار با ارزش بازار بیش از 4.5 میلیارد دلار ارزش داشت.

جالب توجه است که تعدادی از معیارهای درون زنجیره ای از SHIB حمایت می کردند و احتمال افزایش قیمت را پیشنهاد می کردند. به عنوان مثال، داده‌های CryptoQuant نشان داد که ذخیره ارزی SHIB در حال کاهش است، که یک سیگنال مثبت بود زیرا نشان‌دهنده کاهش فشار فروش می باشد.

علاوه بر این، معاملات روزانه درون زنجیره ای SHIB در سود نیز افزایش یافت. سرعت میم سکه همین مسیر را طی کرد و طی چند روز گذشته افزایش یافت.

داده های درون زنجیره ای شیبا اینو

احتیاط شرط عقل است!

اگرچه معیارهای فوق خوش بینانه به نظر می رسد اما بقیه آنها امیدوارکننده نیست. آدرس‌های فعال SHIB و تعداد تراکنش‌ها کاهش یافت که یک سیگنال نزولی بود.

علاوه بر آن، نسبت MVRV و رشد شبکه SHIB در هفته گذشته کاهش شدیدی را ثبت کرد که احتمال شکست به سمت بالا را بیشتر کاهش داد.

شاخص MVRV

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments