آیا ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، از سمت خود استعفا می دهد

آیا ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، از سمت خود استعفا می دهد؟ عاقبت دوج کوین چه می شود؟

در یک نظرسنجی که توسط ایلان ماسک انجام شد، 57.5 درصد از رای دهندگان گفتند که می خواهند میلیاردر حامی دوج کوین (DOGE) از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، بعد از ظهر یکشنبه نظرسنجی را در سایت شبکه میکروبلاگینگ منتشر کرد و از مردم پرسید که آیا فکر می‌کنند او باید به رهبری این شرکت ادامه دهد یا باید استعفا دهد. پس از حدود 12 ساعت، نتایج با بیش از 17 میلیون رای اعلام شد که 57.6 درصد از مردم موافق استعفای ماسک بودند.

نظرسنجی توییتری ایلان ماسک

این رای کمتر از دو ماه پس از خرید توییتر توسط مدیرعامل تسلا به قیمت 44 میلیارد دلار در پایان اکتبر انجام شد که به او کنترل انحصاری شرکت رسانه های اجتماعی را داد. در حال حاضر ثابت شده است که این تصاحب، با اخراج های دسته جمعی و جابجایی مدیران، آشفته است، با وجود اینکه در رأس دستور کار ماسک در حالی که او در مسیر شرکت کار می کرد.

ماسک در پست اولیه خود نوشت: “من از نتایج این نظرسنجی تبعیت می کنم” اما از زمان بسته شدن نظرسنجی در ساعت 3:20 بامداد در این مورد صحبتی نکرده است.

آیا باید از سمت ریاست توییتر کنار بروم؟ من به نتایج این نظرسنجی پایبند خواهم بود.

ماسک در ادامه توییت کرد که

هیچ کس شغلی را نمی خواهد که بتواند توییتر را زنده نگه دارد. جانشینی وجود ندارد.

آیا ماسک کناره گیری می کند؟

ماسک از زمانی که برای اولین بار این نظرسنجی را منتشر کرد، در توییت های خود بسیار مرموز بود. یک ساعت پس از پخش زنده رای‌گیری، او افزود: «به قول معروف، مواظب آنچه می‌خواهید باشید، ممکن است به آن برسید.»

حتی پیش از این، ایلان ماسک به احکام نظرسنجی پایبند بوده است، زیرا اخیراً پس از پایان نظرسنجی توییتر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده را لغو ممنوعیت اعلام کرد.

ماسک طرفدار دوج کوین به ترک توییتر اشاره کرد!

علیرغم این واقعیت که به نظر می رسد این نظرسنجی یک تصمیم فوری باشد، رئیس تازه منصوب شده توییتر قبلاً نشانه هایی از این که قصد ندارد در درازمدت مدیر عامل شود را ارائه کرده است.

در ماه نوامبر، ماسک اظهار داشت که به احتمال زیاد به دنبال یک مدیر اجرایی جدید برای رهبری سایت رسانه های اجتماعی است. تس رنیرسون، که مسئول کریپتو در توییتر بود، در ماه نوامبر نیز شرکت را ترک کرد.

واکنش قیمت دوج کوین (DOGE) چیست؟

اکنون، با افزایش عدم اطمینان، قیمت ارز رمزپایه مورد علاقه ایلان ماسک – دوج کوین (DOGE) – با کاهش 3.55 درصدی در 24 ساعت گذشته در هاله ای از ابهام باقی مانده است و سرنوشت آن برای سرمایه گذارانی که نسبت به خرید دوج کوین اقدام کرده بودند مبهم است.

اگرچه، افزایش بی‌سابقه ارز دیجیتال میم عمدتاً توسط توییت‌های ماسک تقویت شده است که نشان دهنده علاقه او به این پروژه است. جدایی او از توییتر ممکن است تأثیر مهمی نداشته باشد – همانطور که بسیاری از کارشناسان صنعت معتقدند. پادشاه میم کوین ها، DOGE، در حال حاضر در حدود 0.07482 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments