احتمال سقوط شیبا اینو به پایین ترین حد در سال 2023

احتمال سقوط شیبا اینو به پایین ترین حد در سال 2023 | پیش بینی سرنوشت تلخ SHIB

به گفته یک معامله گر محبوب رمز ارز، سکه شیبا اینو (SHIB) می تواند در سال آینده کاهش قیمت های بیشتری را تجربه کند.

به گفته یک معامله گر محبوب ارزهای دیجیتال که پیش از این پیش بینی ها و ارزیابی هایش درست از آب درآمده بود، اکنون پیش بینی می کند که قیمت شیبا اینو (SHIB) در سال 2023 به پایین ترین حد خود برسد. وی همچنین اشاره می کند که سکه SHIB در نهایت به قیمت 0.00008616 دلار سقوط خواهد کرد.

خرید و فروش ارز شیبا

عملکرد تاسف بار شیبا اینو در سال 2022

معامله‌ گر کریپتو با نام مستعار CryptoCapo که از توییتر استفاده می‌کند، تصویر نسبتاً غم‌انگیزی برای این ارز دیجیتال ترسیم کرده است که از نظر ارزش بازار پس از دوج کوین در رتبه دوم قرار دارد.

سال 2022 عمدتاً سالی ناامید کننده برای شیبا اینو بوده است، زیرا ارزش توکن به دلیل افزایش نرخ‌ بهره آمریکا و آشفتگی مداوم در بازار داخلی بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

در اکتبر سال 2021، قیمت شیبا اینو به بالاترین حد خود رسید. با این حال، به دلیل جو نامطلوب کلان و بی ثباتی در بازار داخلی، همه چیز از آن نقطه به بعد برای کسانی که به خرید شیبا پرداخته بودند، بدتر شد.

برنامه های توسعه دهنده شیبا برای آینده

علیرغم عملکرد ضعیف توکن‌های SHIB و احساسات بسیار بدبینانه حاکم بر جامعه رمزنگاری، تلاش‌های قابل توجهی از سوی پروژه و جامعه آن برای هدایت ابزارهای کاربردی و تقویت موارد استفاده جدیدتر صورت گرفته است.

از راه‌اندازی متاورس شیبا اینو، راه‌حل بلاک‌ چین لایه ۲ به نام شیباریوم و بازی شیبا اترنیتی که اخیراً معرفی شده است و از مدل P2E پیروی می کند.

این بازی مسابقه‌ای همچنین با مجموعه NFT‌های مخصوص به خود عرضه می‌شود و تیم قصد دارد مسابقات جایزه بزرگ را در متاورس خود میزبانی کند، جایی که بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند برای برنده شدن جوایز کریپتو شرکت کنند.

وقت خرید شیبا (SHIB) است؟

در حالی که کاهش قیمت ها بر احساسات کلی تأثیر گذاشته است، برخی از کارشناسان فکر می کنند که این لحظه خوبی برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مجدد است و از ارزش گذاری های پایین تر در دارایی ها لذت می برند.

آنها پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو ایالات متحده موضع پولی ضعیف‌تری اتخاذ کند و علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های پرریسک را دوباره برانگیزد.

همچنین، تحلیل تکنیکال توکن SHIB نشانه‌هایی از تغییر روند در کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد، در حالی که انتظار می‌رود فاز تثبیت چند روز دیگر ادامه یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments