دلیل پامپ 70 درصدی ارز Loom چیست؟ ارز لوم نتورک رکورد قیمت 6 ساله خود را شکست!

دلیل پامپ 70 درصدی ارز Loom چیست؟ ارز لوم نتورک رکورد قیمت 6 ساله خود را شکست!

ارز دیجیتال لوم نتورک با انفجار قیمت به سطوح سال 2018 رسید. چرا که در سال 2018 به دلیل رکود بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت‌ کوین و اتریوم، سقوط کرده بود.

ارز لوم نتورک از بقیه بازار ارزهای دیجیتال بهتر عمل کرده و به سطوحی که آخرین بار در سال 2018 مشاهده شده بود، رسیده است. اگر بخواهیم با جزئیات بیان کنیم، ارز دیجیتال Loom در عرض یک هفته 43 درصد، در دو هفته 109 درصد و527 درصد در 30 روز سود به همراه داشته است.

معامله گرانی که برای خرید ارز Loom اقدام کرده بودند در حال حاضر به فکر ذخیره سود هستند و بر اساس داده های بازار توسط CoinMarketCap، حجم معاملات 643 میلیون دلاری افزایش یافته است که 208 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار Loom Network نیز در مسیر صعودی قرار دارد و با رشد 27 درصدی به 332 میلیون دلار رسیده است. این توکن در بین سایر ارزهای دیجیتال از جمله استیبل کوین ها در رتبه 89 قرار دارد.

قیمت ارز Loom هنوز افزایش می یابد؟

معامله گران در حال یافتن فرصت های عالی برای معامله ارز لوم نتورک هستند و قیمت این توکن در صرافی MEXC بیش از پیش افزایش یافته است. انفجارهای کوتاه‌ مدت با در نظر گرفتن حرکاتی که توسط رمز ارزهای برجسته نشان داده می‌ شود، شرایط جدیدی را برای خرید و فروش دارایی دیجیتال در دوره‌ های کوتاه‌ مدت برای سودهای کوچک فراهم می کند.

♦️انفجار 1000 درصدی ارز LOOM در یک ماه گذشته | ماجرا پشت پامپ قیمت لوم نتورک چیست؟♦️

سیر صعودی شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) چشم انداز صعودی را تأیید می کند. معامله گران ممکن است بخواهند تا زمانی که MACD بالای 0.02 باقی بماند، به سفته بازی ادامه دهند. با توجه به اینکه شاخص قدرت نسبی (RSI) عدد 93 را نشان می دهد و به منطقه اشباع خرید رسیده است، احتیاط برای خرید ارز لوم نتورک توصیه می شود.

چارت روزانه ارز لوم نتورک

الگو صلیب طلایی در این نمودار مشاهده شده است. صلیب طلایی زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین متحرک کوتاه‌ مدت بالاتر از میانگین متحرک بلند مدت قرار می‌گیرد و قدرت صعودی را تقویت می‌کند و احتمال بالایی برای حفظ صعود قیمت‌ها وجود دارد. در مورد LOOM، میانگین متحرک نمایی 21 روزه (قرمز) بالاتر از میانگین متحرک نمایی 100 روزه (آبی) و متحرک نمایی 200 روزه (بنفش) قرار دارد.

توییت

انفجار قیمت ارز دیجیتال لوم نتورک تسکین دهنده برای معامله گرانی است که امید خود را در بازار نزولی از دست داده بودند و سرمایه آنها از بین رفته بود. با این حال، سرمایه گذاران باید برای تضمین سود قبل از اصلاح قریب الوقوع، ذخیره سود را در نظر بگیرند، به خصوص اگر مقاومت 0.3 دلاری شکست بخورد.

ارز دیجیتال لوم نتورک در بالای سطح حمایت 0.17 دلار قرار دارد. نگه داشتن بالاتر از این سطح می تواند به قدرت روند صعودی کمک کند و در عین حال به معامله گران بیشتری اجازه می دهد وارد شوند. اگر توکن به زیر این حمایت برسد، فروشندگان تهاجمی کنترل را در دست خواهند گرفت، که ممکن است LOOM را به منطقه کلیدی بعدی در 0.11 دلار سوق دهد و کاهش قیمت تا 0.07 دلار ادامه داشته باشد.

ارز لوم نتورک در صدر فهرست برترین برندگان Upbit است!

صرافی کره ای Upbit توکن LOOM را به عنوان بزرگترین سود آور رتبه بندی کرده است، حرکتی که ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران فکر کنند یک طرح پامپ و دامپ اتفاق افتاده است.

معامله گران کره ای به دلیل طرح های پامپ و دامپ بد نام هستند. به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQaunt، اقدامات آنها قابل درک است زیرا کره جنوبی کنترل های سرمایه ای شدیدی را اعمال کرده است و همه “فرصت های آربیتراژ بین مبادلات جهانی” را ممنوع کرده است.

در همین حال، گمانه زنی ها در مورد احتمال راه اندازی Upbit یک جفت تجاری LOOMWON در حال افزایش است. این در پس زمینه پشتیبانی از توکن REI پس از به روز رسانی هاردفورک ارائه می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments