پیش بینی قیمت ارز rune در کوتاه مدت و بلند مدت | بررسی عملکرد پروژه آینده دار تور چین

پیش بینی قیمت ارز rune در کوتاه مدت و بلند مدت | بررسی عملکرد پروژه آینده دار تور چین

دنیای پویای ارزهای دیجیتال بار دیگر شاهد چرخش شگفت‌ انگیزی از رویدادها بوده است که این بار تور چین (RUNE) در مرکز توجه قرار گرفته است. در هفت روز گذشته، THORChain افزایش قابل توجه 40 درصدی را در قیمت خود تجربه کرده است. این پامپ قیمت باعث ایجاد هیجان در بین علاقه مندان و سرمایه گذاران رمزنگاری شده است. ارز rune در ماه‌های اخیر از پایین‌ترین حد خود در ژوئن به اوج‌های اخیر خود افزایش یافته است. با این حال، قیمت آن 10 درصد از ابتدای سال کاهش یافته است و انتظار می رود که این رالی صعودی در بلند مدت پایدار باشد.

ارز rune

تحلیل ارز rune در کوتاه مدت

در حالی که عوامل بی شماری اغلب بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند، چندین عامل کلیدی ممکن است در افزایش اخیر تورچین (rune) نقش داشته اند:

پیشرفت قابل توجه در فناوری زیرساخت تور چین، بهبود پروتکل و گسترش اکوسیستم باعث علاقمند شدن سرمایه گذاران به خرید ارز rune شده است. تحولات بنیادی مثبت اغلب با افزایش قیمت ها مطابقت دارند زیرا سرمایه گذاران چشم انداز رشد بلندمدت بالقوه را پیش بینی می کنند. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات ذاتی خود مشهور هستند. افزایش اخیر قیمت THORChain ممکن است تا حدودی ناشی از افزایش نوسانات بازار باشد.

تحلیل ارز rune در کوتاه مدت

طبق پیش‌ بینی کوتاه‌ مدت ها، ارز rune می‌تواند تا 16 آگوست و در کوتاه مدت یک اصلاح جزئی به 1.02 دلار را تجربه کند و پس از آن تا 9 سپتامبر به قیمت 1.24 دلار برسد. البته توجه داشته باشید که نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال غیرقابل پیش بینی است و اعداد ذکر شده تنها براساس تحلیل و تغییرات فعلی قیمت است. 

با نگاهی به سال 2023، پیش‌بینی‌های متفاوت، طیفی از احتمالات را نشان می‌دهند. پس اکنون که RUNE و وضعیت فعلی بازار آن را می‌شناسید، در مورد تحلیل قیمت تور چین (RUNE) در بلند مدت بحث خواهیم کرد.

تحلیل ارز rune در بلند مدت و تا پایان سال 2023

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، مشاهده میشود که تور چین از اواخر ماه مه 2022 در داخل یک گوه نزولی معامله می شود. از ماه مه 2022 به اوج و پایین ترین سطح خود رسیده است. در حال حاضر، RUNE به سمت خط روند بالایی حرکت کرده و آن را شکسته است. ارز rune پتانسیل این را دارد که تا 1.65 دلار رشد کند. 

تحلیل ارز rune در بلند مدت

پس از آن، ممکن است قیمت به منطقه PoC در 1.81 دلار برسد. در این سطح حجم معاملات احتمالا کاهش می یابد. با این حال، طبق بهترین روش معاملاتی، RUNE باید از نظر تکنیکال بالاتر از PoC قرار بگیرد. در چنین شرایطی می تواند تا 2.45 دلار افزایش یابد.

🔺در غیر این صورت اگر این ارز دیجیتال رالی نزولی را در پیش بگیرد، 0.822 دلار و 0.368 دلار تنها سطوح حمایتی آن هستند.

آیا خرید ارز rune سرمایه گذاری خوبی است؟

ارز تور چین در حدود 18 ماه گذشته ضربه بزرگی را متحمل شده است و در حالی که اخیراً بهبودی کوچکی رخ داده است، هنوز هم در سال جاری عملکرد ضعیفی داشته است. از سوی دیگر، معرفی Streaming Swaps نشان می‌دهد که این پلتفرم همچنان در حال ارائه ایده‌هایی است تا عملکرد بهتری برای سرمایه گذاران خود داشته باشد. 

مانند همیشه در مورد کریپتو، قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در RUNE، باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام می دهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شاهین ن
شاهین ن
9 ماه قبل

واقعا کامل وکوتاه ومفید وجامع طوریکه حتی مبتدی وتازه کار هم بفهمند بدونند چخبره وجریان چیه درمورد هرچی که من خوندم عالی وخوب وبدون تعصبات روبازارها تحلیل وبررسی میکنید ویه مقاله حسابی دست مصرف کننده آگاهی میرسوند بازم ممنون خسته نباشید همتون تیم 98 aapp