پذیرش شیبا به عنوان روش پرداخت

پذیرش پرداخت شیبا اینو توسط نمایندگی خودروهای لوکس در لاس وگاس

یک نمایندگی خودروهای لوکس مستقر در لاس وگاس اعلام کرده است که از این پس شیبا اینو را به عنوان روش پرداخت می پذیرد.

گالری وگاس اتو، یک نمایندگی خودروهای لوکس مستقر در لاس وگاس، ارز Shiba Inu را به فهرست گزینه های پرداخت خود اضافه کرده است. خبر مبنی بر پذیرش shib در این شرکت در یک اعلامیه رسمی در روز شنبه منتشر شد.

این شرکت که توسط نیک دوسا و اد قابن کهنه کار در این صنعت در سال 2018 راه اندازی شد، دارای مجموعه قابل توجهی از خودروهای سطح بالا و لوکس است. نمایشگاه این نمایندگی دارای طیف وسیعی از برندهای لوکس از جمله لامبورگینی، استون مارتین، رولزرویس و بنتلی است.

دسامبر سال گذشته، دوسا فاش کرد که خرید بیت کوین تا 5 درصد از کل درآمد نمایندگی را تشکیل می دهد. 

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که تراکنش‌های ارزهای رمزنگاری‌شده به‌طور خودکار از طریق پردازشگر پیشرو پرداخت رمزنگاری BitPay به دلار تبدیل می‌شوند، به همین دلیل است که گالری وگاس اتو با هیچ خطری مرتبط با نوسانات بالای قیمت ارز دیجیتال مواجه نیست.

شیبا اینو، که در ابتدا به نظر نمی آمد بتواند با دوج کوین به عنوان برترین میم کوین بازار رقابت کند، اخیراً خرید ارز shiba کشش قابل توجهی را نزد تریدرها و سرمایه گذاران به دست آورده است.

بر اساس گزارش سایت خبری یوتودی، خرده فروش بزرگ لوازم الکترونیکی Newegg نیز اشاره کرده است که احتمالاً این میم کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت در روز جمعه اضافه می کند.

اوایل این هفته، رئیس سینماهای زنجیره ای AMC، آدام آرون اعلام کرد که BitPay با Shiba Inu موافقت کرده است و بزرگترین سینمای جهان می تواند SHIB را به مجموعه ارزهای رمزپایه موجود خود برای پذیرش به عنوان روش پرداخت در دو ماه آینده اضافه کند.

کسب و کار های کوچک تر نیز علاقه بسیار زیادی به این ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم پیدا کرده اند. یک رستوران کوچک در پاریس پس از فعال کردن پرداخت‌های شیبا اینو در اواخر اکتبر خبرساز شد و اعلام کرد که مشتریانش چندین برابر شده اند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments