دوج کوین و شیبا

خالق کاردانو به سرمایه گذاران شیبا اینو و دوج کوین هشدار داد!

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو (ADA) می‌گوید که سکه‌های میم علیرغم عدم کاربرد و موارد استفاده، به ارزش بازار میلیاردها دلار رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت فناوری بلاک چین IOHK که مسئول توسعه کاردانو و ارز ADA است، به 291000 فالور خود در شبکه اجتماعی یوتیوب می گوید که پروژه های رمزنگاری باید بر اساس ماموریت و چشم انداز آنها ارزیابی شوند.

ما دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را در بازار داریم. آنها از نظر فنی دهها میلیارد دلار ارزش جمع آوری کرده اند، اما هیچ کاربرد واقعی غیر از این واقعیت که یک شبکه اجتماعی پشت آنها وجود دارد، وجود ندارد.
اما طرفداران این ارزها استدلال می کنند که این شبکه های اجتماعی خود نشان دهنده ارزش هستند و بنابراین، این تنها چیزی است که شما نیاز دارید.
افراد قدیمی مثل من می گویند که شما باید اصول واقعی، معاملات واقعی، تجارت واقعی، پتانسیل سودمندی کاربر، مسیری به این چیزها و دیدگاهی درباره نحوه عملکرد این دارایی ها در جهان و در راستای تغییر جهان داشته باشید.

بنیانگذار Cardano می گوید که بازده بسیار بالای برخی از دارایی های کریپتو در لیست قیمت ارز دیجیتال منجر به انتظارات غیر واقعی در صنعت شده است.

هر سال، بدون توجه به شرایط اقتصادی، شاهد راه اندازی هزاران پروژه مرتبط با ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هستیم. این مسئله تحریفی در مورد انتظارات ما از بازگشت سرمایه ایجاد کرده است و بسیاری از نهادهای نظارتی در این مورد به مردم هشدار داده اند.

اگر انتظار داشته باشیم هر سال قیمت ارزی 100 برابر شود، غیر واقعی است. منطق و ریاضی به این شکل کار نمی کند.

به گفته هاسکینسون، انتظارات غیرواقع بینانه باعث بی حوصلگی در صنعت کریپتو شده است.

در نتیجه سود های غیر واقعی، مردم دیدگاه‌های بسیار ناسالمی در مورد اینکه کارها چقدر باید طول بکشد و ارزش از کجا می‌آید ایجاد کرده‌اند. و بسیاری از مردم شروع به عضویت در تئوری ابله بزرگتر می کنند که سریع وارد شوید، سریع بیرون بروید و به نوعی شما به این صورت یک زندگی عالی را خواهید داشت.

به طور کلی خالق کاردانو به عنوان یکی از کاربردی ترین پروژه ها و با پشتوانه ترین رمز ارزهای بازار معتقد است که سرمایه گذاری در شت کوین های انفجاری انتظارات مردم را بالا برده است. 

به عنوان مثال قیمت ارز شیبا از ابتدای سال 2021 تا کنون عملکرد قابل توجهی داشته است و بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها با خرید ارز شیبا توانسته اند به سود های سر سام آوری دست پیدا کنند در حالی که قیمت آدا همچنان در محدوده زیر 3 دلار در نوسان است.

نظر شما درباره اظهارات هاسکینسون چیست؟

منبع: دیلی هودل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments