افزایش تقاضا سرمایه گذاران نهادی کاردانو

افزایش تقاضا سرمایه گذاران نهادی کاردانو | تراکنش های بزرگ ADA در سال 2022 پنجاه برابر شده است!

حجم تراکنش های بزرگ در کاردانو در سال 2022 افزایش یافت. این نشان می دهد که اکنون تقاضای سازمانی برای شبکه بلاک چین وجود دارد.

شرکت اطلاعات رمزنگاری IntoTheBlock گزارش می دهد که تعداد تراکنش های بزرگ در بلاک چین کاردانو بیش از 50 برابر در سال جاری افزایش یافته است.

حجم تراکنش های بزرگ (LTV) به حجم کل تراکنش های مشخص شده در توکن ADA کاردانو به ارزش بیش از 100000 دلار اشاره دارد. از اول ژانویه، LTV از 1.35 بیلیون ADA در روز به 69 بیلیون ADA (به ارزش 81.4 بیلیون دلار) در روز دوشنبه در Cardano افزایش یافته است.

به گفته IntoTheBlock، این افزایش 51 برابری در حدود سه ماه است و یکی از بالاترین سطوح از اواسط سال 2018 است. این شرکت در یک توییت در روز سه شنبه گفت که چنین حجم بالایی نشان دهنده “تقاضای سازمانی فزاینده” است.

به گفته این شرکت تجزیه و تحلیل داده، در حالی که سایر معیارها مانند اندازه متوسط تراکنش و نوسان نسبتاً راکد باقی می مانند، کل آدرس ها از ابتدای سال 2022 افزایش یافته است. سال با حدود 3.4 میلیون آدرس آغاز شد که اکنون به 5 میلیون آدرس رسیده است. در حالی که در حال حاضر تنها هفت برنامه غیرمتمرکز (DApps) در DefiLlama ظاهر می‌شوند، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران، گفت که انتظار می‌رود به دلیل هارد فورکی که در اواسط سال پیش‌بینی می‌شود، تعداد بیشتری از آن‌ها دنبال شوند.

طبق گفته DefiLlama ردیاب برنامه DeFi، ارزش کل قفل شده (TVL) در حال حاضر 303 میلیون دلار است، که فقط از 326 میلیون دلار بالاترین قیمت ثبت شده در روز پنجشنبه فاصله دارد.

اگر ما واقعاً غیرمتمرکز هستیم، باید به نحوی دور هم جمع شویم و این را بفهمیم. ما باید یک نوع قانون اساسی برای این چیزها بنویسیم. ما باید تصمیم بگیریم که “منشور حقوق برای استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین چیست؟

او گفت: دو راه پیش روی ما وجود دارد – یکی، ما یکپارچگی خود را حفظ می کنیم و به تمرکززدایی نگاه می کنیم، این ها را پیدا و درک می کنیم. یا، دو، ما آن را نادیده می گیریم. در این صورت، ما الگوریتم‌های اجماع بسیار متمرکز و بهینه‌سازی شده‌ای خواهیم داشت که می‌توانند در هر زمانی بازنشانی شوند. عده معدودی کنترل بسیاری را در دست خواهند داشت.

این تصمیم است و من آن تصمیم را نمی‌گیرم – همه شما انجام می‌دهید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments