زمان خرید بیت کوین است

تحلیل ها نشان می دهند که وقت خرید بیت کوین است

قیمت 40،000 دلاری بیت کوین در نوسانگر تحلیل نسبت ارز بیت کوین به استیبل کوین ها نشان می دهد که زمان ورود مجدد سرمایه گذاران به بازار فرا رسیده است.

شرکت مایکرو استراتژی مثل همیشه هوشمندانه به دنبال سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) است زیرا یک نمودار تحلیل با سابقه عالی همه را به خرید بیت کوین فرا می خواند. صبح امروز در یک توییت، تحلیلگر محبوب کول گارنر سیگنالهای صعودی را که برای نوسانگر تحلیل نسبت بیت کوین به استیبل کوین بود، به اشتراک گذاشت.

بعد از اینکه مایکرو استراتژی اعلام کرد قصد دارد 1.5 میلیارد دلار دیگر در بیت کوین سرمایه گذاری کند، بیت کوین قیمت خود را به 40000 دلار رسانید.این روند صعودی با تمجید ایلان ماسک و سرمایه گذار پل تودور جونز همراه شد.

از سال 2019 ، این شاخص یک بار هم در گرفتن یک روند صعودی در بیت کوین شکست نخورده است.

گارنر اظهار داشت: “از سال 2019 تا به حال این شاخص فقط یک سیگنال خرید دیگر چاپ کرده است.”

کی یانگ جو ، مدیرعامل منبع نظارت بر CryptoQuant ، که این شاخص را تولید می کند، با این وجود زنگ خطر را برای فروش احتمالی این هفته به صدا درآورد. او گفت ، این خطر می تواند از صرافی Bitfinex، جایی که وال های زیادی در پوزیشن کوتاه خود منتظر موقعیت مناسب برای فروش هستند، ناشی شود.

یانگ جو به فالوور های توییتر خود گفت: “اگر دامپینگ دوباره تکرار شود، ممکن است از طرف Bitfinex باشد.”

در عین حال شرکت سرمایه گذاری مایکرو استراتژی در بیت کوین می تواند به خودی خود خبر مثبت برای جلب بازار باشد.

مدیرعامل مایکرو استراتژی مایکل سیلور همچنان در مورد اعلامیه های جمع آوری کمک مالی برای سرمایه گذاری در بیت کوین صحبت می کند و توجه زیادی در رسانه های اجتماعی کسب می کند.

وی در پاسخ به تودور جونز گفت: “اگر 5٪ از سهام خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنید ، تصمیم گرفته اید که 95٪ از سرمایه های خود را در دارایی هایی که توسط بیت کوین از بین می رود، سرمایه گذاری کنید.”

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments