بهترین ایردراپ های سال 2023

معرفی ایردراپ های سال 2023 | آشنایی با بهترین ایردراپ های امسال و سرمایه گذاری در آنها

سال جدید میلادی شروع شده است و آیا خوب نیست که سفر ارز دیجیتال خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید؟ همانطور که میدانید ایردراپ یک راه عالی برای کسب ارز دیجیتال است. ما طیف گسترده‌ای از ایردراپ‌های کریپتو رایگان را در این لیست قرار داده‌ایم و در ادامه در مورد همه آنها با جزئیات بیشتر صحبت می‌کنیم تا در حال حاضر ایده بهتری در مورد نحوه کسب ارز دیجیتال رایگان داشته باشید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین ایردراپ های سال 2023 آشنا شوید.

آشنایی با 6 ایردراپ برتر سال 2023

در چند ماه گذشته، راه‌اندازی شبکه اصلی بلاک چین آپتوس و ایردراپ آن سروصدای زیادی را در فضای کریپتو ایجاد کرد. در حالی که توکنومیک و توزیع توکن که مدت هاست ناشناخته است بحث های زیادی را برانگیخته است، چراکه ذینفعان این ایردراپ کریپتو توانسته اند از دریافت ارز دیجیتال رایگان لذت ببرند.

🔺اگر در حال حاضر شما ایردراپ ارز آپتوس (APT) را از دست دادید و از این موضوع ناراحت هستید؟ نگران نباشید 6 پروژه بسیار امیدوارکننده وجود دارد که می‌توانند در هفته‌ها و ماه‌های آینده یک ایردراپ انجام دهند.

ایردراپ ارز SUI

در کنار آپتوس، بلاک چین SUI یکی از پرطرفدارترین پروژه‌ها در حال حاضر در فضای رمزنگاری است. درست مانند پروژه Aptos، رمز ارز SUI توسط کارمندان سابق متا تأسیس شد که در حال توسعه یک بلاک چین لایه 1 بسیار مقیاس پذیر بر اساس زبان برنامه نویسی MOVE Diem و اثبات سهام هستند.

ایردراپ Zksync

قبل از اینکه در مورد پتانسیل ایردراپ zKsync صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا بفهمیم ZkSync چیست؟

ZKSync یک بلاک چین لایه دو برای اتریوم است که از zk-rollups به عنوان فناوری مقیاس‌ پذیری استفاده می‌کند. در این شبکه zk-rollup تراکنش‌ها را از شبکه اصلی اتریوم جمع‌آوری می‌کند و اثبات تراکنش‌ها را به اتریوم ارسال می‌کند. این بدان معناست که صدها تراکنش در یک تراکنش دسته‌بندی می‌شوند که توسط اتریوم تأیید و ایمن می‌شود.

سیستم‌هایی با دانش صفر دارای امنیت رمزنگاری فعال هستند. اثبات‌های دانش صفر یکی از امیدوارکننده‌ ترین راه‌حل‌های مقیاس‌ پذیری و حفظ حریم خصوصی برای اتریوم در نظر گرفته می‌شوند.

یکی از مزایای فناوری zkSync هزینه پایین گاز در بلاک چین L2 است. هزینه های گاز می تواند تا 100 برابر کمتر از اتریوم باشد در حالی که همچنان امنیت شبکه اصلی ETH را به ارث می برد.

ایردراپ لیرزیرو

ایردراپ لیرزیرو (LayerZero)

یکی از چالش های فناوری بلاک چین، سادگی استفاده از آن برای کاربران بوده است، به خصوص زمانی که صحبت از جابجایی دارایی ها بین زنجیره ها می شود.

برای حل این مشکل، LayerZero با یک رویکرد ساده اما انقلابی بر اساس روشی مشابه در استفاده از مفهوم جابجایی دارایی‌ها بین زنجیره‌ها با استفاده از پارامترهای سنتی یک تراکنش بلاک‌چین: سربرگ بلاک و اثبات تراکنش‌ها، در حال نفوذ است.

برای انجام این کار، از دو موجودیت مستقل اوراکل و Relayer استفاده می کند که به عنوان اعتبار سنجی زنجیره ای عمل می کنند، بنابراین به طور قابل توجهی تمام بار محاسباتی و منابع مورد نیاز برای اعتبارسنجی تراکنش هنگام جابجایی دارایی ها بین زنجیره ها را حذف می کند.

در عوض، از رسمی‌سازی ارتباطات اولیه مورد نیاز برای اجازه دادن به تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل، که تحویل معتبر نامیده می‌شود، استفاده می‌کند و در عین حال امنیت بلاک چین را حفظ می‌کند.

ویژگی کلیدی این پروتکل این است که می‌توان تراکنش‌ها را به صورت دسته‌بندی کرد و یک بار هزینه بنزین را پرداخت کرد، که فرصت وسیعی را برای طراحی dApp ایجاد می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد.

ایردراپ آربیتروم

ایردراپ آربیتروم

بلاک چین Arbitrum یک راه حل لایه 2 است که برای افزایش قابلیت ها، مقیاس پذیری و سرعت قراردادهای هوشمند اتریوم طراحی شده است. با استفاده از مجموعه فناوری آربیتروم، می‌توانید هر آنچه را بر روی بلاک چین اتریوم بسازید، اما نسبتاً با تراکنش سریع‌تر و با هزینه بسیار کمتر.

پلتفرم لایه 2 طوری طراحی شده است که به سازندگان اجازه می دهد قراردادهای EVM اصلاح نشده (ماشین مجازی اتریوم) و تراکنش ها را در لایه دوم اجرا کنند، در حالی که با امنیت اتریوم مطابقت دارد.

آربیتروم هنوز هیچ توکنی ندارد اما احتمال زیادی وجود دارد که Arbitrum به زودی یک توکن راه اندازی کند.

ایردراپ متامسک

ایردراپ متامسک

متامسک یک کیف پول نگهبانی شناخته شده و به طور بالقوه یکی از امیدوارکننده ترین ایردراپ های رمزنگاری آینده است که نباید از آن غافل شوید. MetaMask در قالب یک برنامه تلفن همراه و افزونه مرورگر ارائه می شود که به سرمایه گذاران رمز ارز یک رمز عبور و عبارات بازیابی را می دهد.

همچنین به عنوان صرافی توکن، کیف پول و هر چیز دیگری که برای مدیریت دارایی های دیجیتال خود نیاز دارید عمل می کند. محبوبیت MetaMask با بیش از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه افزایش یافته است. افراد و سازمان‌ها ممکن است از کیف پول برای دسترسی به DeFi، منت NFT و انجام کارهای دیگر با استفاده از شبکه‌های قرارداد هوشمند استفاده کنند.

شایعه شده است که کیف پول محبوب اتریوم در حال توسعه توکن خود است، به همین دلیل است که این لیست از بهترین ایردراپ های کریپتو را ایجاد کرده است. برای توضیح بیشتر، با محبوبیت روزافزون ایردراپ های کریپتو در این بخش، زمانی که پلتفرم ارز خود را راه اندازی می کند، MetaMask احتمالاً اقدام خواهد کرد.

جوزف لوبین بنیانگذار ConsenSys، پلتفرم کیف پول MetaMask توسط و یکی از خالقان اتریوم است. در اواخر سال 2021، جوزف به دنبال کنندگان توییتر گفت که «در جریان باشید»، به طور خاص با اشاره به توکن MASK. همانطور که گفتیم، MetaMask در حال حاضر موفق بوده است، بنابراین اگر این اتفاق بیفتد، می تواند یکی از بهترین ایردراپ های آینده باشد.

ایردراپ استارک نت

ایردراپ استارک نت

استارک نت یک بلاک چین غیرمتمرکز، بدون مجوز و Validity-Rollup است که از Cairo به عنوان زبان برنامه نویسی خود استفاده می کند. شبکه اصلی Starknet اکنون فعال است.

مانند دیگر راه حل های بلاک چین لایه 2، Starknet نیز در بالای بلاک چین اتریوم عمل می کند. این بلاک چین جدید امن و متشکل است و هدف آن ارائه یک پلتفرم بهتر و مطمئن برای توسعه دهندگان برای ساخت dApps و کاربران سرعت تراکنش های سریع تر است.

استارک نت تا کنون بدون توکن است، با این حال، این پلتفرم راه اندازی توکن خود را تایید کرده است. 9 درصد از عرضه آنها به توسعه دهندگان و کاربران نهایی که در حال ساخت dApp با استفاده از StarkNet هستند، اختصاص می یابد.

سوالات متداول 

آیا واقعاً می توانیم از ایردراپ ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنیم؟

در حالی که برخی از ایردراپ های کریپتو می توانند کلاهبرداری باشند، برخی از ایردراپ های کریپتو واقعاً می توانند شما را ثروتمند کنند. به عنوان مثال، یونی سوآپ 400 توکن را به صورت رایگان به همه کاربرانی که در روزهای اولیه با dex تعامل داشتند، ارائه کرد. هر کسی که 10 حساب داشت، 4000 توکن دریافت کرد. ارز دیجیتال یونی سواپ در اوج خود قیمت 42 دلار را لمس کرد، که به معنای نزدیک به 17000 دلار موجودی در هر حساب است.

بهترین ایردراپ های سال 2023 کدامند؟

در این مقاله به بررسی و آشنایی با بهترین ایردراپ های سال 2023 پرداختیم و دریافتیم که بسیاری از پروژه ها قصد راه اندازی توکن های خود را دارند. برخی از ایردراپ های برتر امسال عبارت است از: متامسک، Zksync، و آربیتروم. 

آیا بسیاری از ایردراپ های ارز دیجیتال کلاهبرداری است؟

ممکن است پروژه‌هایی وجود داشته باشند که از ایردراپ‌های کریپتو برای قربانیان کلاهبرداری استفاده کنند. شما باید آگاهی داشته باشید تا مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرید. بهتر است تمام لینک ها را از سایت‌های رسمی تأیید کنید، قبل از انجام ایردراپ چندین بار بررسی کنید. عجله نکنید تمام وقت خود را صرف کنید و با حسابی ادامه دهید که در آن تعداد زیادی رمز ارز ذخیره نشده است تا حتی اگر هک شوید، در نهایت پول زیادی از دست ندهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments