شیبا اینو در سال 2023 چقدر می تواند افزایش یابد؟ SHIB یک انتخاب محبوب در میان سرمایه گذاران 

شیبا اینو در سال 2023 چقدر می تواند افزایش یابد؟ SHIB یک انتخاب محبوب در میان سرمایه گذاران 

در سال‌های اخیر، صنعت کریپتوکارنسی با فراز و نشیب‌های فراوان و اکتشافات جدید هیجان‌انگیز در حال حرکت بوده است. رشد شیبا اینو (SHIB)، توکنی که به سرعت به یکی از دارایی های مورد بحث در صنعت کریپتو تبدیل شده است، یکی از هیجان انگیزترین داستان ها در این زمینه بوده است. در این مقاله قصد داریم به این بپردازیم که چرا محبوبیت شیبا در سال 2023 افزایش پیدا می‌کند، و آینده این ارز دیجیتال در حال توسعه چه خواهد بود.

شیبا اینو، که اغلب به عنوان «برادر کوچک دوج کوین» شناخته می‌شود، یک توکن الهام گرفته از میم است که دنیای ارزهای دیجیتال را طوفانی کرده است. شیبا اینو، مانند دوج کوین، بر اساس یک الگوی رفتاری اینترنتی محبوب (در این مورد، نژاد سگ Shiba Inu) است و در نظر گرفته شده که جایگزین سبک‌ تری برای ارزهای دیجیتال جدی‌ تر مانند بیت‌ کوین باشد. با وجود منشأ سرگرم کننده اش، شیبا اینو به سرعت به یکی از داغ ترین توکن ها در بخش ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

در چه صورت محبوبیت شیبا در سال 2023 افزایش می یابد؟ 

دلایل متعددی به صعود سریع آن کمک کرده است. برای شروع، طراحی الهام گرفته شده از میم توکن، آن را برای مشتریان جوان تر و آشنا به اینترنت که به دنبال چیزی تازه و متفاوت در حوزه ارزهای دیجیتال هستند، جذاب کرده است. علاوه بر این، جامعه قوی از حامیان و سرمایه گذاران توکن به رشد آن کمک کرده اند و بسیاری از افراد آن را فرصتی برای ورود به یک طبقه دارایی جدید و جالب می دانند.

توسعه شیبا اینو نیز توسط مدل اقتصادی متمایز آن کمک شده است. شیبا اینو، برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، عرضه ثابتی از 50 کوادریلیون توکن دارد که درصد عمده‌ای از آنها به فرآیند توکن سوزی شیبا وابسته است تا برای کاهش عرضه کلی توکن در طول زمان طراحی شده است. به دلیل نادر بودن، شیبا اینو در میان سرمایه‌گذارانی که مشتاق به خرید توکن هایی با سود های بزرگ بعدی هستند، تبدیل به یک انتخاب محبوب شده است و قیمت آن را بالا می‌برد.

بی تابی ارتش شیبا برای راه اندازی شیباریوم 

ارز شیبا اینو دومین سکه بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است که به طور فعال توسط نهنگ ها کنترل می شود. با وجود لقب دائمی «قاتل دوج کوین»، قیمت شیبا اینو در حال حاضر کاهش یافته است. قیمت میم کوین در هفت روز گذشته بیش از 11 درصد سقوط کرده است زیرا تاریخ رسمی عرضه شیباریوم همچنان به طور دقیق اعلام نشده است.

یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت می تواند هیجان در حال مرگ پیرامون شیباریوم باشد. هر روز، ارتش SHIB بی تاب می شود زیرا توسعه دهنده اصلی این پروژه، Shytoshi Kusama در حال کم اهمیت جلوه دادن وضعیت است. Shythoshi Kusama گفت که او نمی تواند اطلاعات دقیقی را در مورد تاریخ انتشار شیباریوم تعیین کند.

اما بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که تا انتها سال 2023 که قطعا تا آن زمان بلاک چین لایه 2 شیباریوم راه اندازی شده است، قیمت این ارز دیجیتال رکوردشکنی جدیدی را به ثبت می رساند و چه بسا ممکن است امسال به شیبا اینو یک دلاری دسترسی داشته باشیم.

امسال چه سرنوشتی در انتظار شیبا اینو است؟

زمان مشخص خواهد کرد، اما چند نکته وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. از یک سو، جامعه فعال توکن و گسترش محبوبیت بدون شک نشانه های مثبتی برای آینده آن هستند. از طرف دیگر، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات خود بدنام است و قیمت Shiba Inu ممکن است به همان سرعتی که افزایش یافت کاهش یابد.

در نتیجه، در مدت زمان کوتاهی، شیبا اینو به عنوان یک دارایی جدید جذاب در فضای ارزهای دیجیتال ظاهر شده است. ظهور شیبا اینو داستانی است که ارزش دنبال کردن را در ماه ها و سال های آینده دارد، صرف نظر از اینکه اینجا برای ماندن است یا یک فرصت گذرا. با این حال، بسیاری از سرمایه گذاران همچنان بر این باورند که ارزش شیبا اینو ممکن است به رکوردی بی سابقه برسد. ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که ارزش آنها بیش از 36 میلیارد دلار است، بنابراین بدون شک هر چیزی ممکن است.

منبع: آنلتیکس اینسایت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میراکبر
میراکبر
1 سال قبل

سلام وقت بخیر ممنون ازاطلاع رسانیتون.ایا شیبا یک دلاری را تو این سال میبینیم با چه تحلیلی.جیب من هم بوی پول را استشمام میکند؟