سرقت 130 میلیون دلاری بنیانگذاران ارز گالا | بار دیگر دعوای حقوقی و ضرر سرمایه گذاران

سرقت 130 میلیون دلاری بنیانگذاران ارز گالا | بار دیگر دعوای حقوقی و ضرر سرمایه گذاران

دو بنیانگذار گالا گیمز، اریک شیرمایر و رایت ترستون اکنون به دلیل سرقت توکن های GALA در دادگاه هستند.

پس از آنکه بنیانگذاران پروژه، اریک شیرمایر و رایت ترستون، در دادگاه حاضر شدند، به نظر می رسد طوفانی در اکوسیستم ارز گالا رخ خواهد داد.

دعوای حقوقی تیم توسعه دهنده بازی گالا گیمز

بر اساس پرونده‌هایی که به دادگاه ناحیه ایالات متحده در ناحیه یوتا ارسال شده است، اریک ترستون و شرکتش True North United Investments LLC را به سرقت مجموعا 8,645,014,077 ارز گالا به ارزش 130 میلیون دلار متهم شده اند.

همانطور که در پرونده 76 صفحه ای موجود است، ترستون متهم شد که عمداً “وب پیچیده ای از تراکنش های مبهم” را راه اندازی کرده است که از طریق آن برای جابجایی، خرید ارز گالا و یا فروش آن اقدام کند. همانطور که در دادخواست ذکر شد، وجوه قبلاً قبل از اقدام شرکت منتقل شده بود.

🔺در ماه مارس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از Thurston، True North و شرکت دیگری که او تأسیس کرده بود، به نام Green United، به دلیل فروش سرمایه گذاری در یک طرح استخراج ارز دیجیتال جعلی شکایت کرد.

این شکایت و اتفاق که در اکوسیستم Web3.0 رخ داده است موجب می شود تا همه چی دست به دست هم دهد و باب میل کمیسیون امنیت و تبادل ایالات متحده (SEC) پیش رود تا به اهداف خود که به ضرر بازار کریپتو و قیمت ارزهای دیجیتال است، برسد.

درگیری های داخلی در پروژه بازی‌های گالا همچنین نشان‌دهنده چالش قبلی این شرکت با یکی از تنظیم‌ کننده های بازار است. سابقه شکایت از Thurston به قبل از Gala Games باز می‌ گردد، زیرا این دعوا نشان می دهد که همه پروژه‌های رمزنگاری دیگری را که او با آنها درگیر بوده است، اکثرشان در گذشته با دعوی قضایی روبرو بوده‌اند. به عنوان بخشی از خواسته های این دادخواست، تقاضای گسترده برای جبران خسارات وارده و همچنین برکناری ترستون به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم است. این رویداد تاثیر منفی در آینده ارز گالا دارد.

سقوط 70 درصدی ارز گالا از ابتدا سال 2023

بازی گالا گیمز یکی از بسترهای بازی کاملاً کاربردی در دنیای Web3.0 است. این پروژه از توکن GALA استفاده می کند و به عنوان وسیله ای برای خرید دارایی های درون بازی و همچنین استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای تبادل بین بازیکنان عمل می کند.

چارت هفتگی ارز گالا

ارز gala، توکن اصلی بازی‌های گالا، از اوایل سپتامبر 2023 تحت فشار فروش بسیار زیادی قرار داشت. داده ها نشان می‌دهند که این توکن نسبت به اوج‌های سال 2023 که در اواخر ژانویه 2023 به 0.062 دلار رسید، 72 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر که ارز گالا پایین تر از سطح 0.017 دلار معامله می شود احتمالا تا 93 درصد کاهش را تجربه کند. ارز دیجیتال گالا در حال حاضر 4 درصد کاهش یافته است و با قیمت 0.01682 دلار معامله می شود. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments