خبرهای هیجان انگیز برای شیباریوم و شیبا! چه چیزی در انتظار سرمایه گذاران است؟ 

خبرهای هیجان انگیز برای شیباریوم و شیبا! چه چیزی در انتظار سرمایه گذاران است؟ 

توسعه‌ دهنده اصلی شیبا اینو به سه بروزرسانی مهم اشاره کرده و همچنین توضیحاتی را در مورد رویداد های بعدی ارائه کرده است.

اکوسیستم شیبا اینو در چند هفته گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. آن چیزی که احتمالاً یکی از مهم‌ ترین نسخه‌ها در نقشه راهش است، راه‌ حل مقیاس‌ پذیری لایه 2 است، که شیباریوم نامیده می‌شود. راه اندازی شبکه بدون مشکل نبود و توسعه دهندگان مجبور شدند موقتاً آن را به صورت پرایوت فعال کنند.

خرید و فروش شیبا

3 بروزرسانی مهم شیبا اینو

گفته می‌شود، Shytoshi Kusama، توسعه‌ دهنده اصلی پروژه شیبا اینو، در پلتفرم X به چند بروزرسانی مهم اشاره کرده است و سرمایه گذاران برای اتفاقات بعدی هیجان زده هستند. 

اول از همه، او اشاره کرد که WBone کامل است. یکی دیگر از توسعه دهندگان شیبا اینو به نام Kaal Dhairya توضیحاتی را ارائه کرد.

قرارداد تایید شده WBone را می توان در این صفحه یافت، در حالی که Dhairya همچنین تصریح کرد که “نسخه میزبان Blockcout Explorer اکنون در Shibariumscan در دسترس است.”

این به تیم پروتکل کوچک و در عین حال اختصاصی ما اجازه می‌دهد تا بر روی شبکه و ارتقاء آن تمرکز کند، در حالی که تیم حرفه ای Blockscout تضمین می‌کند که پلتفرم جستجوگر فعال است و زنجیره 100 درصد ایندکس شده است.

این موضوع توسط کوساما، توسعه دهنده اصلی نیز تایید شده است.

بروزرسانی بعدی شاید یکی از پیشرفت‌ هایی باشد که جامعه بیشتر منتظر آن است – شیبا سواپ، صرافی غیرمتمرکز اکوسیستم شیبا اینو.

کوساما در این باره توضیح داد:

ما Shibaswap را هنوز راه اندازی نکردیم زیرا این فقط مربوط به Shy و تیم نیست. این در مورد صدها پروژه است که ماه ها برای راه اندازی شیباریوم منتظر مانده اند. 

بنابراین بلافاصله انتظار راه اندازی Shibaswap را نداشته باشید، فعلا فضای دیگری را برای دیگر توکن ها و پروژه ها در نظر داشته باشید.

🔺تنها راهی که شیبا اینو را به 1 دلار می رساند کدام است؟ بررسی احتمال شیبا یک دلاری🔺

اتفاقات هیجان انگیز بعدی چیست؟

تحولات اخیر در اکوسیستم شیبا اینو تاثیر زیادی گذاشته است و برخی از نهنگ ها به میزان قابل توجهی برای خرید شیبا اقدام می کنند.

طبق اطلاعات Etherscan، در اوایل سپتامبر، شخصی 4.64 تریلیون توکن SHIB به ارزش تقریباً 38 میلیون دلار را بین دو کیف پول ناشناس جابه‌جا کرد. با این حرکت اسرار آمیز، نهنگ ها ممکن است منتظر تحولات جدیدی باشد، و کوساما در توضیح آنچه در دستور کار بعدی است کوتاهی نکرد.

اکنون که پروژه های قبلی کامل شده اند، انصراف از قرارداد و همچنین افزایش گره های اعتبارسنجی مرحله بعدی است. این یک فرآیند است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آریا
آریا
8 ماه قبل

آقای کوساما و تیم توسعه دهنده شیبا،همواره به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ در میم کوین شیبا هستند،از طرفی ،شیبا دارای طرفداران و علاقمندان زیادیست که به ارتش شیبامعروفند.این دو عامل میتواند مزیتی بزرگ برای رشد قیمت شیبا باشد.ولی شیبا یک میم کوین با عرضه نامحدود است و نمیتوان انتظار داشت که در یکی،دوسال اخیر بتواند به قیمت0٫01 دلار هم برسد