انتقال 87 میلیارد لونا کلاسیک از FTX به بایننس | آیا قیمت LUNC تحت فشار است؟

انتقال 87 میلیارد لونا کلاسیک از FTX به بایننس | آیا قیمت LUNC تحت فشار است؟

گزارش شده است که FTX در این ماه میلیاردها لونا کلاسیک (LUNC) را به صرافی های کریپتو کراکن و بایننس منتقل می کند.

بر اساس گزارش‌ها، صرافی کریپتو ورشکست شده FTX انتقال توکن‌های لونا کلاسیک (LUNC) را به صرافی‌های کریپتو کراکن و بایننس در این ماه آغاز کرده است. پس از اعلام ورشکستگی FTX در ماه نوامبر، جامعه متوجه شد که این صرافی 154.39 میلیارد توکن LUNC در کیف پول داغ صرافی ارز دیجیتال نگهداری می کند.

در حالی که FTX در حال حاضر مراحل ورشکستگی خود را طی می کند، کیف پول داغ مرتبط با FTX در حال انتقال میلیاردها توکن لونا کلاسیک (LUNC) است که از ماه جولای در کیف پول بودند. بر اساس تراکنشی که توسط CoinGape مشاهده شد، بیش از 87.34 میلیارد توکن LUNC در ماه مارس به سایر صرافی‌های رمزنگاری منتقل شد.

شخصی قرارداد کیف پول را در 2 فوریه تغییر داد و 4.84 میلیارد توکن LUNC در 24 فوریه معامله کرد. آخرین تراکنش در 14 مارس انجام شد و 30 میلیارد توکن LUNC از کیف پول حذف شد. چندین تأثیرگذار Terra Classic از جمله Classy Crypto، حرکت توکن‌های LUNC را از کیف پول FTX گزارش کردند.

این کیف پول اکنون 66.88 میلیارد توکن LUNC به ارزش تقریباً 8.5 میلیون دلار دارد. برخی ادعا می کنند که توکن های LUNC حذف شده از کیف پول باید به آدرس کیف پول مرده ارسال شوند. با این حال، این توکن‌ها احتمالا متعلق به مشتریان FTX هستند و ارسال توکن‌ها به آدرس کیف پول مرده برای افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک اشتباه است.

در همین حال، انجمن Terra Luna Classic پیشنهادهایی را که با هدف افزایش مالیات بر سوخت LUNC و پیشنهاد افزایش بودجه برای استخر جامعه بود، رد کرد. این پیشنهادها رد شد زیرا جامعه معتقد است افزایش مالیات بر روی حجم معاملات تاثیر می گذارد، همچنین بایننس مکانیسم توکن سوزی خود را کنار میگذارد و از ورود پروژه ها به زنجیره جلوگیری می کند.

قیمت لونا کلاسیک تحت فشار باقی می ماند؟

در میان جابجایی توکن‌های لونا کلاسیک به صرافی‌های رمزنگاری، قیمت با وجود بهبود گسترده در بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار باقی می‌ماند. در همین حال، سوزاندن توکن های LUNC به نزدیک به 50 میلیارد می رسد.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش پیدا کرده است و قیمت در حال حاضر 0.0001332 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000126 دلار و 0.0001345 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 30 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه معامله گران است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
1 سال قبل

لوناک اگر به یک دهم دلار برسد جبران تمام ورشکستگی ها را خواهد کرد
من هیچ وقت احساسم بهم دروغ نگفته و قطعا تا آخر سال میلادی هزار تومان را رد خواهد کرد یعنی تا قبل از هاوینگ بیت کوین
بخرید تا جا نمانید حداقل صد دلار
این __________ و این هم ✍
پر سود و پول دار باشید 💙💙💙💙

اردشیر
اردشیر
1 سال قبل

لونا پیشرفت میکنه مطمن باشید صبر میخواد