چهار خطر احتمالی برای قیمت شیبا | پیش بینی ربات هوش مصنوعی چیست؟

چهار خطر احتمالی برای قیمت شیبا | پیش بینی ربات هوش مصنوعی چیست؟

محبوب ترین ربات هوش مصنوعی جهان در مورد چهار خطر احتمالی برای قیمت شیبا اینو در آینده اظهار نظر می کند.

قیمت شیبا اینو در هفته گذشته روند کاهشی داشته است و در آن دوره حدود 7.2 درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته 15.6 درصد و در سال گذشته حدود 36 درصد کاهش یافته است.

ما تصمیم گرفتیم به وسیله ربات هوش مصنوعی ChatGPT در مورد عملکرد اخیر شیبا اینو اطلاعات بیشتری کسب کنیم و ببینیم که آیا مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند عوامل نوسانات قیمت را پیش بینی کند یا خیر.

چهار محرک برای قیمت شیبا اینو

قبل از اینکه به بررسی خطرات احتمالی قیمت SHIB بپردازیم، ChatGPT همچنین چهار کاتالیزور بالقوه را معرفی کرد. اول، فکر می کند که کمپین های رسانه های اجتماعی به طور بالقوه میتوانند قیمت آن را افزایش دهند. اگر تاریخ نشانه ای باشد، این به خوبی می تواند درست باشد.

🔰این ربات هوش مصنوعی همچنین فکر می کند که حمایت جامعه و توجه جریان اصلی می تواند نقش مثبتی در آینده شیبا داشته باشد.

♦️احتمال میلیونر شدن سرمایه گذاران شیبا بعد از راه اندازی شیباریوم چقدر است؟♦️

جوامع قوی می توانند نقش مهمی در موفقیت و پایداری یک ارزهای دیجیتال داشته باشند. […] تأیید این پروژه توسط افراد مشهور می تواند منجر به افزایش قیمت در کوتاه مدت شود.

🔰علاوه بر این، شرایط کلی بازار و نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال نیز می تواند نقش موثری برای بازگشت گاوها داشته باشد، در نهایت ممکن است شیبا اینو یک دلاری محقق شود. ChatGPT می‌گوید که توکن‌هایی با کاربرد کمتر می‌توانند افزایش قیمت قابل توجهی داشته باشند.

چهار خطر عمده برای قیمت شیبا اینو

در وهله اول، مشخص شد که ویژگی های کاربردی و کارایی محدود می تواند یک چالش باشد.

تا زمانی که توکن موارد استفاده قانع‌ کننده و کاربردی نداشته باشد یا با سیستم‌های بزرگ‌ تر ادغام نشود، پیش بینی ارزشمند بودن یا نبودن توکن در حد حدس و گمان باقی می ماند.

این نیز یکی از بحث های اصلی منتقدان است. با این حال، علیرغم برخی از مشکلات راه‌ اندازی شیباریوم – شبکه لایه دو مورد انتظار شیبا اینو، تیم توسعه دهنده شیبا اینو اخیراً به ارائه خدمات پرداخته است.

🔺به منظور خطر احتمالی دوم، ChatGPT می‌گوید که دولت‌ها در سرتاسر جهان به یافتن چگونگی تنظیم صنعت ادامه می‌دهند و مقررات نامطلوب می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد.

🔺علاوه بر این، احساسات بازار نیز می تواند بدتر شود. و از آنجایی که احساسات سرمایه گذاران روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارد، در صورتی که رالی نزولی را در پیش بگیرند، قیمت شیبا سقوط خواهد کرد. 

🔺آخرین خطر احتمالی اما نه کم اهمیت، رقابت بالا در بین این پروژه ها است.

هزاران توکن در بازار وجود دارد. اگرچه ممکن است هر توکن توجه و ارتباط را در درازمدت بدون هیچ کاربردی حفظ کند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments