اضافه شدن فلوکی اینو به بخش متاورس صرافی بایننس | رشد 10 درصدی قیمت Floki

اضافه شدن فلوکی اینو به بخش متاورس صرافی بایننس | رشد 10 درصدی قیمت Floki

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان با افزودن فلوکی اینو به دسته‌های Metaverse و Gaming، پذیرش این میم کوین محبوب را افزایش داده است.

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، از طریق گنجاندن آن در دسته‌های خاص، امکان پذیرش بیشتر میم کوین فلوکی را فراهم کرده است و دلیلی برای پامپ 10 درصدی قیمت فلوکی اینو شد.

فلوکی اینو در متاورس بایننس

حساب رسمی توییتر Floki این خبر را به اشتراک گذاشت:

بایننس در صرافی خود فلوکی را به دسته های Metaverse و Gaming اضافه کرده است!

بایننس با اضافه کردن فلوکی اینو به دسته‌های Metaverse و Gaming خود به میلیون‌ها کاربر اجازه داد فلوکی را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری متاورس برجسته و بازی مانند SAND، MANA، AXS، IMX، GALA و ENJ معامله کنند. 

اضافه شدن فلوکی اینو به لیست متاورس بایننس

تصمیم بایننس برای گنجاندن Floki در دسته بندی Metaverse و Gaming خود اعتبار قابل توجهی برای یکی از بهترین میم کوین های سال 2023 و سایر توکن هایی با مضمون جک است. بایننس به دلیل فرآیند فهرست‌ بندی دقیق و انتخاب دقیق ارزهای دیجیتال، که از گنجاندن پروژه‌های معتبر و امیدوارکننده اطمینان می‌دهد، مشهور است.

پذیرش فلوکی و نوسانات قیمت آن

فلوکی، چهارمین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار، در چند وقت اخیر شتاب بیشتری به دست آورده است. این صرافی در Bitci، یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال ترکیه با بیش از 5 میلیون کاربر ثبت شده، فهرست شده است. همچنین در یک مشارکت استراتژیک که دو هفته پیش رونمایی شد، تیم Floki قصد دارد از طریق یک کمپین بازاریابی گسترده که از Binance Pay برای تشویق کاربران استفاده می‌کند، پذیرش را به پیش ببرد.

لیست شدن فلوکی در بایننس توسط این صرافی در 24 آوریل سال جاری اعلام کرد و روز بعد برای میلیون ها کاربر خود به طور مستقیم منتشر شد.

فلوکی به حرکت مثبت خود در بازار ادامه می دهد و طی 24 ساعت گذشته و هفته گذشته، سود خود را به نمایش می گذارد. با افزایش 3.09 درصدی ظرف مدت یک ساعت، 5.28 درصد افزایش در طی 24 ساعت پس از اعلام این خبر واکنش نشان داد. همچنین در طول 7 روز گذشته، بیش از 10٪ افزایش یافته است که نشان دهنده روند مثبت در عملکرد سکه است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments