پاسخ تیم فلوکی اینو به اتهامات و شایعات موجود در جامعه کریپتو

پاسخ تیم فلوکی اینو به اتهامات و شایعات موجود در جامعه کریپتو

در افشاگری اخیر، تیم توسعه دهنده فلوکی اینو در صفحه رسمی خود در پلتفرم X برای رسیدگی به اتهامات و شایعات منتشر شده در جامعه رمزنگاری و همچنین به کاربران خود در مورد کلاهبرداری هایی که از نام تجاری و شهرت خود استفاده می کنند هشدار داد.

در توییت اخیر که توسط مدیریت رسمی توییتر فلوکی @RealFlokiInu منتشر شد، ارتباط این پروژه را با PetabyteCapital رد کرد و شفاف سازی کرد که PetabyteCapital هرگز یکی از بنیانگذاران توکن FLOKI نبوده است.

باید اعلام کنیم که PetabyteCapital یکی از بنیانگذاران FLOKI نبوده و نیست. فلوکی اینو یک پروژه اجتماعی به معنای واقعی کلمه است و هرگز موسس یا هم بنیانگذار نداشته است.

این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که موارد متعددی از افراد یا نهادهایی گزارش شد که به طور نادرست خود را با این ارز رمزنگاری محبوب برای سوء استفاده از ارزش برند آن مرتبط می کردند. گمان می رود این ادعاهای گمراه کننده تلاشی برای ایجاد هیاهو در مورد پروژه های کلاهبرداری خودشان باشد.

تیم FLOKI همچنین تاکید کرد که اگر قرار باشد یک توکن جدید راه اندازی کنند، ابتدا آن را در کانال های رسمی خود اعلام خواهند کرد. همچنین از کاربران خود در مورد اهمیت انجام تحقیقات شخصی (DYOR) و اطمینان از اینکه هر گونه اطلاعات از منابع معتبر و رسمی تهیه شده است، ترغیب کرد.

این هشدار به دنبال گزارشی است که توسط حساب توییتر Whale Chart منتشر شده است که به PetabyteCapital برای کلاهبرداری‌ها و ادعای نادرست یکی از بنیانگذاران FLOKI اشاره می‌کند.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments