این هفته از معامله 5 آلت کوین دوری کنید! 

این هفته از معامله 5 آلت کوین دوری کنید! دلیل اجتناب از سرمایه گذاری چیست؟

از آنجایی که صنعت کریپتوکارنسی به روند معاملات رنج و بدون حرکت خود ادامه می دهد، ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاران باشد تا ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود را در حالی که قیمت ها نسبتاً پایین است خریداری کنند، اما همه دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری های یکسانی را در هر مقطع زمانی نشان نمی دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بخش کریپتو وب سایت خبری Finbold  با بررسی نمودارها، عملکرد قیمت، پیشرفت‌های اخیر (یا عدم وجود آنها) و شاخص‌های مختلف دیگر تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرست چندین دارایی رمزنگاری که ممکن است ایده خوبی برای سرمایه‌ گذاری در این هفته نباشد برسد.

ارز پپه قورباغه (PEPE)

علیرغم ورود بزرگ به بازار کریپتو، محبوبیت گسترده ارز دیجیتال پپه قورباغه (PEPE) نتوانست به آن کمک کند تا قدرت اولیه قیمت خود را حفظ کند، و باعث ایجاد نگرانی در میان معامله گران کریپتو در مورد آینده آن شده است، به ویژه با ورود کوین های میم جدید به بازار و تهدید تسلط آن برانگیخته است.

🔺از ChatGPT پرسیدم که چه زمانی ارز پپه (pepe) به 1 دلار می رسد؟🔺

در واقع، Pepe در حال حاضر با قیمت 0.0000006786 دلار معامله می‌شود که بر اساس آخرین داده‌های بازیابی شده از پلتفرم تحلیل رمزنگاری CoinMarketCap در 11 سپتامبر، نشان دهنده زیان 3.85 درصدی در روز، 14 درصدی در هفته قبل و 49.13 درصدی در ماه گذشته است.

چارت روزانه پپه

ایپ کوین (APE)

یکی دیگر از احساسات رمزنگاری، توکن حاکمیت و ابزار مورد استفاده در اکوسیستم توکن غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club، یعنی همان ارز APE است که پس از سقوط به سطح حمایت خود و مواجهه با مقاومت در آنجا تحت تسلط خرس ها قرار گرفت و گاو ها دیگر برای خرید ایپ کوین اقدام نکردند. مانند PEPE به سرمایه گذاران توصیه می شود از معامله آن دوری کنند. 

به این ترتیب، در زمان انتشار این مقاله با قیمت 1.15 دلار، 5.96 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، 11.92 درصد کاهش در هفت روز گذشته، و همچنین ادامه افت 40.29 درصدی در نمودار ماهانه خود، ادامه یافت.

چارت روزانه ایپ کوین

ارز گالا (GALA)

در همان زمان، ارز گالا (GALA)، توکن ابزار اصلی برای توسعه بازی‌های Web3 و پلتفرم NFT Gala Games، با وجود فعالیت رو به رشد در شبکه و خرید گالا به صورت انفجاری توسط سرمایه گذاران در سال 2023 که شاهد افزایش 0.006 دلاری آن بوده است، نیز با مشکلاتی مواجه شده است.

♦️پیش بینی قیمت ارز گالا در سال 2023 | توکن GALA امسال سودآوری خوبی دارد؟♦️

به طور خاص، قیمت آن در زمان انتشار بسیار پایین‌ تر از سطح قیمت مهم 0.02 دلار بود – در 0.0142 دلار، کاهش 4٪ در روز را نشان داد، که به تغییر قیمت منفی 11 درصدی در طول هفته ختم شده است. 30 روز گذشته، نشان دهنده دوره سختی برای گالا است.

چارت روزانه گالا

یونی سوآپ (UNI)

در همین حال، نشانه حاکمیتی پروتکل محبوب تسهیل تجارت خودکار توکن های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، یونی سواپ (UNI)، تحت تاثیر مشکلات قانونی قرار گرفته است و عدم علاقه سرمایه گذاران برای خرید یونی سواپ را نشان می دهد، علیرغم اینکه ناحیه جنوبی نیویورک شکایت دسته جمعی علیه Uniswap را رد کرده است. 

این رویداد ها در نوسانات قیمت یونی سواپ در ماه های اخیر منعکس شده است، که منجر به زیان نهایی 1.61 درصد در نمودار 24 ساعته شده است، اما کاهش قابل توجه 3.30 درصدی در طول هفت روز گذشته و 31.45 درصد در ماه گذشته، قیمت این ارز دیجیتال را در زمان نگارش مقاله به 4.194 دلار رسانده است.

یونی سوآپ (UNI)

اکسی اینفینیتی (AXS)

طبق اطلاعات اخیر بازیابی شده از پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock توکن بومی اکوسیستم اکسی اینفینیتی (AXS) و مکانیسم مرکزی برای اجرای بازی اکسی اینفینیتی (play-to-earn) نیز با مشکلاتی روبرو بوده است.

اگرچه قیمت آن در هفته گذشته شاهد چند کندل سبز رنگ بوده است، با این وجود در 24 ساعت گذشته افت 3.68 درصدی را به ثبت رسانده است، در طول هفت روز گذشته 6.90 درصد کاهش یافته و همچنین طی ماه گذشته 29.12 درصد سقوط کرده است. 

چارت روزانه ارز axs

جمع بندی

با در نظر گرفتن همه موارد، این ممکن است بهترین زمان برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بالا نباشد. با این حال، همه چیز می تواند در کوتاه مدت به راحتی تغییر کند، به خصوص در صنعت کریپتو، به همین دلیل است که اهمیت دارد قبل از اختصاص مقدار قابل توجهی پول به هر دارایی رمزنگاری، تحقیق خود را انجام دهید.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments